Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
6421/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus poppia lähettää muutkin maat. Miksi meiltä pitäisi odottaa jotain muuta? Jos katsoo vähänkään muiden maiden karsintoja niin poppi raikaa sielläkin. Ja ihan tavallinen sellainen. Monesti niilläkin on pärjätty viisuissa. Veikkaan että Goldielta ei ainakaan tulla näkemään vähäpukeista tanssia joka monesti kuuluu näihin viisu-pop esityksiin.

Vierailija
6422/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riippuu nyt siitä, miltä Goldielocks kuulostaa ja näyttää livenä. 

Osaako laulaa? Osaako tanssia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6423/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, en innostunut. Mutta itse päätän vasta liven jälleen ketä äänestän. On kyllä kokonaisuutena hyviä ehdokkaita. Onneksi pääsen kattoon ja kuunteleen oikeesti livenä nuo Nokia Areenalle kenraaleihin🤩

Vierailija
6424/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava Kultakutri! Upeannäköinen artisti, just oikeanlainen biisi ja vielä mahtava persoona (katsokaa Maikkarin aamutelkkarin haastattelu). 

Tätä äänestän! Millon saa äänestää?

Vierailija
6425/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevuonna oli niin hävettävä kappale, että nyt lähetetään jotain josta saadaan olla ylpeitä. Suomesta tulee musiikkia laidasta laitaan. Kultakutri!

Vierailija
6426/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä se Viivin biisi on jollain tavalla uhkaava? "Mä olen sun kanssa aina, aina, aina" kuulostaa minusta pelottavalta, ihan kuin jonkun kidnappaajan tai stalkkerin hokemalta. Vertaa Stingin Every breath you take. Sitäkin muuten jotkut soittaa häissään.

No, ei. Minusta se kuulostaa enemmänkin sitoutumiselta ja uskollisuudelta luvata olla yhdessä ja tukena niin ylä- kuin alamäessä. 

Mun mielestä tuo on vaan ahdistavaa läheisriippuvuutta.

Vierailija
6427/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nellin biisi on vanhanaikainen. Muistuttaa Saara Aaltoa ja Monstersia.

Neean!

Juu. Totta. Sitä tarkoitin.

Vierailija
6428/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Goldielocks oli mun korvaan perus poppia. Lauluäänikään ei ollut niin persoonallinen mitä jotkut väittää. Kuulosti ihan Sialta (laulajalta) ja Lady Gagalta.

Silti paras tähän mennessä. Valitettavasti itse olen kyllä pettynyt, kun etukäteen oli niin kovat hehkutukset, että nyt saatu ihan huippubiisejä. Jengi odotti tasoa Poets of the fall. 😄

Toisaalta pitää muistaa mitä meidän tarjonta eli ennen eli todellakin tultua eteenpäin. Ei tuonne kukaan halua hakea, jos kaikki vaan haukutaan ja lytätään.

Ei ole hassumpaa tulla verratuksi Siaan tai Lady Gagaan.

Ääntä ja laulutapaa on ehditty verrata jo Siaan, Lady Gagaan, Almaan jne

Vierailija
6429/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki riippuu nyt siitä, miltä Goldielocks kuulostaa ja näyttää livenä. 

Osaako laulaa? Osaako tanssia? 

Niinpä, hän on kaikesta huolimatta aloittelija. Esimerkiksi Käärijästä mainittiin aina, ettei hän ollut yleisölle tuttu entuudestaan, mutta Käärijällä oli jo miljoonia striimauksia ennen CCC:ta.

Vierailija
6430/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan paskoja. Tuo nightmare vai mikä lie paras.

Vierailija
6431/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus poppia lähettää muutkin maat. Miksi meiltä pitäisi odottaa jotain muuta? Jos katsoo vähänkään muiden maiden karsintoja niin poppi raikaa sielläkin. Ja ihan tavallinen sellainen. Monesti niilläkin on pärjätty viisuissa. Veikkaan että Goldielta ei ainakaan tulla näkemään vähäpukeista tanssia joka monesti kuuluu näihin viisu-pop esityksiin.

Mutta jos muutkin lähettää poppia, niin silloin siellä yleensä pärjää joku, joka erottuu siitä popmassasta. Muistetaan, että me ei pärjätä naapurimaiden äänillä. Jos halutaan edes finaaliin, niin tarvitaan kunnon bängeri eikä perus renkutusta.

Vierailija
6432/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, oon eri mieltä, mutta kommenttisi perusteella pahoin pelkään että puppy voittaa kun muiden äänet jakautuu.

Vierailija
6433/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppy jos lähetetään niin hävettää. Joku ulkomaalainen kirjoitti hyvin, että UMK:ta hehkutetaan ihan turhaan koska Suomi lähettää kuitenkin aina sen huumoribiisin viisuihin. En laske Käärijää tähän, mutta viime vuonna olisi ollut parempiakin vaihtoehtoja. 

Vierailija
6434/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimevuonna oli niin hävettävä kappale, että nyt lähetetään jotain josta saadaan olla ylpeitä. Suomesta tulee musiikkia laidasta laitaan. Kultakutri!

Mikä siinä viimevuotisessa niin hävetti?

Vierailija
6435/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdokkaista kaksi selkeästi erottuvaa on nyt Goldielocks ja Puppyyy!

Vierailija
6436/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteissa väitettiin ettei tässä biisissä ole koukkua. Minusta se kertsin alun sävelkulku on koukuttava. Kuulin siitä sen 5 sekuntia aamulla kun olin unenpöpperössä ja heti tykästyin.

On ollut masentavaa tämä kun joka päivä odottaa, että tulee hyvä biisi. Joka aamu olen pettynyt. Illalla ajatellut, että kyllä huomenna tulee parempi kappale. Mutta ei. Yli viikon odottelun jälkeen Goldielocks yllätti ja on nyt mun ainoa suosikki. Mun lista on siis 1. Goldielocks ja siinä se.

Vierailija
6437/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa vähän geneerinen ja mitäänsanomaton kappale englanniksi on "kansainvälinen saundi" 😄

Tykkäsin tästä kyllä eniten, mielummin ei niin välittömästi päräyttävä kuin että lyödään täysin läskiksi. Joo, Suomi lähetti kyllä Pertti Kurikan nimipäivätkin mutta täysin hyvesignalointistatuksen takia. Enkä tiedä kuinka imartelevaa on verrata Puppya siihen...

Vierailija
6438/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta tulee Euroviisujen suurin vitsi jos huumoribiisi lähtee taas. Se on vaan fakta.

Vierailija
6439/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, oon eri mieltä, mutta kommenttisi perusteella pahoin pelkään että puppy voittaa kun muiden äänet jakautuu.

Erika tai Oml, muut liian perusrenkutuksia.

Vierailija
6440/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldieloks paras! 

Ei voi kuitenkaan voittaa koska koirat ja Erika kerää suurimman potin yleisöäänissä

Ketju on lukittu.