Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
3081/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan tätä neeaa pidä valitseman. Syyt:

- Retroilu ei mielestäni koskaan tuo hyviä tuloksia. Vertaa se Itävallan jumbo immeinen viime vuodelta. Nimeään en muista

- Biisissä ei ole ehdotonta koukkua, joka ol7si välttämätön. Esim. Lortsun Eufooriassa se oli. Aallon Monstereissa ei

- Näitä voimaantumisjuttuja on kuultu jo ihan kyllin. 

- Pimu vaikuttaa kokemattomalla ja tuskin saa lavaesiintymistä toimimaan

Mun mielestä Neean tyyli ei ole retroilua, vaan hyvinkin tän päivän dua lipa -tyylistä musaa. Etenkin sen aiempi tuotanto. Tää viisubiisi ehkä vähän menempi.

Kyllä se on retroa tommosine 1990-luvun lopun trance systeemeineen. 

Vierailija
3082/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seitsemästä artistista viisi on naisia.

Missä tasa-arvovaltuutettu nyt lymyilee?

Olihan se bändi täynnä miehiä, ainakin viisi. Plus Costee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3083/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisu faneille tuli uudestaan joulu. Itsekin olen sellainen. Toivon Erikan voittavan.  Hänellä on kokemusta ja hän on itsevarma esiintyjä. Miettikää jos joku  muu noista naisista voittaa. Epävarmoja ja liian vähän kokemusta.

Vierailija
3084/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan tätä neeaa pidä valitseman. Syyt:

- Retroilu ei mielestäni koskaan tuo hyviä tuloksia. Vertaa se Itävallan jumbo immeinen viime vuodelta. Nimeään en muista

- Biisissä ei ole ehdotonta koukkua, joka ol7si välttämätön. Esim. Lortsun Eufooriassa se oli. Aallon Monstereissa ei

- Näitä voimaantumisjuttuja on kuultu jo ihan kyllin. 

- Pimu vaikuttaa kokemattomalla ja tuskin saa lavaesiintymistä toimimaan

Mun mielestä Neean tyyli ei ole retroilua, vaan hyvinkin tän päivän dua lipa -tyylistä musaa. Etenkin sen aiempi tuotanto. Tää viisubiisi ehkä vähän menempi.

Kyllä se on retroa tommosine 1990-luvun lopun trance systeemeineen. 

Kelpasiko viime vuonna ysäriretro?

Vierailija
3085/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä he ovat: vuoden 2025 UMK-kilpailijat:

https://yle.fi/a/74-20135569

Vierailija
3086/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisu faneille tuli uudestaan joulu. Itsekin olen sellainen. Toivon Erikan voittavan.  Hänellä on kokemusta ja hän on itsevarma esiintyjä. Miettikää jos joku  muu noista naisista voittaa. Epävarmoja ja liian vähän kokemusta.

Oml ja Erikan välinen kisa veikkaisin, no katsellaan rauhassa.

Vierailija
3087/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI.

Vierailija
3089/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Cash voi voittaa Viron euroviisut. Eikö se biisi ole samoilta tekijöiltä kuin Käärijän ccc? Niin ainakin ymmärsin että suomalaiset tekijät.

Vierailija
3090/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja valitus alkoi heti, upea ääniään tuolla Neealla on. 

Tosi surkea oli, voi tosin johtua kappaleestakin. Mitään siitä ei jäänyt mieleen.

Kuuntelin kaks kertaa, jotta en olisi liian kriittinen ja eihän siinä ollut oikein mitään. Ei fiilistä, ei melodiaa... hoh hoijaa... Ehkä kuuntelen itse liikaa ihan oikeaa musiikkia, että tällainen ei iske.

Minä kuuntelin sen varmaan kymmenen kertaa, mutta kyllä se vaan tylsä oli. Ei jäänyt yhtään mitään mieleen. Samalla kuuntelin Tommy Cashin Espresso Macchiaton ja se jäi välittömästi mieleen. Kyllä se vaan niin on että viisubiisin pitää jäädä ensi kuulemalta korvamadoksi.

Vierailija
3091/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seitsemästä artistista viisi on naisia.

Missä tasa-arvovaltuutettu nyt lymyilee?

Olihan se bändi täynnä miehiä, ainakin viisi. Plus Costee.

Jos olisi ollut tyttöbändi sekä vain yksi naisartisti ja mutta kaikki muut miesartisteja olisi kaikki lehdet täynnään tyrmistyneitä sekä vihaisia kannanottoja.

