Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
20401/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä noissa reaktiovideoissa paljoa muut kuin suomalaiset käykkään haukkumassa.

Olen huomannut saman. Kukaan ei ilmeisesti ole profeetta omalla maallaan. Suomalaiset vihaavat, jaa suurin osa ulkomaalaisista jumaloi. Toisaalta ei niin väliä, kun Suomen esitystä voivat äänestää vain ulkomaalaiset. Ja joo, Oddseissa ollaan nyt kakkosena. Että tuskin Erika kovin huonosti menestyy, vaikkei voittoa tulisikaan. 

Mistä ihmeestä te muka voitte tietää minkä maalaisia kaikki kommentoijat on? Aiemmin oltiin ihan varmoja, että ainoastaan ulkomaalaiset on olleet ihmettelemässä miksi Erikaa arvostellaan, ja nyt ollaan ihan varmoja, että ne arvostelijat on kaikki suomalaisia,,,

Vierailija
20402/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko opetella kirjoittamaan? Perkele. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20403/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Goldielocks oli muuten saanut tosi ihanan vastaanoton levy-yhtiöltään, kakkua ja juhlat :) Oli sonymusicfinlandin tiktokissa video."

Joo, olen kanssa seurannut instassa julkaisuja ja ajatella että sai kolmanneksi eniten ääniä koko UMKn historiassa! Taakse jäivät mm Windows95man, Blind channel, The Rasmus, yms. Toivottavasti tulee uuden ja vielä paremman biisin kanssa takaisin lähivuosina.

Goldielocks sai 303 pistettä. 

Erika Vikman sai 430 pistettä. 

Käärijä 539 pistettä

Blind Channel 479 pistettä

Windows95Man 313 pistettä ja 

The Rasmus 310 pistettä. 

Vierailija
20404/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän käytöksestä puhut? Mielestäsi jo se on selvästi kiusaamista, kun todetaan, että Erika olisi halunnut Euroviisuihin jo vuosi sitten Käärijän kanssa Ruoskalla, mutta Käärijä kieltäytyi. Ilmeisesti pidät Käärijääkin kiusaajana, kun hän sen asian on kertonut.

Ai nyt sitä sotketaan Käärijäkin mukaan? (Sama Käärijä jota tietty myös haukuit suu vaahdossa). Kyll kiemurella osaat, lapamato. Ei liity mitenkään mihinkään. Jos edes tarkoitti mitään. Käärijä höpisee milloin mitäkin ihan tarkoituksella. 

Vierailija
20405/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Goldielocks oli muuten saanut tosi ihanan vastaanoton levy-yhtiöltään, kakkua ja juhlat :) Oli sonymusicfinlandin tiktokissa video."

Joo, olen kanssa seurannut instassa julkaisuja ja ajatella että sai kolmanneksi eniten ääniä koko UMKn historiassa! Taakse jäivät mm Windows95man, Blind channel, The Rasmus, yms. Toivottavasti tulee uuden ja vielä paremman biisin kanssa takaisin lähivuosina.

Oho, oliko noin paljon! Hieno juttu!

Harmittaa kyllä, koska hänen biisinsä oli nyt ihan mieletön, mutta eihän kellään muulla ollut mitään mahdollisuutta kun Erika jyrättiin voittoon.

No ei ollut. 

Vierailija
20406/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tulen, mie tulen

Vierailija
20407/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sanon ihan kaikella rakkaudella ja viisufanina v. 88 lähtien - ketään ei kiinnosta mikään parhaan sanoituksen palkinto. Käärijä ja Baby Lasagnakaan tuskin oli siihen ehdokkaana ja haittasiko menoa? 

Mä oon tosiaan nelikymppinen ace joten biisin aihe ei kiinnosta mua lainkaan ja silti se on musta todella hyvä, eikä lyriikoissa ole mitään vikaa. "

Jos sinua ei kiinnosta, niin älä viitsi yleistää ettei ketään muutakaan kiinnosta. Toiset arvostavat hyvää lyriikkaa.

Joopa joo, teitä kaikkia on joka vuosi kiinnostanut eniten parhaiden lyriikoiden palkinto 🙄.

Vierailija
20408/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah. Olisipa tuollainen vartalo missä ei grammaakaan läskiä. 

