Kumpi on teistä parempi itsetyydytykseen, omat sormet vai dildo
Omilla sormillahan voi hieroa klitorista, aah niin ihanaa, mutta dildo on enemmän sisääntyötymistä varten
T: Dildoa (vielä) omistamaton
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Nro 39 :lle. En malta olla kommentoimatta tähän. Siis viisi orkkua, ilmeisesti toinen toisensa perään. Kerro nyt hyvä ihminen, kuinka tuon oikein teit
Mulla tuo lasidildo on vaan niin loistava apuri tuossa hommassa, kun se painelee juuri oikeista kohdista ja liukuu nopeallakin tahdilla sisään ja ulos. Eihän siinä ole kuin ottaa orkku vastaan ja ehkä hetken pitää taukoa ja seuraava rundi. Mielikuvitus hoitaa loput eikä siinä kauaa mene 😉 En mä miehen kanssa ole koskaan saanut kahta orgasmia yhdynnässä, sillä siinä tulen sit niin voimalla etten enää toista pysty saamaan. Silleen kyllä onnistuu että tuun ensin suulla ja/tai sormin ja lopuksi sitten vielä isosti yhdynnän aikana. #39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleeni että onko tosiaan naisia (omani lisäksi) jotka ei tykkää dildoista? Tuo ei vain innostu kumisauvoista ja itse haluaisin häntä dildotella. Tosin meidän sauvat on jo aika vanhoja että vois päivittää uudempaan mutta kun kiinnostusta ei ole niin en ole hommannutkaan. Kaikenlainen muu suristin kyllä kelpaa..
En minäkään mistään dildoista välitä, eihän mitenkään liity klitorikseen, joka sen orgasmin tuo.
Klitorista voi hieroa sieltä emättimen sisäpuolelta dildolla. Mä ainakin maksimoin näin nautinnon. Ulkopuolelta satisfyerilla, sisäpuolelta dildolla.
Nro 39 :lle. Kiitos kun vastasit. Tuon minä lähinnä halusinkin tietää, että mitä sitten pitää tehdä. kun se ensimmäinen orkku on tullut. Mutta ei muuta kun pidetään pieni tauko ja sitten vaan uutta peliin, tai siis pilluun
Tuossa edempänä mainittiin tuo lasidildo. Jos olen oikein ymmärtänyt, se on tehty sellaisesta läpinäkyvästä materiaalista, ehkä jostain muovista, mutta ei lasista
Älkää vaan nuoremmat naisenalut (ja vanhemmatkaan) työntäkö mitään lasista tehtyä sisäänne.
Kuulostaan vaan niin pahalta tuo sana, lasi, tuossa
T: Sairaanhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Tuossa edempänä mainittiin tuo lasidildo. Jos olen oikein ymmärtänyt, se on tehty sellaisesta läpinäkyvästä materiaalista, ehkä jostain muovista, mutta ei lasista
Älkää vaan nuoremmat naisenalut (ja vanhemmatkaan) työntäkö mitään lasista tehtyä sisäänne.
Kuulostaan vaan niin pahalta tuo sana, lasi, tuossa
T: Sairaanhoitaja
Kyllä se ihan lasia on, ja paljon hygienisempi kuin joku silikonista/muovista valmistettu sauva, jonka pinta ajan myötä muuttuu lähmäiseksi. Perusteluja, miksi sellaista ei saisi käyttää, kiitos. On todella kestävä materiaali eikä siitä irtoa mitään sontaa emättimeen.
T. Terveydenhoitaja
Asiasta en paljon ymmärrä, mutta olettaisin, että tuo dildo olisi sellaista pleksilasin tapaista, joka on muovia, ei lasia
Menee nyt vähän sivuun aiheesta, mutta hävittäjälentokoneiden lasit ovat pleksilasia ja luodinkestävia. Eivät hajoa sirpaleiksi, kun luoti osuu niihin, mitä lasi tekisi.
Eli naisen emättimeenkään ei saa joutua mitään sirpaleita
T: Lentoemännän puoliso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleeni että onko tosiaan naisia (omani lisäksi) jotka ei tykkää dildoista? Tuo ei vain innostu kumisauvoista ja itse haluaisin häntä dildotella. Tosin meidän sauvat on jo aika vanhoja että vois päivittää uudempaan mutta kun kiinnostusta ei ole niin en ole hommannutkaan. Kaikenlainen muu suristin kyllä kelpaa..
En minäkään mistään dildoista välitä, eihän mitenkään liity klitorikseen, joka sen orgasmin tuo.
Nyt on tieto klitoriksen suuruudesta ja sijainnista hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta en paljon ymmärrä, mutta olettaisin, että tuo dildo olisi sellaista pleksilasin tapaista, joka on muovia, ei lasia
Menee nyt vähän sivuun aiheesta, mutta hävittäjälentokoneiden lasit ovat pleksilasia ja luodinkestävia. Eivät hajoa sirpaleiksi, kun luoti osuu niihin, mitä lasi tekisi.
