UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Oliskohan niin että Pudaskin on uskomuksineen ihan pihalla tänä vuonna. Ei olla supateltu levy-yhtiöiden kokkareilla mitään. Ei oikeastaan haittaa :P
Vierailija kirjoitti:
Verkkoaitahan on ympäristöltään saksaa.. urbaania, ei siellä varmaan hempeitä sävyjä heitellä.
Saksa on tosi monimuotoinen. Siellä on verkkoaitaa ja hempeitä sävyjä.
Mitä jos Kuumaa onkin mukana? Niille ei nopealla selailulla löydy v. 2025 keikkoja. Ovat myös Emma-voittajia, eikös se ollut vihje, ja uudelleen yrittäjiä, sekin mainittiin jossain..
Tulee mieleen se video, jossa UMK 2023 kilpailijat kuunteli toistensa biisit.. Jalotiina- "KUUMAA! KUUMAA!" Muut nyökytteli :D
Vihjeiden perusteella musiikkivideoita on kuvattu myös ulkona. Aiemminhan ne on olleet jossain studiossa kuvattuja. Mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vihjeiden perusteella musiikkivideoita on kuvattu myös ulkona. Aiemminhan ne on olleet jossain studiossa kuvattuja. Mahtavaa!
Kyllä! Aina on tehty aika pro-settiä, mutta taas mennään kohti suurempia toteutuksia. UMK, älä petä meitä..
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Kuumaa onkin mukana? Niille ei nopealla selailulla löydy v. 2025 keikkoja. Ovat myös Emma-voittajia, eikös se ollut vihje, ja uudelleen yrittäjiä, sekin mainittiin jossain..
Toivottavasti ovat mukana! Harmitti, että sattuivat just Käärijä vuonna osallistumaan UMK:hon
Sininen kuva voisi muuten olla myös Kuumaa, koska niillä on ne haalarit, ja käsi sekä jalka on samaa sävyä.
Toisaalta myös punainen voisi olla Kuumaa.. äh.
Jos kävisi niin ettei POTF osallistu, mutta Kuumaa osallistuukin, annan sen anteeksi :D Molemmista olisin todella iloinen.
jos Kuumaa tai/ja POTF on messissä niin vitsit mikä kisa tulossa.
ääh no kai tässä täytyy jo alkaa innostumaan UMK:sta :D
Miten mä en ees oo ajatellut että KUUMAA vois olla mukana!! Voi mä kyllä petyn sit jos ne ei ookkaan
Vierailija kirjoitti:
Miten mä en ees oo ajatellut että KUUMAA vois olla mukana!! Voi mä kyllä petyn sit jos ne ei ookkaan
Ei tätä ole pyöritelty missään, vain esim Bessiä ja Abreuta koska emmat ja uudelleen yrittäjät. Yhtäkkiä tuli mieleen näistä videokuvista se haalari, pohdin Hakasen väitteisiin istuvaa taustaa ja vähän googletin.
Vierailija kirjoitti:
jos Kuumaa tai/ja POTF on messissä niin vitsit mikä kisa tulossa.
ääh no kai tässä täytyy jo alkaa innostumaan UMK:sta :D
Joo pitää oikeasti alkaa toivoa näitä omia suosikkeja, kun pääsen kerrankin katsomaan finaalia. Tylsää jos käykin niin ettei voi ketään kannustaa.
Kuumaata ei ole varmaan pyöritelty sen takia, koska sen ei tarvitse enää hakea lisäsuosiota kotimaassa, eikä sen ole ajateltu olevan suuntautumassa ulkomaille, mutta eihän sitä voi sulkea poiskaan.
Hieno juttu jokatapauksessa, että UMK on muodostunut sellaiseksi formaatiksi mihin artistit haluavat tulla uudestaan mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Kuumaata ei ole varmaan pyöritelty sen takia, koska sen ei tarvitse enää hakea lisäsuosiota kotimaassa, eikä sen ole ajateltu olevan suuntautumassa ulkomaille, mutta eihän sitä voi sulkea poiskaan.
Ihan totta. Toisaalta, on sitä Bessiäkin pyöritelty ja itse olen ollut samasta syystä hänestä skeptinen. On niitä, jotka oikeasti haluaa isolle lavalle Sveitsiin, ja niitä jotka tavoittelee potkua uralleen Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Aina on tehty aika pro-settiä, mutta taas mennään kohti suurempia toteutuksia. UMK, älä petä meitä..
En usko, että UMK pettää. Päinvastoin, odotan hyviä uusia tuulia tuotannon henkilövaihdosten myötä.
Omasta mielestä UMK on ollut todella vahva joka toinen vuosi, eli toivoa on vuodelle 2025 :)
2020 - plääh
2021 - tosi ok
2022 - ihan ok
2023 - paras
2024- ihan ok
2025- ?
Verkkoaitahan on ympäristöltään saksaa.. urbaania, ei siellä varmaan hempeitä sävyjä heitellä.