Kenellä on enää varaa käydä kasvohoidoissa yms
Perus kasvohoito jo nyt 100€ ja alv:n noustessa nousee tuokin hinta. 100€ hoidosta, joka näkyy ja tuntuu iholla vain vuorokauden?! Järkytyin hinnoista, kun katselin lahjakorttia teinille. Muutamia vuosia sitten vastaava hoito maksoi vain n. 80€. Muistan joskus olleen 78€. 100€ on jo tosi paljon. Kyllähän nuo kosmetologit ajaa itsensä pian konkkaan noilla hinnoilla.
Kommentit (75)
Ei olekaan. Piti valita joko kampaaja tai kosmetologi :(
Ihan turhia hommia. Kotosalla voi tehdä saman
Tuhansilla ellei jopa kymmenillä tuhansilla. Jopa miljoonallakin suomalaisella saattaa olla varaa. Kaikki ei ole = sinä
Teinithän osaa sen tehdä itsekkin. Temusta saa välineitä halvalla.
Hinnat nousevat heistä riippumattomista syistä, heidänkin kulunsa nousevat kuten meidän kaikkien. Pitäähän heidänkin elää.
Tätä ihmettelin. Ennen kasvohoito 80, nyt yli satasen.
Jos joku tekee kasvohoidon 100 eurolla, niin ei todellakaan kannata. Eihän siinä saa edes peruskuluja maksettua. Kyllä menee noin halvalla tekevä hoitola konkurssiin.
Ihan hyvin olisi varaa käydä vaikka joka viikko. Mutta en käy, koska ei ole mitään tarvetta tai kiinnostusta tuhlata moiseen. Kampaajalla käyn väri+leikkaus n. 6x vuodessa. Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ihmettelin. Ennen kasvohoito 80, nyt yli satasen.
Missä pahvilaatikossa sinäkin sitten elät?
No siis noh, ei onneksi joka pöivä kasvohoidossa tarvitse käydä 🤣
Hierojat ja kosmetologit eivät maksa arvonlisäveroa(alvia) työstään,kampaajat maksaa alvia.
Käsityö maksaa. Vuokrat, vesi, sähköt ja kaikki nousevat.
Jos ei ole mustapäitä, milleniumeja yms. niin ei tarvi mennä.
Pitkään jo halunut käydä kasvohoidossa,mutta ehkä ensi kuussa, tai jouluksi.. kun on rahaa..
Mä tiedän kosmetologeja jotka ovat lopettaneet työnsä, koska ei ole hommia. Ovat hakeutuneet muille aloille tai työttömäksi.
Mä olen käynyt viimeksi 20 vuotta sitten, vaikka olisi varaa. Minusta täyttä huijausta, ei vaikuta yhtään mitään. No mikä siinä, jos joku nauttii, niin siitä vaan. Itse en erityisemmin välitä kokemuksesta, ja kun ei mitään tuloksiakaan tule, niin miksi siitä maksamaan. Jos ihossa on ongelmia, menen ihotautilääkärille, en kosmetologille.
Meilläpäin 90 min kasvohoitoon sisältyy 30 min. valinnainen hieronta (yleensä otan niska- ja hartiaseudun, joskus alaselän tai jalat), hinta 120€. Käyn joka toinen kuukausi. Jalkaterapeutilla (60€) käyn 6-8 viikon välein ja kampaajalla (125€) samoin. Manikyyri (55€) 3 viikon välein.
Kallista? Elämä on, jos haluaa näyttää huolitellulta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole mustapäitä, milleniumeja yms. niin ei tarvi mennä.
Minun naamallani istuu vain zoomereita.
Thai-hieronnat 115e nykyään,ei kellään oo varaa käydä.