Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syke kausi 18

Vierailija
19.08.2024 |

Seuraavan kauden alkuun reilu kuukausi aikaa. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Syke - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (467)

Vierailija
321/467 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin nelosen sivuilta, että mila tulee takaisin sarjaan. Olen aina tykännyt milasta joten kiva tietää että hän on paljon mukana ensi kaudella😊

Mukana myös Linda eli olisikohan Jessellä vielä toivoa saada lapsi 😄

Vierailija
322/467 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin nelosen sivuilta, että mila tulee takaisin sarjaan. Olen aina tykännyt milasta joten kiva tietää että hän on paljon mukana ensi kaudella😊

näin itse ainakin myös oletin. Jarille ja minakollekin toivottavasti viimein kuvauksen perusteella jotain tulee🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/467 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näin itse ainakin myös oletin. Jarille ja minakollekin toivottavasti viimein kuvauksen perusteella jotain tulee🤭

Toivottavasti todellakin saataisiin uutta vipunää!! Traumapolihan vilisee sinkkuja parhaillaan, Johannaa ja Lauria lukuunottamatta kellään ei taida olla parisuhdetta tällä hetkellä...

Vierailija
324/467 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Linda ei tuu takaisin, on niin ärsyttävä hahmo 😱 - tai ei ainakaan Jessen kanssa ala säätää.

Vierailija
325/467 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Linda ei tuu takaisin, on niin ärsyttävä hahmo 😱 - tai ei ainakaan Jessen kanssa ala säätää.

Lindasta olen kyllä ihan eri mieltä. Omasta mielestäni hyvinkin symppis tyyppi ja näytteliästä Helena Rengmannista olen tykännyt muissakin rooleissa. 

Vierailija
326/467 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, se kausi 15 tuleekin sitten sellasella tiputtelutahdilla. Kerran viikossa kaks jaksoa aina tammikuuhun asti

Vierailija
327/467 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, se kausi 15 tuleekin sitten sellasella tiputtelutahdilla. Kerran viikossa kaks jaksoa aina tammikuuhun asti

Ihan perustahti Sykkeen jaksoille

Vierailija
328/467 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosta tulevan kauden tiedotteesta mieleen, että siellä on kauden hahmoissa lueteltu myös Sonja/Iida-Maria Heinonen, joten Sonja ei jää pois sarjasta vaikka täällä niin kerrottiin. 

Vierailija
329/467 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tosta tulevan kauden tiedotteesta mieleen, että siellä on kauden hahmoissa lueteltu myös Sonja/Iida-Maria Heinonen, joten Sonja ei jää pois sarjasta vaikka täällä niin kerrottiin. 

Ei täällä kerrottu, vaan spekuloitiin, mitään sisäpiirin varmaa tietoa ei ollut.

Vierailija
330/467 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roolihahmojen yhteisiin piirteisiin Maxin/Lusun ero

Vierailija
331/467 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut yhtään jaksoa Sykettä. Vaikka olen ns kohderyhmää. Kannattaako aloittaa alusta, vai onko turhaa? Mikä siinä on hyvää? Yllättävää, että on mennyt pitkään.

Vierailija
332/467 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut yhtään jaksoa Sykettä. Vaikka olen ns kohderyhmää. Kannattaako aloittaa alusta, vai onko turhaa? Mikä siinä on hyvää? Yllättävää, että on mennyt pitkään.

Riippuu tietysti mitä pitää turhana. Itse olen katsonut alusta asti ja pitänyt sarjaa ihan viihdyttävänä. Näin kauan kun on katsonut, roolihenkilötkin tuntuu melkein jo omilta tutuilta, eihän sitä enää osaisi lopettaa.

Tyypillinen saippua Syke on siinä mielessä, että parisuhteita veivataan ees ja taas ja sairaalasarjana ei kannata liian tiukalla silmällä katsoa. Kaikki ei Traumapolilla mene aina ihan täysin reaalimaailman mukaan, mutta jänniä käänteitä riittää.

Vierailija
333/467 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda on itsenäisenä hahmona ihan OK (tykkään Lindan ja Jannican tapaisista kipakoista naishahmoista), mutta en vain mitenkään näe häntä yhdessä Jessen kanssa, en sitten millään - en siitäkään huolimatta, että Jesse vokotteli Lindaa heilakseen muistinmenetyksensä aikana. On myös ollut sietämättömän ärsyttävää, miten Kirsti on joka käänteessä pyrkinyt naittamaan Lindaa Jesselle täysin peittelemättä.

Sonjalle veikkaan jonkinlaista "takaiskua" uudessa duunissa tai sen oivaltamista, että hän sopii paremmin perushoitotyöhön (ja kuuluukin sinne) kuin konttorirotaksi, pukuneuvottelijaksi ja salkunkanniskelijaksi. Voi käydä niinkin, että Sonjalle käy Vuokon povaama ylpistyminen, eli että jonkin aikaa jaksaa ajaa hoitsujen asioita, mutta kun pääsee vähän kiipimään hierarkiassa, perusasiat unohtuvat. Näinhän kävi Johannallekin, vaikka kandiaikoina jaksoi vielä lirkutella hoitsuille ja käydä kahvihuoneella väkinäisesti sosiaalistelemassa.

Vierailija
334/467 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäipäs taas jännään paikkaan

Vierailija
335/467 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva uusi tuttavuus tämä miespuolinen neurokirurgi, onkohan tullut pysyvästi osaksi traumapolin väkeä, vain onko vaan vierailulla?. Edeltäjäänsä Elina Hurskaista ei ole vähään aikaan näkynyt, ei ole kyllä kerrottu poistuneenkaan, mutta toisaalta Hurskainen on aina tuntunut olevan sellainen sivuhenkilö, joka vain piipahtaa välillä työroolissa. Olisiko Elina nyt sitten kokonaan korvattu tällä uudella kirurgilla, vai onko vaan väliaikaista, tiedä häntä.

Vierailija
336/467 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusuniemi pilaa koko ohjelman.

Vierailija
337/467 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11523 kirjoitti:

Roolihahmojen yhteisiin piirteisiin Maxin/Lusun ero

Tuleekohan Sykkeessäkin jotain uutta vipinää? :D

Vierailija
338/467 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva uusi tuttavuus tämä miespuolinen neurokirurgi, onkohan tullut pysyvästi osaksi traumapolin väkeä, vain onko vaan vierailulla?. Edeltäjäänsä Elina Hurskaista ei ole vähään aikaan näkynyt, ei ole kyllä kerrottu poistuneenkaan, mutta toisaalta Hurskainen on aina tuntunut olevan sellainen sivuhenkilö, joka vain piipahtaa välillä työroolissa. Olisiko Elina nyt sitten kokonaan korvattu tällä uudella kirurgilla, vai onko vaan väliaikaista, tiedä häntä.

Käsitin et tää uus ois lasten neurokirurgi joten tuskin kokonaan korvaa Elinaa.

Vierailija
339/467 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kerrottu, vaan spekuloitiin, mitään sisäpiirin varmaa tietoa ei ollut.

Kovin varmana joku kyllä asiasta kirjoitti, mutta selvästikään ei sitten ollutkaan tietoa. 

Vierailija
340/467 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitin et tää uus ois lasten neurokirurgi joten tuskin kokonaan korvaa Elinaa.

Ok, multa tuo oli mennyt ohi ja ajattelin, että ei kai traumapolilla kahta neurokirurgia pyöri jatkossa.