Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20 vuotiaan Micran osto. Uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
19.08.2024 |

Tuli äkillinen auton tarve ja nettiä selatessa noi Micrat on paperilla hyviä mun budjettiin. Mut leviääkö se auto heti johonkin kun lähtee liikkeen pihasta, onko kokemusta?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla täällä tuntuu olevan semmonen kuva 1500e autosta että löytyy huoltokirjat ja on virheettömiä. Käytetty ei ole uusi, niissä on aina jotain, mutta jos itsellä pysyy ruuvari kädessä, niin paljon pystyy vanhalle tekemään itse ja netistä löytyy kaikki tyypilliset viat ja ohjeet korjaukseen. 

Tuon hintatason autossa tutkisin itse ruostetilanteen, koska sitä en osaa itse tehdä.

Ja kannattaa ymmärtää, että jossei 20 vuotta vanhasta autosta löydä ruostetta on sitä etsivä ihminen sokea tai täysin tohelo. Ihan varmasti jossain kohtaa kukkii ja repsottaa vähäsen.

Pieni ruoste ei kuitenkaa aina tarkoita sitä, että se olisi auton käytön kannalta ongelma. Jossei se ole auton kantavaa rakennetta niin ei katsastuksessa siitä kukaan piittaa. Kyljet saa olla pinnasta vaikka puhki ruostuneet.

Joo hyvä että selvensit. Tarkoitin nimenomaan näitä rengaskotelo/helma ruostevaurioita. 

Pintahan vanhoissa kukkii jokaisesta nastan ja kiveniskusta. Ne voi tosiaan hioa ja ostaa värikoodilla tussin tai kilikali purkin, jos itseä häiritsee.

Vierailija
42/46 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäistä riisikuppia ei todellakaan kannata ostaa,eihän noissa ole enää mitään jäljellä kun ruoste syönyt kaiken.

20 vuotta vanha Toyota on vasta sisäänajettu. Corolla ja Auris mitä näitä nyt on. Ne vain toimii. Helppoja huoltaa ja halpoja korjata.

>>>

Älä nyt naurata,loppuun ajettuja kotteroita ne on ,tuon ikäinen japsi eihän siitä ole mitään jäljellä.

Tuolla niitä vastaa ajelee liikenteessä lähes päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattele toyota yaris mielummin.

Vierailija
44/46 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle japsien haukkujalle:

Itsehän ajelen juuri tasan 20v vanhalla nissanilla. Edellinen omistaja oli massannut auton pohjan joka toinen vuosi ja katsastusmies kehui, että onpa hienossa kunnossa.

Toki jos ostaa auton joltain jonnelta jonka käsitys auton huoltamisesta on lasinpesunesteen lisääminen, niin se on sitten omaa tyhmyyttä.

Vierailija
45/46 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattele toyota yaris mielummin.

Merkistä maksetaan turhaa lisää.

Vierailija
46/46 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo k12 Micra on vielä aika luotettava, uudemmat on paskoja. Katsoisin myös esim. Opel Corsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän