Onko sellaiset "metrolaatat" ihan vanhanaikaisia? Millaisia te hiljakkoin remontoineet laitoitte? (Wc-tila)
Kun joku kuitenkin haluaa päästä näpäyttämään niin sanotaan tähän alkuun heti että ei, en osaa valita itse mulla ei ole mitään sisustussilmää ja haluan siksi kysyä apua (myös) täältä vauvapalstalta. Juu aion kysyä myös laatoitusliikkeistä. Tiedän myös että voin laittaa sellaiset kuin itse haluan oli ne muodissa tai ei.
Joskus 2010 tienoilla kun viimeksi piti tällaisia asioita miettiä oli noi metrolaatat/subwaytiles pinnalla. Ihan kivannäköisiä on mutta millaisia nykyään suositaan jos haluaa muuta kuin sitä perus 10x10/15x15 laattaa tai noita metroja?. Tulisi wc:hen seinään sillä lailla puolipaneelityyppisesti alaosaan.
Kommentit (7)
Mieti mikä sinua miellyttää. Sinun miettimä tyyli on ok ja ajaton, mutta aika tylsä. Mitä seinän yläosaan on tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Mieti mikä sinua miellyttää. Sinun miettimä tyyli on ok ja ajaton, mutta aika tylsä. Mitä seinän yläosaan on tulossa?
Ajattelin laittaa tapettia.
Laattojen väriksi kannattaa harkita joku tapetin väreistä tai joko siihen sopiva.
Laattojen ladonta vaikuttaa myös. Aina ei kannata tyytyä siihen perinteiseen.
Vierailija kirjoitti:
Laattojen väriksi kannattaa harkita joku tapetin väreistä tai joko siihen sopiva.
Laattojen ladonta vaikuttaa myös. Aina ei kannata tyytyä siihen perinteiseen.
Tuo valkoinen olisi siksikin helppo kun sopii tosi moneen, vaikka vaihtaisi sitä tapettia joskus. Ap
Laitoin valkoiset isot laatat, koska halusin mahdollisimman vähän saumoja.
Ai niin ja sellainen kysymys vielä että pitäisikö laattojen ja allaskaapin/peilikaapin olla samaa valkoisen sävyä? Valkoista laattaa tulen todennäköisesti siihen alaosaan laittamaan ja valkoiset wc-kalusteet vaikuttaa ajattomimmalta vaihtoehdolta. Ap