Kadonnut 16-v tyttö akuutissa hengen ja terveyden vaarassa
Nyt kaikki pienetkin havainnot poliisille!
Ehkä joku lääkitys, joka välttämätön?
Kommentit (195)
Tuossa hämää kun ilmoitettu että pienikokoinen kuitenkin pituus 164cm eli naisten normaali keskimittaa Suomessa.
Moni tuon ikäinen asuu jo itsenäisesti.
Ketoaineet nousee kuitenkin, jos ei saa insuliinia.
Ei ole ilmeisesti vieläkään löytynyt?
Toivottavasti on kadonnut omasta halusta, ja on esim. jonkun luona.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa hämää kun ilmoitettu että pienikokoinen kuitenkin pituus 164cm eli naisten normaali keskimittaa Suomessa.
No jos on hintelä ja laiha, niin pieni on.
On kyllä ihme, jos löytyy vielä hengissä. Surullinen tapaus.
Toki tiedämme miten vapaaehtoisten olisi pitänyt organisoitua valtakunnallisesti.
https://vapepahahmotelmani.weebly.com/
Vierailija kirjoitti:
Sirutuskampanjahan tämä on. halutaan että ihmiset alkaa ottamaan siruja. Usassa sadoilla tuhansilla lapsilla on sirut, katsokaa vaikka mychip . orgista
Ole hiljaa ja ota lääkkeesi.
Se on jonkun jännämiehen luona. Luultavasti kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Hän on käynyt Lopella koulua. Kerrotaan, että hän on lahjakas oppilas, mutta tullut kovasti koulukiusatuksi, jopa rankasti
Nyt kun koulut alkoivat, olisi kiusaaminen taas alkanut. Ja hän ei olisi jaksanut tuota enää.
Miksi puhutaan aina kiusaamisesta, kun se on yleensä jo kaikkialla silkkaa väkivaltaa.
Eihän me aikuisetkaan siedettäisi töissä tuollaista mitä kouluissa tapahtuu.
Sehän olisi rikosilmoituksen paikkaa. Ja vakavissa tilanteissa saisi tekijä potkut.
Mutta kouluissa tuo on vain kiusaamista.
Ja jos on arka ja herkkä tyttö, niin ei vain halunnut enää mennä kouluun, kun siellä joutunut huonosti kohdelluksi.
Ei 20vuotiaan ole mikään pakko enää kouluun mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on hintelä ja laiha, niin pieni on.
Ei vaan hoikka. Tuskin moni 16v on edes pidempi kuin tuon 164cm. Pienestä saa sen käsityksen että etsitään jotain 148cm ja 38kg tyttöä eikä silloin kyllä tuu katsottua kookkaampia tyttöjä kun niitä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on käynyt Lopella koulua. Kerrotaan, että hän on lahjakas oppilas, mutta tullut kovasti koulukiusatuksi, jopa rankasti
Nyt kun koulut alkoivat, olisi kiusaaminen taas alkanut. Ja hän ei olisi jaksanut tuota enää.
Miksi puhutaan aina kiusaamisesta, kun se on yleensä jo kaikkialla silkkaa väkivaltaa.
Eihän me aikuisetkaan siedettäisi töissä tuollaista mitä kouluissa tapahtuu.
Sehän olisi rikosilmoituksen paikkaa. Ja vakavissa tilanteissa saisi tekijä potkut.
Mutta kouluissa tuo on vain kiusaamista.
Ja jos on arka ja herkkä tyttö, niin ei vain halunnut enää mennä kouluun, kun siellä joutunut huonosti kohdelluksi.
Ei 20vuotiaan ole mikään pakko enää kouluun mennä.
On 16 vuotias, ei 20.
Hallitsetkohan englanninkieltä ollenkaan? Jos käyt mainitsemmallasi sivulla ja vaikkapa lukisit sen, niin ymmärtäisit, että sadalla tuhannella vanhemmalla on lapsensa identifioimiseen tarvittavat tiedot kerättynä etukäteen, jotta voivat antaa ne viranomaisille tarvittaessa. Esim. sormenjäljet. Se chip ei edes tarkoita sirua tässä tapauksessa! Saati, että mitään tietoa olisi jaettu viranomaisille.
Kyllä surulliseksi tekee, miten luokattoman typeriä asioita täälläkin uskotaan. Sata tuhatta lasta sirutettu... Huoh. Tarvitseeko tulla tällaisen ikävän asian yhteydessäkin salaliittoteorioitaan levittelemään
Vierailija kirjoitti:
Sirutuskampanjahan tämä on. halutaan että ihmiset alkaa ottamaan siruja. Usassa sadoilla tuhansilla lapsilla on sirut, katsokaa vaikka mychip . orgista
Edellinen viestini liittyi siis tähän kommenttiin. Unohtui ottaa lainaus
Vierailija kirjoitti:
Autistinen ja älyllisesti kehitysvammainen. Ei löydy kun menee ihmisiä piiloon. Ei pääty hyvin tämä kun tärkeä tieto salataan
Älä itse levitä keksittyä soopaa! Tyttö on lukiossa, eli tuskin älyllisesti kehitysvammainen.
Luultavasti jo kuollut, kun yli vuorokauden ollut akuutissa hengenvaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistinen ja älyllisesti kehitysvammainen. Ei löydy kun menee ihmisiä piiloon. Ei pääty hyvin tämä kun tärkeä tieto salataan
Älä itse levitä keksittyä soopaa! Tyttö on lukiossa, eli tuskin älyllisesti kehitysvammainen.
...eikä autismistakaan ole mitään faktatietoa, vain palstahuhuja. Tällaiset heitot voivat oikeasti olla haitallisia!
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaaminen tai oikeastaan kouluväkivalta on riistäytynyt täysin käsistä -ja sanon tämän opettajana. Nykylinja kouluissamme on se, että kiusaajan kanssa keskustellaan. Ja niinpä sama meno jatkuu, kunnes kenties tapahtuu jotakin kauheaa. Olen itse ollut ankarampi kiusaajille niissä kouluissa, jossa olen ollut opettajana, mutta sitten onkin vanhemmat hirttämässä minua, loppujen lopuksi kaikki kääntyykin päälaelleen ja minä olenkin ongelma. Ei tällaista ihminen kestä. Olen aivan neuvoton asian suhteen. Jos ei kiusaajille aleta oikeasti pitämään kovaa kuria, niin eihän tämä lopu. Ja mielestäni, jos kiusaaja ei lopeta, hänen pitäisi vaihtaa koulua. Nyt se on kiusattu, joka joutuu vaihtamaan, kun ei enää kestä. Vanhemmat herätkää!! Jos teidän kullannuppunne pilaa jonkun toisen lapsen elämän, te olette ihan yhtä syyllisiä!
Hyvä puheenvuoro. Voisitko kirjoittaa nimettömänä esim. HSn yleisöosastolle tai Iltikseen?
Sokeri ei kohoa ellei syö.