Se olisi taas aika painella salille ennen työpäivää, jotta deittailu helpottuisi tulevaisuudessa
Vuoden päästä rasvaprosentti tarkoitus olla alle 15 (mies siis olen). Hirveästi tekee mieli alkaa dieetille, mutta pakko olisi saada lihasta ensin. Ei ole helppoa hommaa!
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa työtä, valitettavasti, koska harva nainen pitää lihaksista. Mutta jos itse tykkäät, niin mikäs siinä.
Ok. Uskon vakaasti näkemäni ja kokemani perusteella, että naiset pitävät aika paljonkin hyvästä miesvartalosta.
Kyllä pitävät, minäkin, mutta sellaisesta, joka on geenien ansiota, ei salilla rakennettua.
Mutta älä sinä minusta välitä, jos tuo lisää itsevarmuuttasi ja tuo hyvää oloa.
Geeneillä ei saa lihaksia höpöpää. Minulla on veli lihaksikas. Itse en lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset arvostavat älykästä miestä tai haluavat sellaista treffipalstalla. Mitä tämä tarkoittaa käytännössä?, olisi näin miehen näkökulmasta kiva tietää.
Minä myös haluaisin tietää, miten äly ajaa ulkonäön ohi Tinderin kuviin pohjautuvassa sovelluksessa, jota kuvaillaan lauseella "tosi pinnallinen ja raaka sovellus"
Kannattaako sinun sinne sitten mennä jos se tuntuu niin pinnalliselta ja raa'alta?
Miksi vastasit kysymykseen kysymyksellä? Mikset ottanut kantaa siihen alkuperäiseen kysymykseen?
T. Sivusta huutelija
No kun en ole missään tindereissä ja nettideiteissä, niin paha sanoa mitä naiset siellä etsivät. Itse tapaan miehiä
Sielläkin ulkonäkö jyrää niiden naisten joukossa, joista itse olen kiinnostunut. Todennäköisesti on myös ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ymmärrän ettei tytöt välttämättä tykkää raejuustoja popsivasta steoidi-lihashirviöstä (osa toki tykkääkin).
Mutta ne kuuluisat "työllä hankitut" lihakset on kuulemma kivat.
Kaikki ei sitten kuitenkaan tykkää siitä lihaksilla tehdystä työstä, vaan mielellään saa olla siisteissä sisätöissä.
Luulen että tärkein ominaisuus miehessä on että se on kiva ja fiksu ja sopivan mittainien. On ihan kiva jos on hiukan lihaksia ja sopivasti kuntoa. Niin minullakin.
Olet kai ensimmäinen mies ketjussa, joka ymmärsi millä tavalla naiset ajattelevat, jos nyt mies olet.
Paitsi että työllä hankittuja lihaksia saa ja voi olla sisätöitäkin tekevällä miehellä. Esim oma mieheni tekee kolmeen taloon polttopuut, hakee ne omasta metsästä ja liiteriin asti, minä autan pilkkomisessa. Hyvää kuntoliikuntaa kuten myös p
Seurustelin aikanaan pitkään miehen kanssa, jolla oli aivan jumalainen vartalo. Hän työskenteli kesät kivitöissä, ja talvet hän treenasi "trikoot päällä" salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ymmärrän ettei tytöt välttämättä tykkää raejuustoja popsivasta steoidi-lihashirviöstä (osa toki tykkääkin).
Mutta ne kuuluisat "työllä hankitut" lihakset on kuulemma kivat.
Kaikki ei sitten kuitenkaan tykkää siitä lihaksilla tehdystä työstä, vaan mielellään saa olla siisteissä sisätöissä.
Luulen että tärkein ominaisuus miehessä on että se on kiva ja fiksu ja sopivan mittainien. On ihan kiva jos on hiukan lihaksia ja sopivasti kuntoa. Niin minullakin.
Olet kai ensimmäinen mies ketjussa, joka ymmärsi millä tavalla naiset ajattelevat, jos nyt mies olet.
Paitsi että työllä hankittuja lihaksia saa ja voi olla sisätöitäkin tekevällä miehellä. Esim oma mieheni tekee kolmeen taloon polttopuut, hakee ne omasta metsästä ja liiteriin asti, minä autan pilkkomisessa. Hyvää kuntoliikuntaa kuten myös p
Miehet eivät yleensä treenaa salilla trikoissa. Ap ei varmasti etsi nyt sinunlaistasi naista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap!
Kuinka usein olet tähän mennessä käynyt treffeillä?
Nolla kertaa, mutta vuosikymmenen olen sitä rasvaprosenttia miettinyt ja pudottanut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoista miestä ei halua kukaan.
Eikä kukaan tarvitse sinun näköisten naisten neuvoja, jotka eivät ole kiinnoistuneita miehen ulkonäöstä. Ne naiset, joita miehet haluavat, ovat kiinnostuneita miehen ulkonäöstä.
Ja sitten valitetaan naisten pinnallisuudesta ja nirsoudesta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap!
Nolla kertaa, mutta vuosikymmenen olen sitä rasvaprosenttia miettinyt ja pudottanut.
ap
Oho, sulla alkoi 2 min sitten työt. Ja täällä olet edelleen:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa työtä, valitettavasti, koska harva nainen pitää lihaksista. Mutta jos itse tykkäät, niin mikäs siinä.
Ok. Uskon vakaasti näkemäni ja kokemani perusteella, että naiset pitävät aika paljonkin hyvästä miesvartalosta.
Kyllä pitävät, minäkin, mutta sellaisesta, joka on geenien ansiota, ei salilla rakennettua.
Mutta älä sinä minusta välitä, jos tuo lisää itsevarmuuttasi ja tuo hyvää oloa.
Geeneillä ei saa lihaksia höpöpää. Minulla on veli lihaksikas. Itse en lainkaan.
Geeneillä on merkittävä vaikutus lihasmassan kasvattamisessa. Käsite "genetic recombination" selittää miksi sisaruksilla voi olla isojakin eroja tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kukaan tarvitse sinun näköisten naisten neuvoja, jotka eivät ole kiinnoistuneita miehen ulkonäöstä. Ne naiset, joita miehet haluavat, ovat kiinnostuneita miehen ulkonäöstä.
Ap ei valita, vaan meni salille treenaamaan.
Kun tavallinen mies haluaa sen bikinibeiben eikä kelpuuta tavallista, omaa tasoaan vastaavaa naista niin käy kuin ap.lle. Mutta mikäs siinä jos viihtyy ja on tyytyväinen yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap!
ap
En halua lannistaa, mutta sinä et ole mitään toivottua matskua naisten silmissä, rasvalla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Kun tavallinen mies haluaa sen bikinibeiben eikä kelpuuta tavallista, omaa tasoaan vastaavaa naista niin käy kuin ap.lle. Mutta mikäs siinä jos viihtyy ja on tyytyväinen yksin
No salitreeni ei tässä tapauksessa ainakaan pahenna tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät tuon kommentin kirjoittajan ulkonäön?
Jos ap ei ole rikas ja on kasvoiltaan tavallinen niin kylmä totuus on, että ei tule saamaan kaunista naista. Niillä kaunottarilla kun on mistä valita joten miksi tyytyisivät tavalliseen mieheen? Komeat kasvot on tärkeintä kaunottarille, aivan kuten kauniit kasvot naisella on tärkeintä niille alfoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykologiset tutkimukset ovat kerta toisensa jälkeen osoittaneet, että miehet ja naiset ovat aivan yhtä pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä.
Erona miesten ja naisten välillä on vain se, että miehet tyypillisesti myöntävät suoraan olevansa ulkonäkökeskeisiä. Naiset kiistävät sanoillaan olevansa ulkonäkökeskeisiä mutta kun heidän toimintaansa koeympäristössä seurataan, huomataan että naiset toimivat täsmälleen yhtä ulkonäkökeskeisesti kuin miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli sikspäkkikunnossa ja nyt lähinnä dadbody enkä ole huomannut juurikaan vaikutusta deittailuun, ihan hyvin se on sujunut kropasta riippumatta.
Dadbody jäisi minulta kertavilkaisulla sivuun
Nämä Tinderit ja muut ovat luoneet ongelman, kun nyt kaikenlaiset ihmiset ovat ikään kuin "kaikkien saavutettavissa", kun ovat siinä tyrkyllä samalla lailla kuin ne ei niin haluttavat naiset.
Sitten ahdistaa, kun näkee miten toiset vie oikealta ja vasemmalta, muttei itse kelpaakaan samalla tavalla. IRL nämä tyypit pyörivät niin eri porukoissa, että samaa ilmiötä ei synny niin räikeästi. Tuskin ap menee nukkavieruna plösönä jonnekin instabeibien kohtaamispaikkaan heitä islemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli sikspäkkikunnossa ja nyt lähinnä dadbody enkä ole huomannut juurikaan vaikutusta deittailuun, ihan hyvin se on sujunut kropasta riippumatta.
Dadbody jäisi minulta kertavilkaisulla sivuun
Pahoittelen että menee vähän sivuraiteelle keskustelu, mutta dad bodyjäkin on niin erilaisia. Harteikas, vahva ja nallekarhumainen dadbody on minun silmiini miellyttävä, mutta sellainen "löysä", lihakseton dadbody sen sijaan on kyllä ainakin minulle turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap!
ap
Jep, rasva%homo bogattu. Ei se koskaan pääse treffeille saakka, se keskittyy rasvaprosenttiinsa. Siis selkeä ylipaino on hyvä saada pois, mutta toi rasvaprosenttikyttäys on turn off, pinnallisten bimbojen hommaa. Ja hän alkaa olla jo liian vanha niille naispuolisille peiliä rakastaville.
Ja erityisesti miesten kohdalla.