Kenellä on enää varaa käydä kasvohoidoissa yms
Perus kasvohoito jo nyt 100€ ja alv:n noustessa nousee tuokin hinta. 100€ hoidosta, joka näkyy ja tuntuu iholla vain vuorokauden?! Järkytyin hinnoista, kun katselin lahjakorttia teinille. Muutamia vuosia sitten vastaava hoito maksoi vain n. 80€. Muistan joskus olleen 78€. 100€ on jo tosi paljon. Kyllähän nuo kosmetologit ajaa itsensä pian konkkaan noilla hinnoilla.
Kommentit (75)
Kasvohoidot aika lailla "turhia" rentoutushoitoja, ellei käytetä happoja.
Normalista saa kivoja naamioita ja ihonhoitovälineitä teinille edullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin 90 min kasvohoitoon sisältyy 30 min. valinnainen hieronta (yleensä otan niska- ja hartiaseudun, joskus alaselän tai jalat), hinta 120€. Käyn joka toinen kuukausi. Jalkaterapeutilla (60€) käyn 6-8 viikon välein ja kampaajalla (125€) samoin. Manikyyri (55€) 3 viikon välein.
Kallista? Elämä on, jos haluaa näyttää huolitellulta.
Mihin kukaan tarvitsee jalkaterapeuttia 6-8 viikon välein. Ihmettelen kyllä kovasti? Tai kosmetologia joka toinen kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole mustapäitä, milleniumeja yms. niin ei tarvi mennä.
Kunnon suurentava peili ja kunnon valo niin ne nyppii itsekkin pois.
https://www.temu.com/ul/kuiper/un2.html?_p_rfs=1&subj=un-search-web&_p_…
Mun kaveri on alkanut käymään jalkahoisossa yms.Tallinnan puolella. Käy aina lomailemassa samalla pari päivää. Useamman kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin 90 min kasvohoitoon sisältyy 30 min. valinnainen hieronta (yleensä otan niska- ja hartiaseudun, joskus alaselän tai jalat), hinta 120€. Käyn joka toinen kuukausi. Jalkaterapeutilla (60€) käyn 6-8 viikon välein ja kampaajalla (125€) samoin. Manikyyri (55€) 3 viikon välein.
Mihin kukaan tarvitsee jalkaterapeuttia 6-8 viikon välein. Ihmettelen kyllä kovasti? Tai kosmetologia joka toinen kuukausi.
Siinähän ihmettelet. Näin olen toiminut jo viimeiset 15 vuotta. Ihoni on edelleen tosi hyvän näköinen eikä juuri ole edes ryppyjä vaikka ikääkin on jo mittarissa. Jalkaterapeutilla käyn, koska laskeutunut jalkaholvi aiheuttaa muuten ikäviä kovettumia ja samalla saa kynnet hoidettua kauniiksi lakkausta varten.
Vierailija kirjoitti:
Meillä työssä käyvillä on
Olen saanut lahjakortteja nyt eläkkeellä näihin "hoitoihin". Olen toki kiitollinen, mutta en oikein osaa nauttia jostain hoidosta, jossa tulee ihan ahtaan paikan kammo. On kaikenlaista suihketta ja säihkettä, laitetaan liina naamalle. Enkä aikanaan nauttinut eräässä "paratiisissa" lämpimistä savihoidoista, pikemminkin ahdistuin moisista kuumista savipatjoista.
Mulla olisi kyllä rahaa mutta en siitä huolimatta laita sitä tuollaiseen. Siitä saa vaan sen hetken ilon. Hoidan mieluummin itse ihoni ja käyn vaikka kalliimmassa ravintolassa syömässä, sen positiivinen vaikutus kestää pitempään.
80 luvulla kasvohoito maksoi 60 markkaa eli noin 10 euroa.
On se noussut hirveästi.
Olen ihmetellyt, miten pienituloisilla naisilla on varaa käydä joka kuukausi ripsien pidennys huollossa? Eikös se ole 50€/krt?
Christiiina kirjoitti:
Olen ihmetellyt, miten pienituloisilla naisilla on varaa käydä joka kuukausi ripsien pidennys huollossa? Eikös se ole 50€/krt?
Niin tai sokeroinnissa, tai kynsihuollossa. Ei mulla ole varaa. Höylään kotona kainalot ja sääret, thats it. Kynnet lyhyet. Ripset on sentään pitkät omasta takaa.
En ole ikinä moisissa käynyt, vaikka olisi rahaakin.
Ei ainakaan minulla. Vielä vuosi sitten kampaaja maksoi 140 euroa, raidat ja leikkaus Prismassa. Nyt sama paketti 185 euroa.
Kysyn vaan, että kellä on enää varaa? Normaali työssä käyvällä, aivan järkyttäviä hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän ihmettelet. Näin olen toiminut jo viimeiset 15 vuotta. Ihoni on edelleen tosi hyvän näköinen eikä juuri ole edes ryppyjä vaikka ikääkin on jo mittarissa. Jalkaterapeutilla käyn, koska laskeutunut jalkaholvi aiheuttaa muuten ikäviä kovettumia ja samalla saa kynnet hoidettua kauniiksi lakkausta varten.
Hyvin sutkin on sitten huijattu mukaan tuohon businekseen. Eihän se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa.
Typerämpään ei voisi rahojaan tuhlata kuin kasvohoitoon. Saman voi tehdä kotonakin. Hiusten leikkaamisen vielä ymmärrän, mutta hämähäkkien asentaminen silmien päälle tai kamalien kotkankynsien asentamisesta maksaminen on silkkaa hulluutta. Pistos- ja täyteainehoidot vasta ovatkin koomisia. Maksetaan omaisuus täysin turhasta. Tiedä mitä vaikutuksia noilla on edes pitkässä juoksussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän ihmettelet. Näin olen toiminut jo viimeiset 15 vuotta. Ihoni on edelleen tosi hyvän näköinen eikä juuri ole edes ryppyjä vaikka ikääkin on jo mittarissa. Jalkaterapeutilla käyn, koska laskeutunut jalkaholvi aiheuttaa muuten ikäviä kovettumia ja samalla saa kynnet hoi
Mitä pahaa siinä on, että nautin itseni hemmotelusta ja rentouttavasta tunnelmasta? Ei siinä mitään huijausta ole, jos saan itselleni hyvän olon siitä.
Tekokynsien käyttö on vallan hurjaa, nuoret naiset uhraavat aikaa ja rahaa moiseen. Tekokynsien hoito vaatii koko ajan hoitoa, joka ei ole todellakaan terveellistä hyväksi nuorelle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jalkahoitaja -hoito eri asiaa kuin terapeutti,jolloin virheastuntaa,vaivasenluita,kipuja jne ,,hoitoa tarvii joku ei siis ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kivut syylät paisee kivuliaat kovettumat ei poistu ykkösella
Täytyy varmaan eliittirouvana alkaa istumaan hoidoissa aamusta iltaan, ettei yrittäjät mene konkurssiin. Voi dääm.