Vierailija
3092/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://youtube.com/shorts/jwkgIhsmtJ0?feature=shared

One Morning Left siis kertoo biisistään tuossa.

Vierailija
3093/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Lenni Kalle Taipale tekee San Marinon viisuissa? Onko pianon takana?

Vierailija
3094/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon One Morning Left:n voittavan. Suomi tunnetaan Euroopassa hevikansana ja jonkin sortin metallia meiltä odotetaan. Ainut, että heillä on ilmeisesti huumoribiisi. Homma voi kosahtaa siihen, koska meillä oli jo viime vuonna huumoribiisi ja huonosti kävi, sekä tän tyyppiset vedot eivät taatusti ole näiden ihme raatien suosiossa. Toisaalta jotkut humoristiset hevibändit kuten Electric Callboy tuntuvat pärjäävän hyvin, Saksa teki järkyttävän virheen kun ei kelpuuttanut joku vuosi sitten poikia karsintoihin. Odotan jännityksellä OML:n biisiä. Yhdyn myös edelliseen, kisa käydään OML:n ja Erikan välissä.

Vierailija
3095/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy Cash voi voittaa Viron euroviisut. Eikö se biisi ole samoilta tekijöiltä kuin Käärijän ccc? Niin ainakin ymmärsin että suomalaiset tekijät.

On ja hyvä biisi onkin.

Eikö myös tämä Only morning leftin biisi ollut samalta tuottajalta kuin Käärijällä on ollut?

Vierailija
3096/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja valitus alkoi heti, upea ääniään tuolla Neealla on. 

Tosi surkea oli, voi tosin johtua kappaleestakin. Mitään siitä ei jäänyt mieleen.

Kuuntelin kaks kertaa, jotta en olisi liian kriittinen ja eihän siinä ollut oikein mitään. Ei fiilistä, ei melodiaa... hoh hoijaa... Ehkä kuuntelen itse liikaa ihan oikeaa musiikkia, että tällainen ei iske.

Minä kuuntelin sen varmaan kymmenen kertaa, mutta kyllä se vaan tylsä oli. Ei jäänyt yhtään mitään mieleen. Samalla kuuntelin Tommy Cashin Espresso Macchiaton ja se jäi välittömästi mieleen. Kyllä se vaan niin on että viisubiisin pitää jäädä ensi kuulemalta korvamadoksi.

Samalla kuuntelit...kahta biisiä ei kantsiis kuunnella samanaikaisesti.

Vierailija
3097/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiro on tehnyt biisin Tommyn kanssa, mutta turha kuvitella, että Espresso Machiato voittaisi viisut.

Vierailija
3098/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika varma, ettei Poets ole mukana, henk. koht. yhteyksien kautta (ainoa epävarmuus oli, että onko mua kusetettu 😄). Tutkin tätä ensimmäistä ns. vuotolistaa, jossa Poets mainittiin muiden ohessa ja se tyyppi joka vuoti nimet siellä foorumilla (oliko se nyt se "kuppila"), nimimerkki muistaakseni Sininen Kolmio, tunnusti siellä muutama päivä myöhemmin, että oli keksinyt koko jutun koska halusi huomiota. Tämä oli ihan kaikkien luettavissa, joten ihmettelen, miksi  jengi jatkoi uskomistaan "vuotolistaan" ja jossain iltapäivälehdessäkin sitä kommentoitiin. 

Voisiko Erika olla se "Joostin adoptiolapsi"? Hän on sanonut, että uudistaa nyt tyylinsä, eli ehkä ei ole luvassa suomihumppaseksidiskoa. 🤔  Erika on hengaillut paljon Käärijän kanssa ja Joostinkin, ehkä on saanut vaikutteita sieltä ja Kirohan on myös mukana biisissä. Jos biisissä on saksan kieltä ja kova meno niin voihan se kuulostaa samalta kuin Joostin hollanninkielinen sekoilu. Vai oliko ne vihjeet jotenkin järjestyksessä niin ettei voi olla Erika?

Vierailija
3099/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja hyvä biisi onkin.

Eikö myös tämä Only morning leftin biisi ollut samalta tuottajalta kuin Käärijällä on ollut?

Kyllä. Kiro on se "yllätystuottaja".

Vierailija
3100/21056 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Cashin biisi on iso pettymys. 

Ketju on lukittu.