Rietas gay

Vierailija
20409/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah. Olisipa tuollainen vartalo missä ei grammaakaan läskiä. 

Rietas gay

Mua ei miesvartalot kiinnosta mutta onhan nuo kauniita! Ja biisi on mahtava 😅.

Vierailija
20410/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen finaalipäivästä lähtien sulatellut Goldielocksin häviötä, niin alan pitkin hampain jo hyväksyä tuloksen.

Itse asiassa kenraaleissa kun oltiin katsomassa showt, niin aloin jo pitää Erikan esityksestä. Se oli minusta parempi kuin video, varsinkin lopussa kun Erikan tyyli oli röyhkeä ja se fallossymbolin päällä seisominen oli loistava läppä. Siihen vielä vielä Euroviisuihin taustalle teksti: I AM ERIKA. Hah. 

Harmi kun ei biisi ole parempi, tässä kun olisi ollut englanniksi laulettu vähän Lady Gagan tyylinen hitti niin tämä olisi ihan voittokamaa. 

Oon samoilla linjoilla, oon vähän lämmennyt tolle Erikan esitykselle liven jälkeen (en ollut paikan päällä kylläkään). Vieläkin tökkii vaan ne karmeat ja lapselliset sanat. Jos lyriikat olisi kunnossa niin t

Sanon ihan kaikella rakkaudella ja viisufanina v. 88 lähtien - ketään ei kiinnosta mikään parhaan sanoituksen palkinto. Käärijä ja Baby Lasagnakaan tuskin oli siihen ehdokkaana ja haittasiko menoa? 

Mä oon tosiaan nelikymppinen ace joten biisin aihe ei kiinnosta mua lainkaan ja silti se on musta todella hyvä, eikä lyriikoissa ole mitään vikaa.

Mikä on ace?

Vierailija
20411/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä on ace?"

Aseksuaali eli henkilö joka kokee vain vähän tai ei ollenkaan seksuaalista vetoa muihin ihmisiin.

Vierailija
20412/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä 539 pistettä

The Rasmus 310 pistettä. 

Niin pistettä. Mutta nyt puhuttiinkin äänimääristä.

Vierailija
20413/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, oliko noin paljon! Hieno juttu!

Harmittaa kyllä, koska hänen biisinsä oli nyt ihan mieletön, mutta eihän kellään muulla ollut mitään mahdollisuutta kun Erika jyrättiin voittoon.

No ei ollut. 

No olihan. Ja ääniä tosiaan sai kolmanneksi eniten UMK:n historiassa, kuten joku tuossa totesikin. Taakse jäi suurin osa UMK-voittajista. 

Goldielocks sai 88 937 ääntä.

Windows95man     72 506 ääntä.

The Rasmus     41 758 ääntä.

Blind Channel  75 040 ääntä. 

Vierailija
20414/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan esitys huono ja ei ole finaalin arvoinen.

Vierailija
20415/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20416/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan saanut kolmanneksi eniten ääniä, mitä ihmettä?

Vierailija
20417/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan saanut kolmanneksi eniten ääniä, mitä ihmettä?

Ahaa, no kerrotko kuka sitten on saanut Umk:n historiassa kolmanneksi eniten ääniä? 

Vierailija
20418/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä 539 pistettä

The Rasmus 310 pistettä. 

Niin pistettä. Mutta nyt puhuttiinkin äänimääristä.

Tämän alapeukuttaja voisi ystävällisesti kertoa, miksi hän alapeukuttaa faktaa.

Vierailija
20419/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika oli paras. Jotkut ruuhkavuosimammat, jotka inhoaa seksiä ja joiden miehet elää puutteessa ja pettää vaimoaan puutteen takia dissaa Erikaa. Seksi yök, menkat yök. En voi puhua mistään luonnollisesta asiasta mieheni, lasten, ystävieni ja ylipäätään ihmisten kanssa, koska pitää hävetä. Hiekkaa siellä ja kukkahattu yläpäässä. Mikäs siinä, eläkää tämä yksi ainutlaatuinen elämä naama norsunvit.lla.

T. 30v. nainen, joka harrastaa seksiä miehensä kanssa ja sitä haluaa + puhuu seksistä ja menkoista jne. miehen ja kavereiden kanssa

Vierailija
20420/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on lukittu.