Ihmiset jotka hakevat aina uutta alkuhuumaa
Ymmärtävätkö nämä ihmiset yleensä, että alkuhuuma on ohimenevä vaihe?
Olen nähnyt montakin tällaista tyyppiä, jotka ovat hullun rakastuneina johonkin uuteen ihmiseen, ja kyllästyvät kun fiilis tasaantuu.
Tämä sitten toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Eli huipulta pudotaan lujaa, mutta huippu on kuitenkin sen arvoinen.
Kommentit (25)
Ex oli tällainen. Meni kuulemma ihan sekaisin rakkaudesta kun tapasimme ja halusi jo parin viikon päästä kihloihin jne. Päälle parin vuoden yhteiselon jälkeen katselin vierestä hänen sekoamistaan toiseen naiseen. Minä lähdin. Minä opin virheestäni, että tyydyin tuollaiseen mieheen, hän tuskin koskaan oppii virheistään. Ei näe toimintaa virheenä, aina on se todellinen rakkaus kyseessä. Minua ennen, minä, minun jälkeeni ja nykyisen jälkeen. Jotkut vaan on sarjasuhteilijoita. Itseään varmaan tuolla tyylillä pakenevat. Tiedä näistä.
Vähän epäilen voiko jokaisella olla samanlainen alkuhuuma, joka toistuu jokaisessa rakastumisessa samanlaisena ja päättyy tiettyyn aikaan olosuhteista riippumatta... Ei minulla ainakaan ole ollut näin. Joskus koko rakastuminen on päättynyt ennen kuin vuosi on tullut täyteen, kun olen löytänyt vielä kiinnostavamman miehen.
Ovat riippuvaisia, addikteja. Taustalla lähes poikkeuksetta joku trauma joka kunnolla aivan loppuun saakka käsittelemättä.
Pahantahtoisimmat eivät edes halua käsitellä sitä vaan jatkavat huijaamistaan ja valheellisuuttaan suhde suhteen perään.
mun epävakaa eksä on tollanen. hakee suhdetta vielä semmosista pahoista pojista
Kyse on aivokemiasta ja etuotsalohkon toimintahäiriöstä. Eivät nämä ihmiset voi itselleen mitään. Jos heitä neuvoo muuttumaan, sama kuin neuvoisi sokeaa näkemään.