Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sillä merkitystä, millainen koti on potentiaalisella kumppanilla?

Vierailija
19.08.2024 |

Itselleni muutama tapailu on päättynyt, koska en ole viihtynyt miehen kotona. Olen 50v, joten ei välttämättä enää mitään yhteisasumista tavoitteena, mutta kuitenkin pitäisi pystyä viihtymään puolin ja toisin

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kunhan on siisti, riittävästi kalustettu (ei pelkkä patja lattialla ja tavarat laatikoissa), eikä täyteen tungettu tavaraa. En vaadi mitään tiettyä/yhtenäistä sisustustyyliä.

Vierailija
22/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tapaus oli tavaran hamstraaja. Ikkunatkin oli tavarakasojen peitossa. Kertoo pahoista mielenterveysongelmista. Miehellä ei ollut mitään aikomusta luopua tavarasta, vaan kerätä joka päivä lisää. Kiersi roskalavoja ja kirrätyspisteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Jos kumppaniehdokkaan koti on ollut liian epäsiisti, olen aina pistänyt poikki. Pitää olla suunnilleen sama siisteyskäsitys, jotta yhteiselo onnistuu.

Samoin jos toinen asuisi jossain landella eikä haluaisi muuttaa pois, niin suhde ei onnistuisi, koska itse haluan asua keskustassa enkä ole valmis joustamaan tästä.

Minä olen pistänyt aina poikki, jos kumppanin asumistaso on liian alhainen. Pitää olla suunnilleen sama omaisuuskäsitys, jotta yhteiselo onnistuu.

Vierailija
24/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut eläimetkin tarkastaa potentiaalisen kumppanin rakentaman tai valloittaman pesän ja sen perusteella valitsee kenen kanssa pariutuu.

Miksi siis ihmiset ei miettisi tämmöisiä asioita.

Joten kiinnittäkää hieman huomiota siihen miten asutte.

Siisti asunto saattaa auttaa myös omaa oloa, kivempi asua miellyttävässä asunnossa.

Oletko suunnittelemassa  heti menoa asumaan  hänen kämppäänsä ?  Voihan asua omassa, jos ei toisen  miellytä

Vierailija
25/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se aikuisen miehen kämppä on äidin ja isän kanssa yhteinen, niin vaikuttaisi

Tosiasiassa olisi aika paljon ihmisen kokonaisuudesta ja elämänvaiheesta kiinni. Enempi olisi merkitystä sillä, että on siistiä ja paikat sinällään järjestyksessä. Jostain syystä vessan siisteys on minulle tärkeä. Kaikkien miesten vessa ei kovin hygieeninen laitos ole. Jos ovelta haisee jo kusi, niinantaapa olla.

Yksi treffimies sanoi, että ei ole laittanut kämppää, koska naisilla yleensä on kämppä valmiina ja tikissä. Se mies jäi. Pitää tuoda yhteiseen kotiin muutakon mukanaan, kuin mulk-ku. 

Vierailija
26/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se aikuisen miehen kämppä on äidin ja isän kanssa yhteinen, niin vaikuttaisi

Tosiasiassa olisi aika paljon ihmisen kokonaisuudesta ja elämänvaiheesta kiinni. Enempi olisi merkitystä sillä, että on siistiä ja paikat sinällään järjestyksessä. Jostain syystä vessan siisteys on minulle tärkeä. Kaikkien miesten vessa ei kovin hygieeninen laitos ole. Jos ovelta haisee jo kusi, niinantaapa olla.

Yksi treffimies sanoi, että ei ole laittanut kämppää, koska naisilla yleensä on kämppä valmiina ja tikissä. Se mies jäi. Pitää tuoda yhteiseen kotiin muutakon mukanaan, kuin mulk-ku. 

Totta tuo elämänvaiheen vaikutus. Kun tapasin mieheni hän asui vuokralla, koti oli siisti, mutta kalustus sekailen "sieltä täältä haalittu". Kun hän osti asunnon meni hänellä myös moni huonekalu vaihtoon ja kodista tuli "sisustetumpi".

Vierailija
27/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein oleellisin on sukutausta eli kuinka syvällä wt-meiningissä lapsuudenkodin sakki on.

Sukutaustalla ei ole mitään merkitystä parisuhteessa. Ihminen mitataan oman käytöksensä mukaan, ei sukulaistensa. 

28/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli jotenkin turn off kun kävin ekaa kertaa entisen tapailumiehen asunnolla. Se oli kaupungin vuokrayksiö vaikka mies oli keskituloinen, joten oletan hänella olevan varaa myös ihan kunnon asuntoon. Ja se asunto oli sinällään ihan siisti, mutta jotenkin tosi ankea, huonekalut ainakin 30v vanhoja. Tuli sellainen fiilis, että se olisi joku väliaikainen asunto, vaikka hän kyllä asui siinä vakituisesti.

Vierailija
29/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainti vaikuttaa. En mihinkään korpeen kyllä haluaisi.

Vierailija
30/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asunto on siisti edes normaalin rajoissa, eipä sillä ole minulle juuri väliä. Kun tapasin puolisoni, hän teki reissutöitä ja asui todella kämäisessä vuokrayksiössä, jossa kävi lähinnä vain viikonloppuisin nukkumassa. 

Vierailija
31/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten kartano.

Vierailija
32/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies asui paritalossa kämppiksen kanssa. Unohti vaan kertoa, että kämppis on nainen 😂 ei haitannut, pian muutti mun luo 

Vierailija
33/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein oleellisin on sukutausta eli kuinka syvällä wt-meiningissä lapsuudenkodin sakki on.

Sukutaustalla ei ole mitään merkitystä parisuhteessa. Ihminen mitataan oman käytöksensä mukaan, ei sukulaistensa. 

White trash on kyllä perityvämpää kuin taudit. 

Vierailija
34/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/36 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi deitti majaili eronsa jälkeen kaverin sohvalla. Olis mielellään heti muuttanut mun luo. Juu, ei kiitos.

Toinen taas asui asuntoautossa, kun oma talo olikin hometalo. Muuten kiva idea, mut se tavaran määrä ja sotkuinen luonne, niin se auto oli aika kamala.

Nykyisellä miesystävälläni on kiva paritalon puolikas laitakaupungilla. Välillä ollaan siellä ja toisinaan mun keskustakaksiossa. 

Vierailija
36/36 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi