Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten keskustella miehen kanssa, joka alkaa heti kiukutella, jos puhe kääntyy hänen vastuisiin?

Vierailija
19.08.2024 |

Jos puhe kääntyy miehen vastuisiin tai johonkin, mikä ei ole hänelle edullista, niin alkaa lapsellinen kiukuttelu, mykkäkoulu tai minun syyttely. Tuon tarkoituksena on tietenkin tehdä keskustelusta minulle epämukavaa, jotta asiaan ei enää ikinä palata. Jos en suostu ymmärtämään miehen vihjettä, niin raivostuu.

Miten tuollaisen kanssa voi keskustella mistään? Vai onko aivoa vaihtoehto se, että mies saa luistella vastuita ja ottaa kaikki edut mitä saa, ja sitä toimintatapaa ei saa kyseenalaistaa?

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko muka yllätyksenä että mies ei enää pidä sinusta sellaisena kuin olet nykyään? 

Vierailija
42/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HIljasuus on todella iso voima ja myös se, että osaa kävellä pois. 

Teidän ihmisten täytyy ymmärtää ja oppia energiat ja miten energiat toimii. 

Jos sinä ihmisenä kokoajan pusket sitä toista ihmistä, niin se sun haluama asia menee kokoajan vaan kauemmaks. 

Se riitely ja väitteleminen ei siis hyödytä mihinkään. 

Älä kiinnitä mitään huomiota siihen miehees, tee omia juttujas ja vedä oma energia sisää. Yleensä se mies alkaa toimimaan sen jälkeen. 

Jos se ei toimi, ni kävele pois ja jätä se kasvamaan

<3

Tämä tässä. Olin kerran tuollaisessa suhteessa. Meillä ongelma oli enemmän mistään syvällisemmästä asiasta keskustelu, mies oli täysin irtaantunut tunteistaan eikä välittänyt siis minunkaan henkisestä hyvinvoinnistani. Muutuin lopulta itse yhtä etäiseksi ja kylmäksi. Hän tote

Mitä olen seurannut kaiken maailman deittailuohjelmia, niin olen suorastaan järkyttynyt siitä miten miehillä näyttää olevan kollektiivisesti ajatus, että on normaalia esittää jotain muuta kuin on, ja on ok valehdella jotta ei tarvitse kestää oman mokailunsa seurauksia. Minulle tärkeintä suhteessa on avoimuus ja rehellisyys. Saa olla vaikka tylyn suorapuheinen, kunhan on rehellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että ei tuollaisen kanssa mitään tule.

Onko mitään mikä voi saada tuollaisen muuttumaan? En ajattele, että minä saisin, mutta onko elämässä ylipäätään mitään mikä voisi johtaa muutokseen parempaan päin? Ap

Terapia auttaisi , mutta se edellyttää että mies ymmärtää että toimii väärin. Eli pahalta näyttää. sinuna eroaisin. Olen pahoillani.

Vierailija
44/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas, omia viestejään sarjapeukuttava inkkelikin haluaa antaa panoksensa :D

Sivistys ja aydämellisyys paistaa tästä kommentista. 

Vierailija
45/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa vaan 12 m2 yksiöön Kontulaan sieltä miehen omistamasta talosta!

Tuollainen mies ei omista mitään eikä varsinkaan jaa omaansa naisen kanssa

Teidän katkerien akkojen faktasioissa. 

Myönnät siis faktaksi, että aapeen kumppani on sika?

Vierailija
46/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se persu tai kokkare? Ei voi mitään, jääneet pikkukakaran tasolle.

Vierailija
47/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nalkuta saatana niin kauan että löydät ittes polilta!

Uhkaat väkivallalla? Tollanen ei ole mies.

Vierailija
48/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuttava yksimielisyys asiassa. Enkä voi sanoa itsekään olevani eri mieltä. Irroittautuminen ei vain ole niin helppoa. Emme onneksi asu yhdessä, joten ihan katastrofaalinen tilanne ei sentään ole.

Kenelläkään ei ilmeisesti ollut mitään ajatusta, että tuollainen käytös voisi jossain olosuhteissa muuttua?

Ap

Joissakin harvoissa tapauksissa mies saattaa eron jälkeen tajuta olleensa lokki mutta jos otat takaisin, sama lokkeilu jatkuu. Uuden naisen kanssa saattaa hetken aikaa jaksaa oman osuutensa tehdä mutta ei sekään ikuisesti kestä.

Onneksi ette asu yhdessä. Helppo erota. 

Vierailija
49/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HIljasuus on todella iso voima ja myös se, että osaa kävellä pois. 

Teidän ihmisten täytyy ymmärtää ja oppia energiat ja miten energiat toimii. 

Jos sinä ihmisenä kokoajan pusket sitä toista ihmistä, niin se sun haluama asia menee kokoajan vaan kauemmaks. 

