Naisen ajatuksen juoksu?
Olin nuoruudessa yhden naisen kanssa hyviä kavereita, jossakin vaiheessa yhteydenpito loppui, kun tuli poika ja tyttöystävät kuvioihin. Vuosiin ei olla nähty ja viestittely on ollut hyvin vaisua.
Nainen laittoi yhtenäpäivänä viestiä ja kyseli kuulumisia. Viestittelyn lopussa hän laittoi että kerro vaan jos voin olla hyödyksi ja seuraksi. Ihmettelen kovasti mistä moinen kommentti, koska en häneltä ole mitään pyytänyt.Eikä mistään tapaamisesta ollut puhetta.
Kommentit (87)
Suoraveto maalia kohti on joskus paras ratkaisu molemmille 😅
M34
Saattaisi olla pimppiä tarjolla ja sama vaikka on varattu 😉
Nainen haluaa vaihtaa puolisoa läpsystä, koska ei osaa olla yksin.
Ite en ainakaan puolisoa tämmöisestä naisesta ottaisi, ehkä hauskan pitoon kelpuuttaisin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa vaihtaa puolisoa läpsystä, koska ei osaa olla yksin.
Ite en ainakaan puolisoa tämmöisestä naisesta ottaisi, ehkä hauskan pitoon kelpuuttaisin.
- Juuri näin. Ei naisten aivotuksia tarvitse yrittää ymmärtää, kunhan itse tietää mitä haluaa 👌
Nainen toivotti hyvää joulua. Toivottelin takaisin vaikka ajatuksissa oli että en halua olla häneen missään yhteydessä. Otan tämän asian hänen kanssaan puheeksi että en halua loukata mut ei kiinnosta millään tavalla 🙄 en viittinyt jouluna ottaa puheeksi ku ei ole tarkoitus pilata kenenkään pyhiä.
Laitan itse pelin poikki kokonaan