Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sillä merkitystä, millainen koti on potentiaalisella kumppanilla?

Vierailija
19.08.2024 |

Itselleni muutama tapailu on päättynyt, koska en ole viihtynyt miehen kotona. Olen 50v, joten ei välttämättä enää mitään yhteisasumista tavoitteena, mutta kuitenkin pitäisi pystyä viihtymään puolin ja toisin

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kyllä siitä näkee, että pystyykö ihminen huolehtimaan itsestään, asioistaan ja kodistaan.

Minä en ilmaiseksi piiaksi ryhdy.

Vierailija
2/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein oleellisin on sukutausta eli kuinka syvällä wt-meiningissä lapsuudenkodin sakki on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Exäni oli hirveä sottapytty ja vahinko vain jäin suhteeseen vaikka hänen poikamiesboksistaan järkytyinkin. En aio tehdä samaa virhettä uudestaan.

Vierailija
4/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos kumppaniehdokkaan koti on ollut liian epäsiisti, olen aina pistänyt poikki. Pitää olla suunnilleen sama siisteyskäsitys, jotta yhteiselo onnistuu.

Samoin jos toinen asuisi jossain landella eikä haluaisi muuttaa pois, niin suhde ei onnistuisi, koska itse haluan asua keskustassa enkä ole valmis joustamaan tästä.

Vierailija
5/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kunhan on siistiä ja kodikasta. Voi olla rivari, omakotitalo tai vaikka kerrostaloyksiö.

Vierailija
6/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten pahemmin, mutta kunhan on suht. siistiä ja suht. normaalin näköinen kämppä niin se riittää. 

Vierailija
7/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiä pitää olla. Yhteistalouteen en enää suostu, mutta kyllä se kertoo ihmisestä paljon, minkälaisessa kunnossa koti on. Asunnon koolla tai sijainnilla ei ole merkitystä, mutta jos siisteyden kanssa on ongelmaa, en ole kiinnostunut. 

Vierailija
8/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! 

Olin tosi otettu kun kävin mieheni luona 1. kerran: siisti, viihtyisä ja maulla (tähän ei tarvita edes paljoa rahaa) sisustettu koti. Kuten omanikin. 

Vierailija
9/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita siisteyttä pelkästään. Yhden tapailun lopetin osin siitä syystä, että deitti asui teollisuusalueella teollisuushallin päässä olevassa asunnossa. Itse tykkäsi kun oma firma oli siinä samassa. En mitenkään nähnyt itseäni siihen kuvioon, vaikka ihan kiva mies olikin.

Toinen asui naapurikunnassa kotitalossaan, joka oli kammottava ummehtuneen hajuinen mineriittilevytalo. Siistiä muuten oli, mutta rumaa. 

Sitten oli eräs, joka asui ihan ehdassa hometalossa.

Ap

Vierailija
10/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on. Ja sillä, miten pukeutuu, millaista musiikkia kuuntelee. Se kertoo kaiken luonteesta ja sielunmaisemasta

Vierailija
11/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sinun on käydä miehen luona? Voitte tavata myös sinun luonasi.

Vierailija
12/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies sai jäädä, kun näin hänen kotinsa. Ne oli opiskelijakämppää muistuttava yksiö. Kuitenkin kyseessä 45v mies.

Vierailija
13/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole likaista.

Vierailija
14/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eläimetkin tarkastaa potentiaalisen kumppanin rakentaman tai valloittaman pesän ja sen perusteella valitsee kenen kanssa pariutuu.

Miksi siis ihmiset ei miettisi tämmöisiä asioita.

Joten kiinnittäkää hieman huomiota siihen miten asutte.

Siisti asunto saattaa auttaa myös omaa oloa, kivempi asua miellyttävässä asunnossa.

Vierailija
15/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt paljon mukavampaa, kun voidaan olla tasapuolisesti molempien luona, eikä itse ole aina se passaaja

Vierailija
16/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita siisteyttä pelkästään. Yhden tapailun lopetin osin siitä syystä, että deitti asui teollisuusalueella teollisuushallin päässä olevassa asunnossa. Itse tykkäsi kun oma firma oli siinä samassa. En mitenkään nähnyt itseäni siihen kuvioon, vaikka ihan kiva mies olikin.

Toinen asui naapurikunnassa kotitalossaan, joka oli kammottava ummehtuneen hajuinen mineriittilevytalo. Siistiä muuten oli, mutta rumaa. 

Ap

Katson liikaa dekkareita. Tästä kuvauksesta tuli heti mieleen jonkun mûrhāmiehen kämppä.

Vierailija
17/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tällainen ei ehkä yksin olisi syy lopettaa tapailu, mutta kyllä se tosi paljon vaikuttaisi eli yhdessä jonkin muun negatiivisen asian kanssa lopputulos voisi olla tapailun päättäminen, jos miehellä ei olisi aikomusta muuttaa tasokkaampaan kämppään. Toisaalta en usko, että enää voisin edes kiinnostua miehestä, jonka standardit mm. asumisen suhteen olisivat merkittävästi alemmat kuin omani.

Vierailija
18/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt jotain peiton heiluttamista on, niin kai se olisi ihan reilua ettei toinen vaan joudu aina pyykkäämään. Sniiduilija en ole, mutta alkaa se vesimaksussakin näkyä, jos aina ollaan yhdessä paikassa.

Vierailija
19/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat mitä olen katsonut/havainnoinut miehen asunnossa: haiseeko siellä? Onko vessassa käsipyyhe (miksi niin monella ei ole ollut????), näyttääkö äidin/exän sisustamalta. Viimeinen ei ole deal breaker, mutta silti vähän ankeaa, jos on niin välinpitämätön tai laiska ettei ole viitsinyt itse sisustaa.

Vierailija
20/36 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mihehellä olisi aivan järkyttävä sikolätti, en varmaan alkaisi suhteeseen hänen kanssaan, koska koti kielisi huonosta elämänhallinnasta, mt-ongelmista, ym.

Muuten ei ole mitään väliä, vaikka olisi pieni tai vähän nuhjuinen asunto, koska itse asun 60 neliöisessä kaksiossa, jonne mies voisi muuttaa, jos suhde etenisi siihen. Eikä sitä aikaa ole pakko viettää siellä miehen kotona ennen yhteenmuuttoa, jos hänen asuntonsa ei syystä tai toisesta miellyttäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän