Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
6401/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Goldielle hyvä lavashow Sveitsiin, voitais olla ainakin finaalissa.

Se jo auttais jos EI ole reijawäre suunnittelemassa koreografiaa...

Vierailija
6402/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Goldielocks on paljon parempi, kun ei näe videota! Tosi tarttuva, "turvallinen" popbiisi. Sanojakin kuulee, jostain syystä videota katsoessa en saanut selvää. Ihmettelin varmaan niin paljon sitä videota. 

Itse en tykkää yhtään, ei tee mieli kuunnella lisää. Ei nappaa toi cursive laulutyyli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6403/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä se Viivin biisi on jollain tavalla uhkaava? "Mä olen sun kanssa aina, aina, aina" kuulostaa minusta pelottavalta, ihan kuin jonkun kidnappaajan tai stalkkerin hokemalta. Vertaa Stingin Every breath you take. Sitäkin muuten jotkut soittaa häissään.

Minustakin ahdistavan ripustautuvalta kuulostava. Ei kukaan normi-ihminen ajattele noin kuin laulussa ajatellaan. Esim. "Mä en malta oottaa niit, helppoja, vaikeita vuosii, meidän koteja ja aikaa kun nähdään kumpi ensin harmaantuu". Tiettyhän kaikki odottaa malttamattomina vaikeita vuosia ja harmaantumista. 🤭

Itse ajattelen niin, että en malta odottaa yhteistä elämää iäisyyteen asti. Realismi on kuitenkin mukana, ja siihen kuuluu vanheneminen ja harmaantuminenkin, mutta kuitenkin yhdessä loppuun asti.

Vierailija
6404/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldielocks oli mun korvaan perus poppia. Lauluäänikään ei ollut niin persoonallinen mitä jotkut väittää. Kuulosti ihan Sialta (laulajalta) ja Lady Gagalta.

Silti paras tähän mennessä. Valitettavasti itse olen kyllä pettynyt, kun etukäteen oli niin kovat hehkutukset, että nyt saatu ihan huippubiisejä. Jengi odotti tasoa Poets of the fall. 😄

Toisaalta pitää muistaa mitä meidän tarjonta eli ennen eli todellakin tultua eteenpäin. Ei tuonne kukaan halua hakea, jos kaikki vaan haukutaan ja lytätään.

Vierailija
6405/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
6406/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellin biisi on vanhanaikainen. Muistuttaa Saara Aaltoa ja Monstersia.

Vierailija
6407/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Goldielocks oli mun korvaan perus poppia. Lauluäänikään ei ollut niin persoonallinen mitä jotkut väittää. Kuulosti ihan Sialta (laulajalta) ja Lady Gagalta.

Silti paras tähän mennessä. Valitettavasti itse olen kyllä pettynyt, kun etukäteen oli niin kovat hehkutukset, että nyt saatu ihan huippubiisejä. Jengi odotti tasoa Poets of the fall. 😄

Toisaalta pitää muistaa mitä meidän tarjonta eli ennen eli todellakin tultua eteenpäin. Ei tuonne kukaan halua hakea, jos kaikki vaan haukutaan ja lytätään.

Ei ole hassumpaa tulla verratuksi Siaan tai Lady Gagaan.

Vierailija
6408/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldielocksin ääni upean persoonallinen, samoin tyyli kiva mutta voi miksi biisi on tasapaksu! Mä oon luukuttanut Nellin biisiä tosi paljon, vaikka en oo hänen aiempia koskaan kuunnellut. Eiks kukaan muu tykkää hänen umk kappaleesta? Viivinkin biisi on vähän kökkö ja tylsä.

Vierailija
6409/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin hyvän kuuloinen kansainvälisen tason poppibiisi Goldielocks! Karismaattisen oloinen esiintyjä vielä lisäksi.

Jos live onnistuu niin olemme kyllä tyhmiä jos emme tätä lähetä viisuihin.

Niinpä! Suomen popit ovat tunnetusti olleet hieman vanhentuneita, kun on yritetty lainailla ulkomailta mallia. Mutta tämä pop on ihan toista maata ja pelastaisi Suomen musiikinosaamisen mainetta. 

No tässähän just matkitaan cursive singing esim. Billie Eilish.

Vierailija
6410/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta ollenkaan.

Vierailija
6411/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultakutri voittoon! Biisi, jota ei tarvise hävetä.

Vierailija
6412/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan peruspoppia, ja se on hyvä!

Tämä ei yhtään häviä tasossa tuolle iänikuiselle Taylor Swift, Dua Lipa, Ava Max jne äänimatolle jota omat teinit soittaa tauotta.

Vierailija
6413/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Goldielocks on paljon parempi, kun ei näe videota! Tosi tarttuva, "turvallinen" popbiisi. Sanojakin kuulee, jostain syystä videota katsoessa en saanut selvää. Ihmettelin varmaan niin paljon sitä videota. 

Itse en tykkää yhtään, ei tee mieli kuunnella lisää. Ei nappaa toi cursive laulutyyli.

Kuuntelin viimeyönä töissä ainakin x5. Ihana kipales, tykkään äänestään.Ei ole mikään raakile biisi, vaan loppuun asti hiottu.

Vierailija
6414/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neean!

Vierailija
6415/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä se Viivin biisi on jollain tavalla uhkaava? "Mä olen sun kanssa aina, aina, aina" kuulostaa minusta pelottavalta, ihan kuin jonkun kidnappaajan tai stalkkerin hokemalta. Vertaa Stingin Every breath you take. Sitäkin muuten jotkut soittaa häissään.

Minustakin ahdistavan ripustautuvalta kuulostava. Ei kukaan normi-ihminen ajattele noin kuin laulussa ajatellaan. Esim. "Mä en malta oottaa niit, helppoja, vaikeita vuosii, meidän koteja ja aikaa kun nähdään kumpi ensin harmaantuu". Tiettyhän kaikki odottaa malttamattomina vaikeita vuosia ja harmaantumista. 🤭

Minusta tuo sanoitus on ahdistava eikä romanttinen.

Vierailija
6416/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultakutri voittoon! Biisi, jota ei tarvise hävetä.

Höpsis, finaali tavoitteena, mitä ei tällä tapahdu.

Vierailija
6417/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan peruspoppia, ja se on hyvä!

Tämä ei yhtään häviä tasossa tuolle iänikuiselle Taylor Swift, Dua Lipa, Ava Max jne äänimatolle jota omat teinit soittaa tauotta.

Ava Max menee jo eri suuntaan, on melkeinpä Lady Gagamainen covereineen

Vierailija
6418/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUPPYYYY!

Vierailija
6419/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Goldielocksin ääni upean persoonallinen, samoin tyyli kiva mutta voi miksi biisi on tasapaksu! Mä oon luukuttanut Nellin biisiä tosi paljon, vaikka en oo hänen aiempia koskaan kuunnellut. Eiks kukaan muu tykkää hänen umk kappaleesta? Viivinkin biisi on vähän kökkö ja tylsä.

Tykkään Nellin biisistä, mutta Goldielocksin ja Neean ovat vielä parempia ja Viivin balladi on hyvä omassa genressään. 

Jos minun pitäisi valita yksi julkaistuista UMK-biiseistä, jota pitäisi kuunnella koko päivä tauotta repeatina, niin se olisi joko Nightmares tai Made of. Ehkä Made of, koska Nightmaresia olen jo kuunnellut niin paljon.

Vierailija
6420/21056 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän se voisi olla?

Ketju on lukittu.