Iltapalanne?
Kommentit (34)
Puolikas banaani, 1 valmis viipale emmentalia, 4 viipaletta ohutta kanaleikkelettä, musta tee kauramaidolla, kanelilla ja kardemummalla.
Täällä yksi joka syö illallisen klo 20 aikaan eikä iltapalaa ollenkaan.
Mausteista kanaa ja vihanneksia uunissa, paistinperunoita ja kermaviilikastike.
Grandiosa Superiore pizza menee kohta uuniin. En miellä moista iltapalaksi, vaikka ilta on. En ole kovin hyvin syönyt tänään iltapäivällä ja siksi syön kohta tuollaista.
Söin redcurrykastiketta ja nuudelia. Oli illallinen.
En syö iltapalaa. Noudatan pätkäpaastoa.
Vuan on hyvvee piirakkoo. välliin sipulija, aarraa, jalapenoo, tsuppija, snappija, suolakurkkuva, munnoo, valakosipulsoosoossia, juusttoo, lenkkijä
Vierailija kirjoitti:
PUUROA V I T T U VOILLA EI OLE SAATANAN TAKIA RAHAA KOHTA EDES SIIHEN.
Kaurapuuro voilla on oikeasti hyvää! Teen usein.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse mitään ilta- tai välipaloja, olen aikuinen.
Upeeta! Mahtavaa! 👍
Afrikkalaistaustainen Wolt-kuski tuo minulle saksalaisesta kaupasta suomalaista mämmiä sekä amerikkalaista Coca Colaa. Nautin nämä ruotsalesta sisustuskaupasta hankituista kiinalaisvalmisteisista astioista. Helppoa kun sen osaa.
Olen tärkeä, kehoni hyvinvointi on tärkeää ja kehoni ansaitsee laadukasta, hyvää ravintoa. I m worth it. Marjasmoothie.
Just on tässä teetä, voileipä ja juuri uunista tullutta omenapiirakkaa.
Meillä ei syödä iltapalaa, vaan iltaruoka. Iltaruuaksi oli jauhelihakastiketta ja perunoita mulle ja nuoremmalle lapselle, vanhemmalle lapselle sitruunakermakastiketta, perunoita ja paneroitua kalafilettä, miehelle samaa sitruunakastiketta ja kikherne-lehtikaalipihvejä. Kaikille oli paahdettua parsakaalia. Sitruunakastike oli eiliseltä.