UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Ei tuo ole välttämättä oikea lista.
Jos One Morning Left on messissä niin toivottavasti ovat keksineet biisille melodian. Pelkällä melulla ei pärjää
toi selittäisi muuten miksi Studio Terror ei päässyt, on aika samanlaista musiikkia
Toista vuotta oon oottanut, et Lost Society osallistuis UMK:uun. Aika epätodennäköstä kyllä. Siinä porukassa olis kyllä räjähtävää energiaa, musiikillisesti etittän lahjakas porukka ja ainutlaatuinen solistihahmo, jolla juttu luistaa, myös enkuksi. Hyviä maailmanluokan biisejäkin on jo pitkä lista ja taitoa tehdä niitä lisää.
Olisko kuitenkin bullshit koska päivällä sitä viiviä haastateltiin vielä radiossa ja kerrottiin että illalla keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Missä Potf
Pudaksen mielikuvituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Toista vuotta oon oottanut, et Lost Society osallistuis UMK:uun. Aika epätodennäköstä kyllä. Siinä porukassa olis kyllä räjähtävää energiaa, musiikillisesti etittän lahjakas porukka ja ainutlaatuinen solistihahmo, jolla juttu luistaa, myös enkuksi. Hyviä maailmanluokan biisejäkin on jo pitkä lista ja taitoa tehdä niitä lisää.
Jotenkin mulla silti on olo että joku kusetti jodelissa.
Viivillä on keikka Sellosalissa 20.30
Vierailija kirjoitti:
Eli lista feikki?
Kuppilassa pohdittiin, että One Morning Left on julkaissut levyn lokakuussa. Jos olisivat mukana, olisi ollut fikusumpaa jättää sen julkaisu UMK-pöhinän aikoihin.
Epäilen vielä tuota listaa.
Vierailija kirjoitti:
Tällaista en kyllä löydä mistään, en edes sellosalin omilta sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Nelli Matula, Neea River, One Morning Left, Viivi, Costee, Erika Vikman, Goldielocks
Onko nämä ne ehdokkaat? Eipä tarvi katsoa sitten tänä vuonna. Ei tietenkään saisi pelkkien artistien perusteella arvioida, mutta odotukset tosi alhaalla.
Miksi se on huono lista? Ihmiset ulkomailla haluavat Suomen lähettävän vihdoinkin popkappaleen. Tämä kokoonpano voisi olla melko pop-raskas, eikä siinä ole mitään väärää. Sitä vastoin se on hyvin erilainen kuin viime vuosi, joka oli rap-raskas. On hyvä, että UMK näyttää joka vuosi erilaisen näkökulman Suomen musiikkimarkkinoille. Aina ei välttämättä ole niin, että se on kuppi teetä kaikille. En nauttinut UMK 2024:stä paljoa paitsi Sarasta, Sini Sabotagesta ja Vox Populista.
No olikin too good to be true joku Erika, Miriam ja Potf yhtäaikaa. Hölmö minä.
Vierailija kirjoitti:
Kuppilassa pohdittiin, että One Morning Left on julkaissut levyn lokakuussa. Jos olisivat mukana, olisi ollut fikusumpaa jättää sen julkaisu UMK-pöhinän aikoihin.
Epäilen vielä tuota listaa.
Naiskattaus, ja sitten metallibändi ottaa ja voittaa.
Ei oo Viivillä keikkaa tänään
Sano suomalaisia pop kappaleita jotka on menestyneet suomen ulkopuolella?
Pessimisti ei pety. Jään kuitenkin oottaan lähetystä. Tuo kattaus ei oo häävi. Poppi-poppoo.