Se riitely ja väitteleminen ei siis hyödytä mihinkään. 

Älä kiinnitä mitään huomiota siihen miehees, tee omia juttujas ja vedä oma energia sisää. Yleensä se mies alkaa toimimaan sen jälkeen. 

Jos se ei toimi, ni kävele pois ja jätä se kasvamaan

<3

Tämä tässä. Olin kerran tuollaisessa suhteessa. Meillä ongelma oli enemmän mistään syvällisemmästä asiasta keskustelu, mies oli täysin irtaantunut tunteistaan eikä välittänyt siis minunkaan henkisestä hyvinvoinnistani. Muutuin l

Jep. Joku pettää raskaana olevaa vaimoaan ja toteaa, että "kaikki pettävät kun nainen on raskaana [kun pillu ei ole yksin miehen käytössä ja stressi kasvaa]"

Naisille annettuja lupauksia ei myöskään tarvitse pitää, vaan naisen pitää "joustaa" ja "ymmärtää"

Vierailija
50/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi muuttaa toista ihmistä. Simple as that. 

Vierailija
51/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuisiin? Minkälainen lässyttäjä käyttää sanaa vastuut? Onko ap joku sosiaalitantta joka ei pääse eroon työminästään? En kuuntelisi tuollaista nalkuttajaa. 

Vierailija
52/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
53/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pahaa tekee lukea, miten paskoihin suhteisiin naiset jää. Rupee vaan tekemään sitä vianmääritystä, että mitähän pitäis tehdä, voisko mies muuttua. Se vianmääritys ja kiintymys on varattu lapsia varten. Niitä pitää kasvattaa ja kouluttaa, jos toimivat huonosti, niin ei saa hylätä, vaan pitää ohjata oikealle polulle. Mutta parisuhteessa tuollainen dynamiikka on tuhon tie, johtaa haluttomuuteen ja lopulta rakkaudettomuuteen, vaikka olisikin rakkaudesta lähtöisin.

Ole siis itse omilla jalollasi seisova aikuinen ja kanna vastuu omasta hyvinvoinnistasi sen sijaan että olisit miehen äiti. Koska mitään hyvää siitä äidin roolista tuossa tilanteessa ei tule. 

Vierailija
54/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että ei tuollaisen kanssa mitään tule.

Onko mitään mikä voi saada tuollaisen muuttumaan? En ajattele, että minä saisin, mutta onko elämässä ylipäätään mitään mikä voisi johtaa muutokseen parempaan päin? Ap

Terapia auttaisi , mutta se edellyttää että mies ymmärtää että toimii väärin. Eli pahalta näyttää. sinuna eroaisin. Olen pahoillani.

Terapia ap:lle jotta selvittää omat kiintymyssuhdetraumansa, joiden takia on nyt epäterveessä riippuvuussuhteessa. 

Vierailija
55/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/51 ? Miten tämä allaoleva kommenttisi liittyy tähän ketjuun - olisi kiva kuulla? Voisiko tämä olla Ap:n kynästä?

Vierailija: Jep. Joku pettää raskaana olevaa vaimoaan ja toteaa, että "kaikki pettävät kun nainen on raskaana [kun pillu ei ole yksin miehen käytössä ja stressi kasvaa]".

Naisille annettuja lupauksia ei myöskään tarvitse pitää, vaan naisen pitää "joustaa" ja "ymmärtää".

Vierailija
56/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanteelliselta mieheltä. Hankkikaa äkkiä lapsia.

Vierailija
57/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä ovea.

Vierailija
58/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se persu tai kokkare? Ei voi mitään, jääneet pikkukakaran tasolle.

Punavihreä todennäköisesti. Aina valittamassa ja itse ei mitään.

Vierailija
59/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa vaan 12 m2 yksiöön Kontulaan sieltä miehen omistamasta talosta!

Tuollainen mies ei omista mitään eikä varsinkaan jaa omaansa naisen kanssa

Teidän katkerien akkojen faktasioissa. 

Myönnät siis faktaksi, että aapeen kumppani on sika?

Sika on viisas eläin. Älä loukkaa sikaa.

Vierailija
60/144 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelet lapsen kanssa. Älä ainakaan kasvata vastuutasi hankkimalla lapsia lapselle. 

Kommunikointitaidot opitaan hyvin pitkälti kotoa. Käyttäytymismallien ja asenteiden muutos on työlästä. En itse jäisi odottelemaan muutosta enkä haaskaisi kallisarvoista elämääni ja aikaani mieheen, joka hyvin todennäköisesti ei muutu. 

Näitä miehiä on liikaa. Naiselle sysätään kaikki syy, vastuu ja moraali. Itse mies elää miten haluaa, esim. elelee edelleen kuten sinkkuna suhteessa, sen verran siedetään naista, että naisen palvelut pelaavat miehelle päin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä