Yle: Suomalaisten pääkallot palautettu Ruotsista
Vihdoin! Ruotsalaisten rotututkijoiden hallinnoimat pääkallot on saatu Suomeen. Katso Yle. Tutkimuksella haluttiin osoittaa, että suomalaiset ovat eri rotua kuin muut skandinaavit. Genomitutkimus on osoittanut myöhemmin, että Suomessa on tosiaan kaksi kansaa: itäsuomalaiset ja länsisuomalaiset, jotka ovat sukua ruotsalaisille/ germaanisille kansoille.
Kommentit (131)
Jos joku ei tiedä tätä, kerron mitä venäläiset tekivät Suomessa itärajalla. Tätä ei kerrottu itäsaksalaisessa peruskoulussa meille. Sain vasta aikuisena tämänkin selville:
Itärajalla, pitkällä alueella, venäläiset ovat tehneet sota aikana hirvömäisiä tekoja SIVIILEILLE.
Desantit teurastivat suomalaisia siviilejä. Näitä tyyppejä juhlitaan Venäjällä sankareina.
Kuten sanoin, olin kerran erään mummon hautajaisissa jonka aviomies m u r h a t t i i n. Heidän pihalleen
Ellen väärin muista, eräällä paikkakunnalla nämä venäläiset desantit m u r h a s i v a t kaikki kylän asukkaat.
Sitten ihmiset olivat itärajalla kauhun vallassa. Venäläiset pommikoneet lensivät niin matalalla, että melkein koskettivat kattoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen germaanikuninkaiden sukua. Esi-isäni hallitsivat pohjoista Eurooppaa. Kalloni muoto on erityisen kaunis
Germanian Habstruppeja vai?
Ja jos joku outo tyyppi välirauhan aikana havaittiin kylässä, kaikki asukkaat hyppäsivät ikkunasta ulos ja yrittivät piiloutua.
Venäjällä tosiaan opetetaan lapsille pilkkaruno suomalaisista jo ekaluokalla.
SUOMETTUNEET PELKURIT EIVÄT EDES HALUA TIETÄÄ MIKÄ ON VENÄJÄ JA MITÄ OVAT TEHNEET SUOMALAISILLE. Ja mikä on heidän asenteensa vieläkin suomalaisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen germaanikuninkaiden sukua. Esi-isäni hallitsivat pohjoista Eurooppaa. Kalloni muoto on erityisen kaunis
Germanian Habstruppeja vai?
////
Natalia ei osaa kirjoittaa.
Ja nämä suomettuneet nuoret u k o t
Vieläkin rakastavat näitä ihania venäläisiä.
Mitä pohjatonta typeryyttä ja lapsellisuutta.
Joukkoon mahtuu myös vanhempiakin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ellen väärin muista, eräällä paikkakunnalla nämä venäläiset desantit m u r h a s i v a t kaikki kylän asukkaat.
/////
Ja ihan sama tapahtuu jälleen.
Tällä kertaa Ukrainassa
Hävetkää
Suomalaisten solvaamista tapahtuu edelleen
Muun muassa tällä palstalla.
P a s k a n puhumista. Ja tiedemiehet ovat korjanneet ne venäläisten valheet.
Siitä huolimatta sama u l i n a jatkuu.
Muista.
Kun törmäät sanoihin ruotsalainen kolonialisti,
jäljeet johtavat Kremliin
Ruotsalaisten hypoteesi oli että skandinaaveilla korkea otsa ja pitkulainen kallo, (itä)suomalaisilla matala kallo/ otsa ja pyöreämpi pään muoto. Tämän eron näkee edelleen mennessä länsi-Suomeen ja esim. Kuopioon. Kumpi sinulla on?
onko itäsuomalaisella tyypillä muuten erilaiset hampaat joissa takahampaat laskeutuvat alemmas ? Siitä kirjoitettiin täällä aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaisten hypoteesi oli että skandinaaveilla korkea otsa ja pitkulainen kallo, (itä)suomalaisilla matala kallo/ otsa ja pyöreämpi pään muoto. Tämän eron näkee edelleen mennessä länsi-Suomeen ja esim. Kuopioon. Kumpi sinulla on?
onko itäsuomalaisella tyypillä muuten erilaiset hampaat joissa takahampaat laskeutuvat alemmas ? Siitä kirjoitettiin täällä aiemmin.
Mulla on korkea otsa ja suorat hampaat.Edellä mainitusta hammasmuodosta tulee louskuttava puhe kuten Esa Pakarinen.
Onpas todella tärkeää. Moni on varmasti ollut huolissaan pääkallojen kohtalosta...
" Se, että ruotsalaisten kyseenalaisesta historiasta puhutaan, ei ole mitään Venäjän ihannointia. Tuolla yritetään vain viedä huomio itse asiasta, eli ruotsalaisten kyseenalaisesta historiasta."
Osa saattaa olla haluttomia puhumaan asiasta sen takia, että se vie meidät wokettelussa ns. väärälle puolelle, anteeksipyytäjien sijaan niihin, joilta pitää pyytää anteeksi.
Hei Ruotsi ja ruotsalaiset. Minulla on teille viesti.
HV saatanan rasistit!
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ei tiedä tätä, kerron mitä venäläiset tekivät Suomessa itärajalla. Tätä ei kerrottu itäsaksalaisessa peruskoulussa meille. Sain vasta aikuisena tämänkin selville:
Itärajalla, pitkällä alueella, venäläiset ovat tehneet sota aikana hirvömäisiä tekoja SIVIILEILLE.
Desantit teurastivat suomalaisia siviilejä. Näitä tyyppejä juhlitaan Venäjällä sankareina.
Kuten sanoin, olin kerran erään mummon hautajaisissa jonka aviomies m u r h a t t i i n. Heidän pihalleen
https://fi.wikipedia.org/wiki/Neuvostoliiton_partisaani-iskut_Suomeen
Siinä on uljasta suurta isänmaallista neuvostosotahistoriaa. 181 siviiliuhria ja henkiin jääneiden ikuiset traumat. Ja mikä käsittämättömintä, Suomi ei vaatinut Neuvostoliitolta korvauksia näistä tapauksista, eikä YK:n ihmisoikeustuomioistuinkaan ottanut asiaa käsittelyyn.
Mutta miten tämä liittyy ruotsalaisten varastamiin pääkalloihin ja ruotsalaisten suomalaisiin kohdistuneeseen ra***miin? Ei mitenkään muuten, kuin että kummassakin tapauksessa uhrit ovat suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on korkea otsa ja suorat hampaat.Edellä mainitusta hammasmuodosta tulee louskuttava puhe kuten Esa Pakarinen.
Pakarisella oli tekohampaat, siksi louskutus.
Vierailija kirjoitti:
////
Minulla on pitkä kallo eikä otsani ole pyöreä. Entä Sinulla?. Lisäksi pitkä kaula ja olen syntynyt Itä - Suomessa. Menipä taas ihan p e rc e e l l e en arviosi. Mutta sinähän et olekaan käynyt koulua. Uskot vieläkin suomalaisen pastorin rotuteoriaan, vaikka ruotsalaiset tutkijat osoittivat sen hölynpölyksi.
Oletko kirkon työntekijä, koska haluat viimeiseen asti olla lojaali 1800 - luvulla eläneen papin rotuteorialle, jolle ruotsalaisetkin nauravat?
Selittyykö suomalainen pösilöismi siis isolla päällä?