UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisukuppilan äänestyksessä Erika on nyt ykkösenä.
Seksuaalivähemmistöihin varmaan vetoaakin tämä biisi.
Jep ainakin transuihin.
Ihan kauheaa kuraa taas vaihteeksi UMK-finalistit. Jälleen kerran Suomen on lähdettävä erottumaan massasta jos meinaa jäädä millään tasolla kenenkään mieleen. Vikmanilta ja One Morning Leftiltä odotin enemmän
Terveisin Naispelko31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, tää on ihan Pride-kamaa. Ensi kesänä Helsinki Priden puistojuhlaan jne. 😅 Itseä ei kosketa mutta kaverit käy. Sateenkaarioorukan mielipiteitä ei oikein voi yleistää massan mielipiteiksi, niissä piireissä tosiaankin tykätään tällaisesta.
Palstan äänestyksessä Goldielocks johtaa reilusti, mutta siihen nyt ei voi 100% luottaa kun halutessaan ääniä voi hakata useampia omalle suosikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa jos joku Jarmo 50v. olisi lähettänyt UMK-karsintaan biisin Ich Komme. Olisikohan päässyt 7 parhaan joukkoon?
Juu ja Jarmo olisi pyörinyt rasvamontussa Ladan alla.
Tässäpä oiva konsepti ensi vuoden Euroviisuihin! Jarmo huutamaan rasvaiseen ladamonttuun ihc komme!!
Sit alkaa itku, että ei aina näitä vitsiralleja ja limaisia setämiehiä. Mut Erikalla sama niin iih ihkua.
Totta jos tän Erikan biisin vetäis joku mies niin se olis joke entry, mutta nyt se onkin ihanaa SLAYYY QUEEEN MOTHER IS MOTHERING
Smothering.
Palstalaisten kompleksit seksuaalisuudesta ja naisten kehoista on kyllä jotain uskomatonta.
Mä olen itse just niin epäseksuaalinen muija kuin olla voi, mutta mä en voi tajuta miten joku muu jaksaa niuhottaa siitä, miten muut naiset saa tai ei saa olla. Miksi teitä harmittaa se, että joku on erilainen kuin te itse?
Vierailija kirjoitti:
Minusta pitää ajatella niin, että kuka kuulosti heti ekalla kuuntelulla parhaimmalta, ei vasta kahden tai useamman kuuntelun jälkeen. Goldielocks kuulosti heti hyvältä.
Totta tuokin, minulla kävi samoin. Se Made of -biisin alku on ihanan funkahtavaa ja heti alkoi tehdä mieli jammailla. Olen tosi iloinen että löytyi uusi ja raikas artisti kuunneltavaksi. Tämä on ainoa näistä biiseistä jonka pistin soittolistalle ja jota tulen kuuntelemaan jatkossakin. Äänet lähtee kyllä hänelle (jos live on hyvä).
Vierailija kirjoitti:
Palstan äänestyksessä Goldielocks johtaa reilusti, mutta siihen nyt ei voi 100% luottaa kun halutessaan ääniä voi hakata useampia omalle suosikille.
Mikä äänestys?
Multa on mennyt ihan ohi. No, en ole koko päivää täällä kärkkyilytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa jos joku Jarmo 50v. olisi lähettänyt UMK-karsintaan biisin Ich Komme. Olisikohan päässyt 7 parhaan joukkoon?
Juu ja Jarmo olisi pyörinyt rasvamontussa Ladan alla.
Tässäpä oiva konsepti ensi vuoden Euroviisuihin! Jarmo huutamaan rasvaiseen ladamonttuun ihc komme!!
Se vois huuta ya iduuuu dawai dawai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty, kun hän on gay-ikoni. 🌈 Ei se tarkoita, että tuo olisi paras viisuihin.
Minäpä täräytin vaan yhden tähden Erikalle tuossa äänestyksessä. Ei vaan ole yhtään minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä äänestys?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5907252/paras-tan-vuoden-umk-biisi
Youtuben hauissa on Erikan biisi kyllä aika hyvin piilotettu, ei tule millään musavideo näkyviin edes parille ulkomaan kaverille, piti linkata se heille UMK:n sivulta.
En voinut sietää Erikan kappaletta, kun sen kuulin ekan kerran tänään aamulla. Nyt kuitenkin päivän aikana olen kuunnellut sitä muutaman kerran ja alkanut pitää siitä. Jos esitys UMK:ssa menee nappiin, se saattaa olla jopa tämän vuoden paras UMK-kappale.
Vierailija kirjoitti:
Noi Erikan sanat ei joka kohdassa käänny englanniksi hyvin. Loveen lankeaminen ja silleen oleminen tarkoittanevat juuri niitä toisia vaihtoehtoja kuin miten ne on käännetty.
Ällöttää niin paljoin tuo "silleen oleminen" Voiko karmeampaa sanoitusta olla.
Säälittää myös se, että monet ilmeisesti heterot ihmiset pitävät oikeasti kaikkea seksuaalisuudesta nauttimista ja sen juhlistamista jonain homojen ja muiden seksuaalivähemmistön juttuna, jota heterojen tulee halveksua ja paheksua. Miksi ihmeessä seksi ja nautinto on heteroille niin suuri tabu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä äänestys?
Minäkin haluan äänestää Goldielocksia! En käy täällä muuten kuin vain tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä äänestyksessä on aina tosi pieni otanta. Siis muutama sata ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee Erikassa se kun se "seksikkyys" on jotenkin niin päälle liimattua. Sellaista että väkisin pitää tuputtaa että olen niin syntinen ja rivo. Ei mitään aitoa seksikkyyttä.
No naisten seksuaalisuutta on yritetty maailman sivu kontrolloida. Ei mitään uutta auringon alla.
Oliskohan syytä järjestää erikseen euroviisujen seksikilpailut, niin muut voisivat keskittyä viisuihin.
Riettailu on in meillä ja maailmalla. Biisin tasolla ei nyt ole mitään väliä. 😄