Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko muillekin aina väsymys ensimmäisen työpäivän jälkeen?

Vierailija
19.08.2024 |

Kun kaikki on uutta ja uutta tietoa tulee paljon kerralla 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suuremmat muutokset väsyttävät ja lepoon pitää varata aikaa riittävästi ainakin kahden viikon ajan. Vähitellen oppii ja tottuu, kirjoita uusia opittavia asioita itsellesi muistiin vaikka vihkoon, niin ei tarvitse pyöritellä jatkuvasti päässä ja hätäillä unohtamisesta. 

Kaiken oppii vähitellen. Uudelta ei aina heti vaaditakaan ihan kaiken muistamista. Kysy ja kysy uudelleen. Olisi hyvä olla joku mieluinen luottohenkilö alkuaikaan, jolta voi lähes milloin tahansa työpäivän aikana varmistaa asioita. Voit myös itse kysyä jotain ystävällistä, asiallista ja osaavaa omaksi avuksi joksikin aikaa alkuaikana. Kaikkihan ovat joskus aloittaneet työssään.

Vierailija
2/3 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti väsyttää myös kun tulee uusi työntekijä ja kaikki työt pitää sanoa ääneen mitä tehdään,milloin tehdään,miksi tehdään, voi tehdä näin tai näin, tai miten nyt itselle helpointa. Itse teen työt yksin automaattisesti puhumatta, uudelle pitää puhua 8 tuntia ja kysellä haluaako pitää jo kahvitauon, joko on nälkä, menetkö syömään, nyt ehtii. Ja sitten kun se uusi on yksin ja ei ole pitänyt taukoja,niin pomon mielestä se on mun vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, kun aikaa jo 40v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan