UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Kohta paukkuu. Tietää sit mistä media kirjottaa tänään illalla ja huomenna.
En jaksa jos siellä ollaan puolialasti haastattelussa. I'm too old for this.
Ensimmäisen biisin julkaisuunkin aikaa enää vajaa 7 h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuosta Windowsmiehen sijoituksesta mieleen kun jäi sinne häntäpäähän finaalissa, niin ihme asenne oli ihmisillä silloin kisojen jälkeen.
Ihmisistä tuntui oikein huokuvan sellainen "nyt oli taas hyvä sijoitus, tässä kohtaa meidän kuuluukin olla, nyt meni tulos hyvin" tyylinen iloisuus.
Ei kai siitä voi haittaakaan Suomelle olla jos oltaisiin keikkumassa siellä kärkipäässä ja edustaja toisensa perään tekisi viisuissa Käärijät tai miksei vaikka ihan Lordit?
Vai onko kyse vaan siitä Suomen persus pessimistiasenteesta?
Minusta windowsmanilla kyllä meni ihan hyvin, heittämällä finaaliin ja sai sielläkin hyvin yleisöääniä. Ei viime vuonna Suomella ollut tarjota parempaakaan.
Viime vuotta ei muutenkaan voi pitää ns normaalina viisuvuotena kun se meni vaan politikoinniksi monilla äänestäjillä. Israel sai politiikan takia paljon ääniä ja niin sai myös Kroatia, koska jotku halusi vaan estää Israelin voiton. Ukraina sai edelleen sodan takia sympatiaääniä. Ei Suomella olis ollu mahdollisuuksia päästä sinne kärkikymmenikköön millään viime vuoden umk-ehdokkaalla. Toivottavasti tänä vuonna viisut ei ole semmosta politiikkapeliä kuin viime keväänä.
^ Portugalin balladi Grito oli kymmenes ja Paskana oli parempi.
Nelli Matula, Neea River, One Morning Left, Viivi, Costee, Erika Vikman, Goldielocks
^ Voikin sitten mennä vaikka ulkoilemaan. 😑
Vierailija kirjoitti:
^ Voikin sitten mennä vaikka ulkoilemaan. 😑
Mulle tuli sama mieleen. No eipä tarvitse tätä iltaa täällä roikkua.
Please ei. Elättelen toivoa, ettei toikaan lista ole oikea, en halua Matulaa sinne.
Eiköhän Erika ole tuon kattauksen varma voittaja.
Onko nuo muka ne kilpailijat? Silkkaa paskaa
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Erika ole tuon kattauksen varma voittaja.
Voi ihanaa. 🤢 Taas saa hävetä. Toivottavasti hevi voittaa..
Vierailija kirjoitti:
en lukenut listaa, koska pidän itseäni jännityksessä, mutta voi vee jos tässä taas saa pettyä. Suomalaiset umk/viisu fanit on kärsineet jo tarpeeksi, miksi kukaan ei ajattele meitä!
Vierailija kirjoitti:
Goldielocks Hirveetä sontaa
Ei biisejä ole julkaistu.
Joku YLEn huhumies sanoi minulle aamulla että yllättävä duo olisi Erika Vikman feat Sami Hedberg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en lukenut listaa, koska pidän itseäni jännityksessä, mutta voi vee jos tässä taas saa pettyä. Suomalaiset umk/viisu fanit on kärsineet jo tarpeeksi, miksi kukaan ei ajattele meitä!
Joo, Pudas saa kyllä luvan pitää ensi vuonna mielipiteensä ominaan.
mä olen ymmärtänyt niin, että joku random viesti vaan. täällä, vkuppilassa tai jodelissa