Syke kausi 18
Katso lähetysajat : Syke - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (467)
Syke on käsikirjoitettu vielä ihan järjen rajoissa vaikkapa Salkkareihin verrattuna.
Ylimielinen minä minä minä -Leevi sai kerrankin kuulla suorat sanat joltakulta. En mitenkään ole Nickeä missään kohtaa fanittanut, mutta tästä suorasta avautumisesta "noi varmaan puhuu musta" -Leeville hän saa minulta kyllä suuret propsit.
Tää jakso sai kyllä pyyhkimään kyyneleitä.
Aika yllättävä Ilmarin tausta. On niin sydämellinen, tyyni ja harkitseva aina. Kauhean liikuttava tarina.
Mikähän toi Sexy Sabina kokonaisuus on? Vähän kuulostaa jännälle Syke jaksoiksi
Ite järkytyin tosta Ilmarin lapsuusjutusta. Se on aina niin kiltti, lämmin, viisas ja hyvä ihminen, ja nyt sitä osaa arvostaa entistä enemmän kun tietää miten rankka lapsuus sillä oli. Tai no oikeastaan rankka elämä, miettikää nyt miten paljon se on joutunu kokemaan:
-ero Sallasta, joka paljastu patologiseksi valehtelijaksi ja valelääkäriksi
-Marleenan leikkaus ja vauvan kuolema
-Marleenan kuolema (ihan kauheeta)
-sai tietää ettei olekaan Meerin biologinen isä eli Salla oli valehdellu siitäkin asiasta plus se biologinen isä on Ilmarin paras ystävä
-suhde Santun kanssa
-se psykopaatti potilas joka syytti Ilmaria ahdistelusta vaikka oikeestihan se oli melkeinpä ahdistellu Ilmaria
-ja nyt toi viimesimpänä paljastunu lapsuustrauma
ziisus, kaikesta huolimatta koko sarjan ihanin ja empaattisin tyyppi. ja komein :D
Ootteko muuten koskaan pohtineet sarjan hahmojen kuvioita näiden näyttelijöiden oikeisiin elämiin? Hauskoja yhtäläisyyksiä löytyy kun ryhtyy miettimään
Totta, enpä oo aiemmin tullut ajatelleeksi! Onks sulla jotain konkreettista esimerkkiä jostain näyttelijästä?
Sebulla on oikeastikin bänditausta
Iina eronnut ja lapsia, onkohan Sykkeessä vain 1?
Leenan oikea puoliso Max
Helmis eronnut, lapsi (ia), uusi puoliso
Lena ollut nuori äiti
Mitäs muuta?
Max erosi, Lusu erosi
Kenen kans jessellä tulis seuraava sutina?
Lusulla on pieni poika ja teini-ikäinen tyttö vaikkei Aada sarjassa oma olekaan
Käyttäjä11523 kirjoitti:
Leenan oikea puoliso Max
Lena ollut nuori äiti
Mitäs muuta?
Lenita ei kyllä sarjassa ole nuori äiti. Näyttelijä on jo 70-vuotias, mutta Lenita varmaan 60+ ikäinen. Rebekka esittää noin kolmekymppistä eli sarjassa Lenita tullut äidiksi noin 30-vuotiaana.
Käyttäjä11523 kirjoitti:
Leenan oikea puoliso Max
Lena ollut nuori äiti
Mitäs muuta?
Jessen bänditausta johtuu siitä, että Sebastian näyttelee häntä. Hahmo on kirjoitettu ajatellen, että Rejman näyttelee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä11523 kirjoitti:
Leenan oikea puoliso Max
Lena ollut nuori äiti
Mitäs muuta?
Lenita ei kyllä sarjassa ole nuori äiti. Näyttelijä on jo 70-vuotias, mutta Lenita varmaan 60+ ikäinen. Rebekka esittää noin kolmekymppistä eli sarjassa Lenita tullut äidiksi noin 30-vuotiaana.
Lenita ei ole tosiaan ollut nuori äiti, mutta se Lenaa ja Lenitaa yhdistää, että myös Lenalla on yksi tytär ja tyttärellä on tytär, ihan kuten Lenitalla Rebekka ja Rebekalla Luna. Lenan tyttären tytär on kylläkin jo nuori aikuinen.
Hauskasti Luna on oikeassa elämässä Antin samoja ikiä oleva lapsi. Sarjassa ei toki yhteyttä.
Käyttäjä11523 kirjoitti:
Hauskasti Luna on oikeassa elämässä Antin samoja ikiä oleva lapsi. Sarjassa ei toki yhteyttä.
Siis mitä tarkoitat? Onko lunan näyttelijä Antti luusuaniemen lapsi?
Ei. Antilla on vain Luna niminen lapsi.
Uusi kausi alkaa ilmeisesti helmikuussa.
Näin nelosen sivuilta, että mila tulee takaisin sarjaan. Olen aina tykännyt milasta joten kiva tietää että hän on paljon mukana ensi kaudella😊
Ei mulla ole ole tullut mieleen. Toistaiseksi olen vielä vakuuttunut, että Nikke on hetero, vaikka onhan sitä Sykkeessä kummempaakln tapahtunut..