UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
"Ihmeen paljon täällä uskotaan Goldielocksiin. No, onhan se ihan hyvä, mutta ei tarpeeksi, eikä se ole Euroviisuissa suosittua musatyyliä. Ja jos GL:n hiukan erikoisemman laulutyylin ottaa pois, niin itse biisi ei ole sävellyksenä kovin kummoinen eikä mieleenjäävä. Eikä oikein kasva mihinkään.
GL:n lauluääni on tietty suomalaisittain persoonallinen, mutta kv. indiekentässä (en siis puhu viisuista) itse asiassa ei niin harvinainen. En osaa antaa referenssejä, mutta tiedän niitä olevan. Sori jos tämä mielipide loukkaa biisiin uskovia."
Itse kyllä näkisin Goldielocksin erottuvan hyvällä biisillään ja kv. soundillaan Euroviisuissa. Biisi kaikessa tasapaksuudessaankin on kuitenkin kv. hittimateriaalia, eikä Goldielocksin tyyppistä artistia ole ollut viisuissa. En ainakaan muista. Voittajaksi hänestä ei ole, mutta hyvään sijoitukseen (tulostaulukon vasemmalle puolelle) olisi lähtökohtaisesti kaikki mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha pitää meteliä. Voittajaksi äänestetään Puppy koska se on juuri sitä genreä jota täällä rakastaa tietty taho ja masinoi sille äänet.
Ei tartte masinoida, tähän astisista paras.
Yhtä paska kuin se No rules vai mikä olikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha pitää meteliä. Voittajaksi äänestetään Puppy koska se on juuri sitä genreä jota täällä rakastaa tietty taho ja masinoi sille äänet.
Uusi salaliittoteoria. Mikä taho?
Olisiko illuminati? Vai vihervasemmisto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta, mikä taho? Elon Musk, Vatikaani vai Vapaamuurarit?
Varmaankin se Ylilauta.
- eri
Hemmetin hyvän kuuloinen kansainvälisen tason poppibiisi Goldielocks! Karismaattisen oloinen esiintyjä vielä lisäksi.
Jos live onnistuu niin olemme kyllä tyhmiä jos emme tätä lähetä viisuihin. No katsotaan vielä se Eerika..
Olenko ainoa, jonka mielestä se Viivin biisi on jollain tavalla uhkaava? "Mä olen sun kanssa aina, aina, aina" kuulostaa minusta pelottavalta, ihan kuin jonkun kidnappaajan tai stalkkerin hokemalta. Vertaa Stingin Every breath you take. Sitäkin muuten jotkut soittaa häissään.
Kivalta kuulostaa kun ei kato videoo.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä se Viivin biisi on jollain tavalla uhkaava? "Mä olen sun kanssa aina, aina, aina" kuulostaa minusta pelottavalta, ihan kuin jonkun kidnappaajan tai stalkkerin hokemalta. Vertaa Stingin Every breath you take. Sitäkin muuten jotkut soittaa häissään.
Ainoa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta, mikä taho? Elon Musk, Vatikaani vai Vapaamuurarit?
Varmaankin se Ylilauta.
- eri
Viime vuodenkin voitto tuli hyvällä esityksellä, aina joku ihme selitys vain, kun ottaa koville.
Oml selvästi paras tähän mennessä
Vierailija kirjoitti:
No, ei. Minusta se kuulostaa enemmänkin sitoutumiselta ja uskollisuudelta luvata olla yhdessä ja tukena niin ylä- kuin alamäessä.
Goldielle hyvä lavashow Sveitsiin, voitais olla ainakin finaalissa.
Savolaisen lupsakka aamutv:n haastiksessa.
Vierailija kirjoitti:
Goldielle hyvä lavashow Sveitsiin, voitais olla ainakin finaalissa.
Muuten samaa mieltä, mutta voitais olla finaalissa ainakin vasemmalla puolella tulostaulukossa.
Vierailija kirjoitti:
Hemmetin hyvän kuuloinen kansainvälisen tason poppibiisi Goldielocks! Karismaattisen oloinen esiintyjä vielä lisäksi.
Jos live onnistuu niin olemme kyllä tyhmiä jos emme tätä lähetä viisuihin.
Niinpä! Suomen popit ovat tunnetusti olleet hieman vanhentuneita, kun on yritetty lainailla ulkomailta mallia. Mutta tämä pop on ihan toista maata ja pelastaisi Suomen musiikinosaamisen mainetta.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin ahdistavan ripustautuvalta kuulostava. Ei kukaan normi-ihminen ajattele noin kuin laulussa ajatellaan. Esim. "Mä en malta oottaa niit, helppoja, vaikeita vuosii, meidän koteja ja aikaa kun nähdään kumpi ensin harmaantuu". Tiettyhän kaikki odottaa malttamattomina vaikeita vuosia ja harmaantumista. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Savolaisen lupsakka aamutv:n haastiksessa.
Pohjois-Karjalaisen, mutta lupsakka joka tapauksessa.
Goldielocks on paljon parempi, kun ei näe videota! Tosi tarttuva, "turvallinen" popbiisi. Sanojakin kuulee, jostain syystä videota katsoessa en saanut selvää. Ihmettelin varmaan niin paljon sitä videota.
Jossain sijalla 20 finaalissa, jos.sinne asti pääsee.