Onko tosiaan niin, että kun parisuhteessa ajattelee että ansaitsee parempaa, yleensä oikeasti ansaitsee? Mielipiteitä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä että rakas vaimoni oikeasti ansaitsisi jotain minua parempaa. Mutta tuossa rinnalla näyttää pysyvän.
Voit sä itsekin erota.
Miksi eroaisi kun tuollainen mäihä käynyt eikä tarvi mitään edes tehdä sen eteen. Jossain vaiheessa vaimolla menee vähintään halut, niin se vaan menee. Joskus saattaa myös ottaa ns yllätyseron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä että rakas vaimoni oikeasti ansaitsisi jotain minua parempaa. Mutta tuossa rinnalla näyttää pysyvän.
Tällaisten tyyppien takia jotkut naiset inhoavat miehiä. Jos hän on sinulle niin kovin rakas niin lopettaisit laiskottelun ja tekisit jotain sen eteen että olisit ITSE hänelle parempi kumppani.
Miehet yleensä antavat juuri niin vähän kuin on pakko, ettei kumppani lähde. Jos meinaa lähteä, niin antavat sitten prosentin tai pari enemmän.
Ei pidä yleistää. Kaikki miehet eivät ole tuollaisia. Itsekkäät ja keskenkasvuiset ja kaikenmaailman narsistit ovat.
Ei elämässä ansaita kivaa kumppania. Ei elämässä ansaita yhtään mitään - paitsi ehkä rahaa töissä. Näin naiivisti ajattelevat vain ne, jotka eivät ymmärrä, miten maailma ja ihmiset toimivat. Mutta onhan se mukavaa valehdella asiat mieluisiksi, ymmärrän toki.