Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on enää varaa käydä kasvohoidoissa yms

Vierailija
20.08.2024 |

Perus kasvohoito jo nyt 100€ ja alv:n noustessa nousee tuokin hinta. 100€ hoidosta, joka näkyy ja tuntuu iholla vain vuorokauden?! Järkytyin hinnoista, kun katselin lahjakorttia teinille. Muutamia vuosia sitten vastaava hoito maksoi vain n. 80€. Muistan joskus olleen 78€. 100€ on jo tosi paljon. Kyllähän nuo kosmetologit ajaa itsensä pian konkkaan noilla hinnoilla. 

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä. Onko joku käynyt kasvohoidoissa. Oon läpyttänyt voiteet ihan itse kotona tai ollut ilman. En halua myös että toinen laappii kasvoja.

Vierailija
42/75 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan minulla. Vielä vuosi sitten kampaaja maksoi 140 euroa, raidat ja leikkaus Prismassa. Nyt sama paketti 185 euroa. 

Kysyn vaan, että kellä on enää varaa? Normaali työssä käyvällä, aivan järkyttäviä hintoja. 

niin on ja värissä varsinkin vaalennus jo tyvi näkyy 4vko kuluttua pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekokynsien käyttö on vallan hurjaa, nuoret naiset uhraavat aikaa ja rahaa moiseen. Tekokynsien hoito vaatii koko ajan hoitoa, joka ei ole todellakaan terveellistä hyväksi nuorelle ihmiselle.

on kysivalliongelmia,pöpöt muhii kynnen alla,epäkäytännlliset vauvabhoito, siivous ,muu työskentely. huvittavan näköistä miten näppäimistöäkin töpötetääb,hirveet, kun vielä niin selväti näkee miten keinotekoiset päälle liimatut ovat

Vierailija
44/75 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jalkaterapeutti tekee?

Vierailija
45/75 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleilla työssäkäyvillä ihmisillä, kuka nyt rahansa mihinkin laittaa, valintakysymyksiä usein. 

Vierailija
46/75 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella pojalla on vehkeet kasvohoidon tekemiseksi tytölle. Tekevät todennäköisesti mielellään ilmaiseksi.

Vierailija
47/75 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin 90 min kasvohoitoon sisältyy 30 min. valinnainen hieronta (yleensä otan niska- ja hartiaseudun, joskus alaselän tai jalat), hinta 120€. Käyn joka toinen kuukausi. Jalkaterapeutilla (60€) käyn 6-8 viikon välein ja kampaajalla (125€) samoin. Manikyyri (55€) 3 viikon välein.

Kallista? Elämä on, jos haluaa näyttää huolitellulta.

Mihin kukaan tarvitsee jalkaterapeuttia 6-8 viikon välein. Ihmettelen kyllä kovasti? Tai kosmetologia joka toinen kuukausi. 

kivut syylät paisee kivuliaat kovettumat ei poistu ykkösella

Tässä tapauksessa jotain suurempaa on vialla. Kengät, kävelytapa, väärät sukat, väärät pesuaineet ja ehkä joku lääkittävä vaiva, kuten jalkasieni. Jalkojen iho on kuten käsien. Ei niihin kuulu tulla syyliä tai paiseita. Koskaan. 

Samoin kosmetologi. Ensin ruokavalio, nukkuminen, liikunta ja stressitaso kuntoon ja sitten ehkä huomaakin ettei tarvitse kosmetologia, koska ihan on niin hyvässä kunnossa tai jos ei ole, niin ehkä dermatologi on oikea osoite?

Vierailija
48/75 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo korotus niin kovin iso ole. Alv nyt 24%, jatkossa 25,5%. Hyvin on varaa käydä kosmetologilla edelleen.

Vierailija
49/75 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämän palstan lainaukset toimivat miten sattuu! Vastaus on numerolle 47.

Kirjoitin jo: jalkaholvi on laskeutunut ja aiheuttaa ikäviä kovettumia. Ja kyllä, minulla on tukipohjalliset. Jalkaterapeutti on koulutettu ihan eri tavalla kuin jalkahoitoja antava kosmetologi. 

Ja ennenkuin joku valopää taas käskee laihduttaa (sehän on tämän palstan vakiovastauksia), niin kerron, että olen normaalipainoinen, käyn kuntosalilla, uin, pyöräilen ja kävelen pitkiä lenkkejä. 

Minä käyn kosmetologilla hemmoteltavana ja nauttimassa ihanista sivelyistä, hivelyistä, tuoksuvista voiteista, kasvohieronnoista jne, joita dermatologi ei tee. Ja kasvojeni iho on huippukunnossa iästä huolimatta. En siis vaihda pois ja maksan mielelläni. 

Vierailija
50/75 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi varaa käydä vaikka viikottain, mutta hallituksen talouspolitiikasta johtuen, olen vähentänyt palvelujen käytön lähes nolliin. Parempi pitää rahat pahanpäivän varalle tilillä, kuin turhuuksiin.

Vierailija
51/75 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä työssä käyvillä on

Ei ole. Olen keski-ikäinen naisvaltaisella alalla työskentelevä pienituloinen nainen eikä minulla ole vielä koskaan ollut varaa käydä kasvohoidossa tai hierojalla.

Vierailija
52/75 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä universumissa kosmetologi muka ei maksa alvia?

Vierailija
53/75 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tunnin hoito maksaa 139 euroa. Ihan käsittämätön hinta. Eikä se sisällä edes mekaanista puhdistusta. Sen saa toki lisämaksulla ja tarkoittaa nykyään noin viiden minuutin nopeaa nyrppimistä.

Hoidan ihoni mieluummin itse.

Vierailija
54/75 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhia hommia. Kotosalla voi tehdä saman

Just kävin eilen vartalohoidossa. Ei ole sama asia kun itse tekee. Käyn jalkahoidossa joka kuukausi ja muita hoitoja silloin tällöin. Ihan sama mitä maksaa.

Vierailija
55/75 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tyypillistä suomalaista puhetta. Ei tietenkään voi käyttää rahaa itseensä. 

Vierailija
56/75 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan minulla. Vielä vuosi sitten kampaaja maksoi 140 euroa, raidat ja leikkaus Prismassa. Nyt sama paketti 185 euroa. 

Kysyn vaan, että kellä on enää varaa? Normaali työssä käyvällä, aivan järkyttäviä hintoja. 

Minä olen palannut omaan väriin, ja otan sellaisia raitoja, että juurikasvu ei hyppää heti silmille. Säästöä tulee tällä tavoin. Muuten nuo on kalliita reissuja.  

Vierailija
57/75 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan käynytkään, enkä varmaan nytkään aloita.

N52

Vierailija
58/75 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä. Onko joku käynyt kasvohoidoissa. Oon läpyttänyt voiteet ihan itse kotona tai ollut ilman. En halua myös että toinen laappii kasvoja.

Ei viddu 🤣

Vierailija
59/75 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että painopiste on siirtynyt kasvo- ja vartalohoidoista karvanpoistoihin ja ripsenpidennyksiin sekä kulmakarvojen laittoon. Itsekin käyn sokeroinnissa kerran kuussa.

Vierailija
60/75 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Nyt ei puhuta voiteista, kuorinnasta tai naamiosta. Nuo voi tehdä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän