Naisen ajatuksen juoksu?
Olin nuoruudessa yhden naisen kanssa hyviä kavereita, jossakin vaiheessa yhteydenpito loppui, kun tuli poika ja tyttöystävät kuvioihin. Vuosiin ei olla nähty ja viestittely on ollut hyvin vaisua.
Nainen laittoi yhtenäpäivänä viestiä ja kyseli kuulumisia. Viestittelyn lopussa hän laittoi että kerro vaan jos voin olla hyödyksi ja seuraksi. Ihmettelen kovasti mistä moinen kommentti, koska en häneltä ole mitään pyytänyt.Eikä mistään tapaamisesta ollut puhetta.
Kommentit (87)
Voi ei. Pistä ovet lukkoon ja mene peiton alle.
Se, että viestin lähettäjä oli nainen, sai sinut menemään ihan tolaltasi.
Olisitko ollut samalla tavalla avuton ja huuli pyöreänä, jos viesti olisi tullut mieheltä?
Naiset osaa vihjailla.
Vastauksen saa kasvotusten kun kysyy suoraan. Silloin harva lähtee karkuun 😅
Vierailija kirjoitti:
Naiset osaa vihjailla.
Vastauksen saa kasvotusten kun kysyy suoraan. Silloin harva lähtee karkuun 😅
Vain toinen menettää kasvonsa, tai ei kumpikaan ja ehkä molemmat.
Täytyy punnita mikä kannattaa.
En lähtisi heilastelemaan entisen ystävän kanssa, jos jotain pitää tehdä asialle niin anna tilanteen jäähtyä ja sitten kokeilla millä mielin toinen on.
Ei kannata heilastella jos toinen on vielä varattu. Kolmio draama on täyttä p.....a.
Kyllä niitä vapaitakin naisia löytyy
Nainen haluaa tavata. En usko että on miehelleen paljoa puhunut aiheesta.
Kerran täällä eletään ja touhutaan
M35
Nainen haluaa enemmän. Arvelen että nykyinen suhde on tiensä päässä ja miettii jatkoa.
Muista että et ole vastuussa muiden tunteista 😅
Tee ja touhua miten parhaimmaksi näet
Jotkut ihmiset ehtivät "parempaa" vaikka olisivat suhteessa. Komppaan edellistä kirjoittajaa että tekee oman päänsä mukaan eikä lähde mihinkään pyörityksen mukaan 🤔
Käy kattomassa mitä on tarjolla....
M30
On sillä sen verran että on kirjoitellut viestiä 😅
Kaikki pääsisi helpommalla että kirjoitettaisiin suoraan mitä halutaan, eikä kierrellä ja kaarella.
M30
No onpa vähän erikoisesti ilmaistu tosiaan. Ei kyllä osaa ihan sanoa tämän perusteella, muuta kuin että hän varmaankin mielellään olisi taas enemmän kanssasi tekemissä.
Ei ehkä viitsi ehkä liian suoraviivaisesti ehdottaa ja "tunkeilla" pitkästä aikaa enempiä (?), Itse kuitenkin otti yhteyttä ja kautta rantain ehdotellut tavallaan näkemistäkin ja yhteysissä oloa jatkossakin.
Haluatko itse lähentää taas kaveruutta, jos, niin ota selvää, mitä naisella on elämässään menossa, niin eikohän se sillä seviäisi sitten naisen tarkoitusperät, jos olette taas tekemisissä ja vaikka näettekin.
Ehkä nainen itse kaipaa kaveria, ehkä on kuullut jotain sinusta, ei voi tietää. Mitään romanttista tuosta ei voi kyllä päätellä, jos olette olleet aiemminkin hyviä kavereita, eikä muuta.
Vai onko hän kuullut jostain, että sulla on nyt tapahtunut jotain ikävyyttä elämässä, ja haluaa tarjota tukea tai piristystä tms, jos sellasta kaipaat?
Onpas tänne tullut paljon vastauksia kiitos niistä 😃
Asiaa ei ole edennyt mihinkään minun omasta tahdosta. En näe mitään tarvetta, aikanaan olimme läheisiä ystäviä. Nukuimme yhdessä, saunoimme yms. Yhteyden pito lakkasi pikkuhiljaa kun alkoi työt ja parisuhde, ainakin minun osalta.
Viimeiseen viestiin vielä että elämässäni on paras vaihe menossa. Asiat selviävät aikanaan jos selviävät
Lisään vielä edelliseen. Kun yhteyden pito lakkasi omalta puolelta niin tää nainen pyyteli useasti että voisi tulla iltaa viettämään, pyyteli kylään esim joulun pyhinä, myöskin jollekin työmatkallekin olisi halunnut tulla mukaan.
Tarkemmin kun miettii niin kyllä se yhteydenpito loppui minun puolelta
Hän tarkoitti: kullia tekisi mieli, antaisitko minulle kullia?
Pitää ap osata lukea rivien välistä.
Saattaa tulla yllätyksenä, mutta ei me naiset olla mikään homogeeninen joukko, jotka kaikki ajattelee samalla tavalla. Eli mitäs jo kysyisit ihan siltä henkilöltä suoraan. Aivan turhaa spekulointia kysellä muilta.
Suoraan kysymällä yleensä saa suoran vastauksen. Piste
Ei kannata, outo on, voi olla myös näitä pelureita, "moniavioisia" tms., jolloin joudut hankaluuksiin.
Odota ja anna ajan virrata. Asioilla on tapana selvitä ennemmin tai myöhemmin.
M30
Kännissä lämmittelee mahdollista panoa.
Nainen