Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
6381/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä Coldielocksin kappaleessa on kaikki ainekset päästä itse euroviisuissa kärkisijoille, näen hänet sieluni silmin kolmen parhaan joukossa. Persoonallinen ääni ja nainen.

Hyvä vitsi, ei mene edes viisuihin.

Jossain sijalla 20 finaalissa, jos.sinne asti pääsee.

Vierailija
6382/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmeen paljon täällä uskotaan Goldielocksiin. No, onhan se ihan hyvä, mutta ei tarpeeksi, eikä se ole Euroviisuissa suosittua musatyyliä. Ja jos GL:n hiukan erikoisemman laulutyylin ottaa pois, niin itse biisi ei ole sävellyksenä kovin kummoinen eikä mieleenjäävä. Eikä oikein kasva mihinkään.

GL:n lauluääni on tietty suomalaisittain persoonallinen, mutta kv. indiekentässä (en siis puhu viisuista) itse asiassa ei niin harvinainen. En osaa antaa referenssejä, mutta tiedän niitä olevan. Sori jos tämä mielipide loukkaa biisiin uskovia."

Itse kyllä näkisin Goldielocksin erottuvan hyvällä biisillään ja kv. soundillaan Euroviisuissa. Biisi kaikessa tasapaksuudessaankin on kuitenkin kv. hittimateriaalia, eikä Goldielocksin tyyppistä artistia ole ollut viisuissa. En ainakaan muista. Voittajaksi hänestä ei ole, mutta hyvään sijoitukseen (tulostaulukon vasemmalle puolelle) olisi lähtökohtaisesti kaikki mahdollisuudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6383/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha pitää meteliä. Voittajaksi äänestetään Puppy koska se on juuri sitä genreä jota täällä rakastaa tietty taho ja masinoi sille äänet. 

Ei tartte masinoida, tähän astisista paras. 

Yhtä paska kuin se No rules vai mikä olikaan

Vierailija
6384/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha pitää meteliä. Voittajaksi äänestetään Puppy koska se on juuri sitä genreä jota täällä rakastaa tietty taho ja masinoi sille äänet. 

Uusi salaliittoteoria. Mikä taho?

Olisiko illuminati? Vai vihervasemmisto? 

Vierailija
6385/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta, mikä taho? Elon Musk, Vatikaani vai Vapaamuurarit?

Varmaankin se Ylilauta.

- eri

Vierailija
6386/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin hyvän kuuloinen kansainvälisen tason poppibiisi Goldielocks! Karismaattisen oloinen esiintyjä vielä lisäksi.

Jos live onnistuu niin olemme kyllä tyhmiä jos emme tätä lähetä viisuihin. No katsotaan vielä se Eerika..

Vierailija
6387/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jonka mielestä se Viivin biisi on jollain tavalla uhkaava? "Mä olen sun kanssa aina, aina, aina" kuulostaa minusta pelottavalta, ihan kuin jonkun kidnappaajan tai stalkkerin hokemalta. Vertaa Stingin Every breath you take. Sitäkin muuten jotkut soittaa häissään.

Vierailija
6388/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalta kuulostaa kun ei kato videoo.

Vierailija
6389/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä se Viivin biisi on jollain tavalla uhkaava? "Mä olen sun kanssa aina, aina, aina" kuulostaa minusta pelottavalta, ihan kuin jonkun kidnappaajan tai stalkkerin hokemalta. Vertaa Stingin Every breath you take. Sitäkin muuten jotkut soittaa häissään.

Ainoa maailmassa. 

Vierailija
6390/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta, mikä taho? Elon Musk, Vatikaani vai Vapaamuurarit?

Varmaankin se Ylilauta.

- eri

Viime vuodenkin voitto tuli hyvällä esityksellä, aina joku ihme selitys vain, kun ottaa koville.

Vierailija
6391/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oml selvästi paras tähän mennessä

Vierailija
6392/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha Nelli vai Goldie...

Vierailija
6393/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei. Minusta se kuulostaa enemmänkin sitoutumiselta ja uskollisuudelta luvata olla yhdessä ja tukena niin ylä- kuin alamäessä. 

Vierailija
6394/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldielle hyvä lavashow Sveitsiin, voitais olla ainakin finaalissa.

Vierailija
6395/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savolaisen lupsakka aamutv:n haastiksessa.

Vierailija
6396/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Goldielle hyvä lavashow Sveitsiin, voitais olla ainakin finaalissa.

Muuten samaa mieltä, mutta voitais olla finaalissa ainakin vasemmalla puolella tulostaulukossa.

Vierailija
6397/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin hyvän kuuloinen kansainvälisen tason poppibiisi Goldielocks! Karismaattisen oloinen esiintyjä vielä lisäksi.

Jos live onnistuu niin olemme kyllä tyhmiä jos emme tätä lähetä viisuihin.

Niinpä! Suomen popit ovat tunnetusti olleet hieman vanhentuneita, kun on yritetty lainailla ulkomailta mallia. Mutta tämä pop on ihan toista maata ja pelastaisi Suomen musiikinosaamisen mainetta. 

Vierailija
6398/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin ahdistavan ripustautuvalta kuulostava. Ei kukaan normi-ihminen ajattele noin kuin laulussa ajatellaan. Esim. "Mä en malta oottaa niit, helppoja, vaikeita vuosii, meidän koteja ja aikaa kun nähdään kumpi ensin harmaantuu". Tiettyhän kaikki odottaa malttamattomina vaikeita vuosia ja harmaantumista. 🤭

Vierailija
6399/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savolaisen lupsakka aamutv:n haastiksessa.

Pohjois-Karjalaisen, mutta lupsakka joka tapauksessa.

Vierailija
6400/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldielocks on paljon parempi, kun ei näe videota! Tosi tarttuva, "turvallinen" popbiisi. Sanojakin kuulee, jostain syystä videota katsoessa en saanut selvää. Ihmettelin varmaan niin paljon sitä videota. 

Ketju on lukittu.