Eli naisen emättimeenkään ei saa joutua mitään sirpaleita
T: Lentoemännän puoliso
Huomaa, että asiasta et paljoa ymmärrä. Jos vaikka googlettaisit lasidildon, niin saisit tietoa eikä tarvitsisi olettaa. Ne on valmistettu puhaltamalla sirpaloitumattomasta lasista. Jos lasidildo iskeytyy vaikka lavuaarin reunaan, niin ei sitä tietenkään enää sitten käytetä, vaikkei näkyvää harmia olisi siitä seurannutkaan. Mutta aika murskaavan kivinen saa emätin olla, jos meinaa sirpaleen sinne saada tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulherkkupisteitä täynnä,kuules, ei se orgasmi tule millään tiedolla. Jos ei sillä saa niin ei saa. Eivät suinkaan kaikkien emättimet ole mitään tuntopisteitä pullollaan. Useimmat saavat sillä ulkopuolisella klitoriksella sen orgasminsa, tavalla tai toisella.
Jos se emätin OLISI tuntopisteitä täynnään, niin eihän naiset jäisi ikinä ilman orgasmia yhdynnässäkään! Hallelujaa.
Kuitenkin vain harva saa, ja hekin siis sen klitan ansiosta.
Nro 49 :lle. Tiesitkö, että vaatimattomuus kaunistaa. En viitsinyt tuossa alkaa kehumaan. että tiedän kaikesta kaiken..Google on se taikasana. Ei tarvitse olettaa, kun katsoo sietä. Olen vaan nyt sellaisessa paikassa, että kun kirjoittaa hakusanaksi dildo, menee esto päälle. Päädyttiin samaan tulokseen, että materiaalin pitää olla sirpaloitumatonta. Onhan sitä tosiaan tuollasta säykymätöntäkin lasia olemassa. Mutta kun niinkin herkkään paikkaan, kun naisen vaginaan ollaan jotain laittamassa, oletin, että se tehtäisiin muovista eikä lasista. Ajattelen aina naisten parasta, joten oletin väärin.
T: Edelleen lentoemännän, ihanan naisen, puoliso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulherkkupisteitä täynnä,kuules, ei se orgasmi tule millään tiedolla. Jos ei sillä saa niin ei saa. Eivät suinkaan kaikkien emättimet ole mitään tuntopisteitä pullollaan. Useimmat saavat sillä ulkopuolisella klitoriksella sen orgasminsa, ta
Tutkimusten mukaan naiset jolla on tunnoton pillu ovat vähemmistönä. Sinä ilmeisesti kuulut heihin, joten ei kannata puhua enemmistön puolesta, varsinkaan kun ei tiedä mitä tuntevat ja mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulherkkupisteitä täynnä,kuules, ei se orgasmi tule millään tiedolla. Jos ei sillä saa niin ei saa. Eivät suinkaan kaikkien emättimet ole mitään tuntopisteitä pullollaan. Useimmat saavat si
Naiskentele sinä tutkimuksia. Totuus on kuitenkin se (jos olet täälllää yhtään naisten juttuja lukenut) että useimmat naiset saavat sillä klitoriksella, sormetuksella tai nuolemisella. joten älä lässytä. Taidat olla incel jonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulherkkupisteitä täynnä,kuules, ei se orgasmi tule millään tiedolla. Jos ei sillä saa niin ei saa. Eivät suinkaan kaikkien emättimet ole mitään
Aivan, eli täältä palstalta voi lukea totuuden. Hevonkukut tutkimuksista 😄
Kokeiles jonne, joskus sitä ihan helposti löydettävää klitorista, voit yllättyä miten upean orgasmin nainen saa sillä. Mutta tokihan voit elämäsi jyystää naista ja uskotella eettä se on se tapa tuottaa nautintoa, kun kerran joku tutkimus (?) väittää muuta.
Vierailija kirjoitti:
Jos se emätin OLISI tuntopisteitä täynnään, niin eihän naiset jäisi ikinä ilman orgasmia yhdynnässäkään! Hallelujaa.
Kuitenkin vain harva saa, ja hekin siis sen klitan ansiosta.
Outo logiikka sulla. On mun kädessäkin tunto mutten saa sitä koskettelemalla orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulherkkupisteitä täynnä,kuules, ei se orgasmi tule millään tiedolla. Jos ei sillä saa niin ei saa. Eivät suinkaan kaikkien emättimet ole mitään tuntopisteitä pullollaan. Useimmat saavat si
Tutkimusten mukaan naiset jolla on tunnoton pillu ovat vähemmistönä. Sinä ilmeisesti kuulut heihin, joten ei kannata puhua enemmistön puolesta, varsinkaan kun ei tiedä mitä tuntevat ja mistä on kyse.
Mustakin on outoa, ettei emättimessä olisi mitään tuntoa. Ei hyvässä eikä pahassa. Sillonhan esim virtsis ei tuntuisi miltään ja jäisi hoitamatta.
Mulla on ne normaalit "tuntopisteet" emättimessä. Niiden koskettelu tuntuu aivan mahtavalta, mutta en saa vain niitä koskettelemalla orgasmia. Orgasmin saan klitoriksen ulkopuolisesta osasta. Jos samalla kosketellaan sisäpuolelta, on orgasmi hieman vahvempi ja kokonaisvaltaisempi.
Joo tottakai siellä on tuntoa, jos nyt joku vaikka puukolla sinne pistäis, niin kyllä maar tuntuis. Mutta ei siellä mitään taikapisteitä ole, ja joku mies sitten haluaa sanoa normaalia naista halventavasti "tunnottomaksi pilluksi" osoittaa vain sen ko miehen tyhmäksi.
Nro 39 :lle. En malta olla kommentoimatta tähän. Siis viisi orkkua, ilmeisesti toinen toisensa perään. Kerro nyt hyvä ihminen, kuinka tuon oikein teit