Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on teistä parempi itsetyydytykseen, omat sormet vai dildo

Vierailija
19.08.2024 |

Omilla sormillahan voi hieroa klitorista, aah niin ihanaa, mutta dildo on enemmän sisääntyötymistä varten

T: Dildoa (vielä) omistamaton

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin kyllä molemmat, sormet klitalla ja samalla jotain sisällä pillussa

Vierailija
2/81 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, dildo pillussa ja sormet hieroo klitorista. Aaahhhh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleeni että onko tosiaan naisia (omani lisäksi) jotka ei tykkää dildoista? Tuo ei vain innostu kumisauvoista ja itse haluaisin häntä dildotella. Tosin meidän sauvat on jo aika vanhoja että vois päivittää uudempaan mutta kun kiinnostusta ei ole niin en ole hommannutkaan. Kaikenlainen muu suristin kyllä kelpaa..

Vierailija
4/81 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleeni että onko tosiaan naisia (omani lisäksi) jotka ei tykkää dildoista? Tuo ei vain innostu kumisauvoista ja itse haluaisin häntä dildotella. Tosin meidän sauvat on jo aika vanhoja että vois päivittää uudempaan mutta kun kiinnostusta ei ole niin en ole hommannutkaan. Kaikenlainen muu suristin kyllä kelpaa..

En minäkään mistään dildoista välitä, eihän mitenkään liity klitorikseen, joka sen orgasmin tuo.

Vierailija
5/81 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyer vaikka ei kiinnosta yhtään

Vierailija
6/81 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti on, dildo on monen naisen mielestä juuri se kaikista turhin seksilelu. En itse juuri käytä dildoja, vaan vibraattoreja ja sormia klitalla, ja joskus pientä anaalisauvaa vaginassa jos haluan vähän jotain sinne klitoriksen stimuloinnin lisäksi. Mitkään oikean peniksen näköiset dildot eivät kyllä sytytä esteettisestikään yhtään...

Viime vuonna jopa hankin yhden nätin dildon muiden (naisten ja miesten) kanssa käytettäväksi, mutta yksin en vieläkään käytä. 

Vierailija
7/81 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildoisra en pidä, ei vasn ole mun juttu. Montaa erilaista koitin(tuli osteltua), enkä saanut oikein mitään niistä. Vibraattori on hyvä, tai sitten ihan sormilla.

Vierailija
8/81 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wand sauva ja värisevä dildo on kyllä minulle parhain yhdistelmä.

Vierailija
9/81 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Womanizer Duo joka yhdistää molemmat, paineaaltokiihottimen ja samalla saa sisään jotain, mutta sisällä oleva värisee ihanasti g-pisteellä. Saa tosi syvät, herkulliset orgasmit tällä. Satisfyer tms. jäi kaikki kakkoseksi yöpöydän laatikkoon sen jälkeen kun tän ostin.

Vierailija
10/81 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Womanizer Duo joka yhdistää molemmat, paineaaltokiihottimen ja samalla saa sisään jotain, mutta sisällä oleva värisee ihanasti g-pisteellä. Saa tosi syvät, herkulliset orgasmit tällä. Satisfyer tms. jäi kaikki kakkoseksi yöpöydän laatikkoon sen jälkeen kun tän ostin.

Katsoin kuvan netistä. Tuo peniksen muotoinen menee sisälle ja sitten siinä on vielä tuo klitorisimuttaja. Taitaa tosiaan olla melkoinen orgasmin antaja 

Vierailija
11/81 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet on oikein hyvä.

Mutta olen saanut isoimman orgasmin tekopeniksen ja HitachiWandin kombolla

Vierailija
12/81 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dildoisra en pidä, ei vasn ole mun juttu. Montaa erilaista koitin(tuli osteltua), enkä saanut oikein mitään niistä. Vibraattori on hyvä, tai sitten ihan sormilla.

Entä sitten sellainen imukuppidildo, oletko sellaista kokeillut. Jos sen laittaa kiinni johonkin ja ratsastaa sillä, eikö silloin voi kuvitella ratsastavansa oikealla miehen kalulla.

Ja käsillä voi samalla hyväillä klitorista

Vierailija
13/81 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas oikean peniksen näköiset dildot ovat aivan ihania ja ihanaa on sellaista töyntää sisäänsä, mutta klitoris tarvitsee teitenkin myös kiihoitusta ja se hoituu sitten omin sormin

Vierailija
14/81 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin suristin klitorikselle. Saa 20sek aikana vaikka on sellainen mini eikä mikään jämerä vehje. Dildoists ja sormista sisällä en tykkää ollenkaan.

Vierailija
15/81 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tuo Wand joku sellainen sähköiskuja antava laite. Kuulostaa ihan joltain kidutukselta, kamalaa

Vierailija
16/81 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot on se kaikkein paras.

Vierailija
17/81 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole miehenä koskaan kiinnostunut naisista, joille seksi tai itsetyydytys on välineurheilua. Näen sellaiset naiset säälittävinä. Jos tutustumisvaiheessa on ilmennyt, että naisella on dildo tms.niin kiinnostus on loppunut samantien. Ei vain ole mitään tarvetta tyytyä tuollaisiin naisiin.

Miehet, jotka tuollaisen hyväksyy tai nauttivat jopa siitä, niin eipä tule muuta mieleen, kuin pieni muna ja/tai surkeat panotaidot.

Vierailija
18/81 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole miehenä koskaan kiinnostunut naisista, joille seksi tai itsetyydytys on välineurheilua. Näen sellaiset naiset säälittävinä. Jos tutustumisvaiheessa on ilmennyt, että naisella on dildo tms.niin kiinnostus on loppunut samantien. Ei vain ole mitään tarvetta tyytyä tuollaisiin naisiin.

Miehet, jotka tuollaisen hyväksyy tai nauttivat jopa siitä, niin eipä tule muuta mieleen, kuin pieni muna ja/tai surkeat panotaidot.

Miehet, jotka tällaista sontaa kirjoittavat, ovat aivan varmasti huonoja naisen tyydyttämisessä, kun kaikki pitäisi vaan miehen sormilla ja kalulla hoitaa. Näen sellaiset miehet säälittävinä. Ei meillä naisillakaan ole tarvetta tyytyä tuollaisiin.

Vierailija
19/81 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti omat sormet. Dildolla en saisi ikinä.

Vierailija
20/81 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti omat sormet. Dildolla en saisi ikinä.

Ei varmaankaan sellaisella perusdildolla, jota työnnettään sisään. Entä sitten värisevällä dildolla, vai eikö se sitten enää ole dildo, vaan värisevä hieromasauva. Sillähän voisi  kutitella klitorista, tosin sormetkin ovat siihen hommaan ihan hyvät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme