Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se olisi taas aika painella salille ennen työpäivää, jotta deittailu helpottuisi tulevaisuudessa

Vierailija
19.08.2024 |

Vuoden päästä rasvaprosentti tarkoitus olla alle 15 (mies siis olen). Hirveästi tekee mieli alkaa dieetille, mutta pakko olisi saada lihasta ensin. Ei ole helppoa hommaa!

Kommentit (341)

Vierailija
321/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa työtä, valitettavasti, koska harva nainen pitää lihaksista. Mutta jos itse tykkäät, niin mikäs siinä.

Ok. Uskon vakaasti näkemäni ja kokemani perusteella, että naiset pitävät aika paljonkin hyvästä miesvartalosta.

Kyllä pitävät, minäkin, mutta sellaisesta, joka on geenien ansiota, ei salilla rakennettua. 

Mutta älä sinä minusta välitä, jos tuo lisää itsevarmuuttasi ja tuo hyvää oloa.

Eli mikä on se geneettinen osuus? Pituus ja täydellinen hiusraja? No totta kai nuokin ovat elintärkeitä deittailun kannalta.

Pituus ja samanlaiset kehon mittasuhteet kuin Antiikin Diskobolo-patsaalla, siis ilman erottuvia lihaksia. Siinä mun ja ai

Siis mitä viddua, mullahan on just tollanen kroppa kuin Diskoboloksella. :D Aavistuksen pienemmillä rintalihaksilla. Mutta tuollahan lihakset erottuu ihan hyvin. Rasvaprosentti 10-12! Mitähän ihmettä te muijat tarkoitatte lihaserottuvuudella, jos tuolla ei muka erotu? :D

Vierailija
322/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sinä ihailet lihaksikkaita miehiä ja olet hyvin perillä heidän rantakuvistaan.

Tämä näissä aina ihmetyttää, itseäni ällöttää seksuaalisessa mielessä mies, joka kyylää toisten miesten rantakuvia ja kehoja noin tarkkaan. Tulee vain ne vibat, jotka joka ainoasta tällaisestä ketjusta täällä aina. Eli että nainen on oikeasti vain kulissi.

Tiedätkö että suuri enemmistä missikisojen katsojista on aina ollut naisia. Ovatko nämä naiset siis lesboja kun katsovat näitä naisten kauneuskilpailuja bikinikierroksineen?

En tiennyt, en ole seuraillut missikisoja, mutta oikeassa olet tuossakin asiassa ja minä väärässä. Onneksi löysin vielä tämän ketjun, koska tahdon pyytää anteeksi viestiäni. Se oli törkeä ja moukkamainen, olisin pyytänyt anteeksi jo eilen, mutta en löytänyt ketjua. Olen todella pahoillani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa työtä, valitettavasti, koska harva nainen pitää lihaksista. Mutta jos itse tykkäät, niin mikäs siinä.

Ok. Uskon vakaasti näkemäni ja kokemani perusteella, että naiset pitävät aika paljonkin hyvästä miesvartalosta.

Kyllä pitävät, minäkin, mutta sellaisesta, joka on geenien ansiota, ei salilla rakennettua. 

Mutta älä sinä minusta välitä, jos tuo lisää itsevarmuuttasi ja tuo hyvää oloa.

Eli mikä on se geneettinen osuus? Pituus ja täydellinen hiusraja? No totta kai nuokin ovat elintärkeitä deittailun kannalta.

Pituus ja samanlaiset kehon mittasuhteet kuin Antiikin Diskobolo-patsaa

väittävät että kysymys on vain raamikkuudesta ja kehon mittasuhteista, ei lihaksista. Kummasti kuitenkin valitsevat esimerkiksi urheilevan miehen, eikä vaikkapa kuvaa ihan vain seisovasta, hintelästä mutta leveäharteisesta miehestä. Siitähän sen paremmin näkisi

Vierailija
324/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis mitä viddua, mullahan on just tollanen kroppa kuin Diskoboloksella. :D Aavistuksen pienemmillä rintalihaksilla. Mutta tuollahan lihakset erottuu ihan hyvin. Rasvaprosentti 10-12! Mitähän ihmettä te muijat tarkoitatte lihaserottuvuudella, jos tuolla ei muka erotu? :D"

Jos sulla on samanlainen kroppa kuin Diskoboloksella, niin olet totisesti voittanut geenilotossa eikä sun tarvitsisi käydä salilla milloinkaan (ainakaan naisten takia). Mutta itsesi takia, jos pidät lihaksista ja niiden erottuvuudesta ja näkyvyydestä, niin tietenkin päätät itse ulkonäöstäsi ja trimmaat sen sellaiseksi kuin oma esteettinen makusi sanoo. Niinhän minäkin teen. Olen tässä keskustelussa ollut koko ajan paskalla asenteella liikkeellä. Pyydän anteeksi.

Vierailija
325/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

323. En halua linkittää tänne kuvaa omasta miehestäni, ymmärrät varmaan miksi :)  Hintelä on vastakohta raamikkaalle (painavalle, massiiviselle, järkelemäiselle) miehelle, jolla on leveät hartiat ilman treenaamista ja urheilua. 

Vähäpukeisten miesten kuvia on enimmäkseen julkkiksista, urheilijoista, toimintaleffojen sankareista ym. jotka ovat yleensä harjoittaneet lihaksiaan työtään varten. Tavallisten miesten kuvia ei oikein missään ole, jotka tällaisia olisivat ja joiden kuvan tänne voisi laittaa (en halua että ketään arvostellaan täällä, en ole ikinä laittanut tänne kenenkään kuvaa sen takia).

Vierailija
326/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla menee treenaamiseen viikossa 7-8 tuntia. Kroppa on tässä kuudenkympin korvilla kuten Daniel Craigilla bondin rantakuvassa. Ei mulla ole mitään syytä kertoa kenellekään mitään treenaamisesta, jos ei joku kysy. Omaisuuden hoitoon menee saman verran eikä myöskään ole tarvetta kertoa salkun kokoa kenellekään. "

Ja vielä tähän, niin muistaakseni Craigilla on aika maltilliset lihakset, joten varmasti näytät yhtä hyvältä sinäkin. Craigilla on muuten hieno nenä.

Olen "nenänaisia", täällä on heitäkin ainakin kourallinen, me kaikki pidämme miesten isoista nenistä, mutta muiden nenäihanteet ovat paljon ohuempia ja sirompia kuin minun nenäihanteeni.

Vierailija
327/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerropa sitten muutama urheilulaji, missä kehittyy sopusuhtainen vartalo näkyvien lihaksien osalta? "

Uimarit, se tulee ekana mieleen. Mutta en ole perehtynyt urheilijoiden kropan muotoihin, en koskaan katso urheilukisoja sillä silmällä, koska en ihaile lihaksia ja lihaksikasta kehoa. Urheilijoillahan on hyvin monentyyppisiä kehoja mittasuhteiltaan ihan niin kuin meillä kaikilla muillakin. Treenatut lhaksethan eivät vaikuta siihen millaiset kehon mittasuhteet ovat luomuna, jalkojen pituus jne.

Treenaaminen (kuten uinti) kuitenkin voi parantaa ulkonäköä miehillä eli saa leveäharteisemmän kehon. Siitä naiset pitävät. Rinta- ja vatsalihakset sitten jakavat enemmän, vaikka eivät ne varmasti valtaosaa haittaa kuten minua.

Vierailija
328/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap, kiva että olet aloittanut itsestäsi huolehtimisen. Mä olen nainen, ja käyn myös salilla jotta voisin olla itsevarmempi deittimaailmassa. Vaikutus itsetuntoon on valtava.

Vierailija
329/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kerropa sitten muutama urheilulaji, missä kehittyy sopusuhtainen vartalo näkyvien lihaksien osalta? "

Uimarit, se tulee ekana mieleen. Mutta en ole perehtynyt urheilijoiden kropan muotoihin, en koskaan katso urheilukisoja sillä silmällä, koska en ihaile lihaksia ja lihaksikasta kehoa. Urheilijoillahan on hyvin monentyyppisiä kehoja mittasuhteiltaan ihan niin kuin meillä kaikilla muillakin. Treenatut lhaksethan eivät vaikuta siihen millaiset kehon mittasuhteet ovat luomuna, jalkojen pituus jne.

Treenaaminen (kuten uinti) kuitenkin voi parantaa ulkonäköä miehillä eli saa leveäharteisemmän kehon. Siitä naiset pitävät. Rinta- ja vatsalihakset sitten jakavat enemmän, vaikka eivät ne varmasti valtaosaa haittaa kuten minua.

Juu, valitettavasti tosiaan parantaa ulkonäköä miehellä, muttei naisella. Terveisin uimarinainen. 

Vierailija
330/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siis mitä viddua, mullahan on just tollanen kroppa kuin Diskoboloksella. :D Aavistuksen pienemmillä rintalihaksilla. Mutta tuollahan lihakset erottuu ihan hyvin. Rasvaprosentti 10-12! Mitähän ihmettä te muijat tarkoitatte lihaserottuvuudella, jos tuolla ei muka erotu? :D"

Jos sulla on samanlainen kroppa kuin Diskoboloksella, niin olet totisesti voittanut geenilotossa eikä sun tarvitsisi käydä salilla milloinkaan (ainakaan naisten takia). Mutta itsesi takia, jos pidät lihaksista ja niiden erottuvuudesta ja näkyvyydestä, niin tietenkin päätät itse ulkonäöstäsi ja trimmaat sen sellaiseksi kuin oma esteettinen makusi sanoo. Niinhän minäkin teen. Olen tässä keskustelussa ollut koko ajan paskalla asenteella liikkeellä. Pyydän anteeksi.

Kroppa näytti aivan toiselta 30 kiloa sitten. Kyllä tuon eteen pitää jotain tehdäkin. En tunne ketään, jolla olisi ilman urheilua niin. Mutta ei tässä ny anteeksi tarvii pyydellä. Löpisemäänhän tänne vaan ollaan tultu!

Vierailija
331/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätoivoista miestä ei halua kukaan.

Eikä kukaan tarvitse sinun näköisten naisten neuvoja, jotka eivät ole kiinnoistuneita miehen ulkonäöstä. Ne naiset, joita miehet haluavat, ovat kiinnostuneita miehen ulkonäöstä.

Ulkonäössä kiinnostaa lähinnä genetiikka. Luuston jar akenteen tasapainoisuus, terveys, estetiikka. Päälle liimattu lihas ei sitä paranna

En ole lihava, minulla on vain isot geenit. 

Vierailija
332/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, valitettavasti tosiaan parantaa ulkonäköä miehellä, muttei naisella. Terveisin uimarinainen. 

Kyllä näyttää hyvältä naisellakin minun mielestäni, enkä varmasti ainoana miehenä niin ajattele. Siis lihaksikkaan harteikas nainen vaan näyttää kuumalta.

Vierailija
333/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa, mutta missään valtavirrassa emme näy, ja esimerkiksi istuvien takkien löytäminen on hankalaa. 

Vierailija
334/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi ap, kiva että olet aloittanut itsestäsi huolehtimisen. Mä olen nainen, ja käyn myös salilla jotta voisin olla itsevarmempi deittimaailmassa. Vaikutus itsetuntoon on valtava.

Onko parantanut myös menestystä deittimarkkinoilla?

Mulla on sinkkuystävä, joka ryhtyi viitisen vuotta sitten harrastamaan salilla käymistä ja juoksemista, mutta ei sillä ollut mitään vaikutusta miesten romanttiseen kiinnostukseen. Miehet suhtautuvat häneen ystävällisesti, mutta toverillisesti. Jos hän olisi ollut ylipainoinen ja laihtunut, tilanne olisi voinut ehkä olla toinen.

Vierailija
335/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, treenaamisella saa varmasti itselleen paremman olon, kunhan ei sitäkään vedä överiksi. Mutta vieläkään en ymmärrä, että miten treeni voi vaikuttaa mitenkään siihen, että jos miehellä on asperger tai sosiaalisten tilanteiden pelko? Jollei suutaan saa auki nyt tai sanottua jotain järkevää, niin ei se kyllä treenillä poistu. 

Vierailija
336/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai naiselle miehen ulkonäkö on tärkeä. Ei se tarkoita sitä, että joku mallipoika pitäisi olla tai fitnessurheilija, mutta ulkonäössä pitää olla jotain viehättävää oli se sitten kulmikas leuka, isot kädet, leveät hartiat, hyvät hampaat, hoikka vyötärö, kapea lanne, what ever. Sama se on miehiiläkin. Missin näköinen ei välttämättä sytytä lainkaan, mutta ulkonäössä voi olla jotain muuta kiinnostavaa jota ei osaa sanoiksi pukea.

Naisella voi olla hyvin tärkeää miehen pukeutuminen, ulkonäköä sekin on. Toki sitten pitkässä parisuhteessa tulevat merkittävimmäksi moni muu asia.

Yleisesti ottaen ulkonäön merkitystä miehille liioitellaan ja naisten kohdalla vähätellään.

Vierailija
337/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kroppa näytti aivan toiselta 30 kiloa sitten. Kyllä tuon eteen pitää jotain tehdäkin. En tunne ketään, jolla olisi ilman urheilua niin. Mutta ei tässä ny anteeksi tarvii pyydellä. Löpisemäänhän tänne vaan ollaan tultu!"

30 kilon ylipainon pudottaminen on varmasti muuttanut paljon ulkonäköä ja vielä enemmän terveydentilaa, jos syöminen samalla muuttui terveellisemmäksi. 

En tunne salilla kävijöiden ruokavaliota sen kummemmin, mutta yhdellä tutulla (bodari, lesbo) oli aika järkky ruokavalio eli hän saattoi syödä valtavasti kananmunia ja lihaa rakentaakseen lihasta. Hormoneja ei kuitenkaan käyttänyt. 

Suurin osa salilla kävijöistä on ihan tavallisia ihmisiä eikä bodareita, ymmärrän sen. Melkein kaikkihan nykyään käyvät salilla, se on muotia. Ja onhan voimaharjoittelu tärkeää etenkin vanhemmalla iällä, kun lihasmassa alkaa huveta.

Vierailija
338/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sinkkuystävä, joka ryhtyi viitisen vuotta sitten harrastamaan salilla käymistä ja juoksemista, mutta ei sillä ollut mitään vaikutusta miesten romanttiseen kiinnostukseen. Miehet suhtautuvat häneen ystävällisesti, mutta toverillisesti. Jos hän olisi ollut ylipainoinen ja laihtunut, tilanne olisi voinut ehkä olla toinen.

Eli ystäväsi ongelma ei ollut ulkonäkö tai ainakaan paino ja korjaamatta sitä oikeaa ongelmaa, tilanne ei muuttunut? 

Vierailija
339/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ystäväsi ongelma ei ollut ulkonäkö tai ainakaan paino ja korjaamatta sitä oikeaa ongelmaa, tilanne ei muuttunut? 

En tiedä voiko sitä ongelmaksi sanoa. Hän ei ole ikinä ollut sieltä suosituimmasta päästä poikien ja miesten keskuudessa, todella kiva ja mukava sekä sosiaalisesti lahjakas ihminen kyseessä. En oikeastaan ole koskaan ymmärtänyt, etteivät kaikki naiset ole niin suosittuja miesten keskuudessa, että olisi jonkinlainen valinnanvara. Siinä mielessä sekä palsta että tämän naisen kokemukset ovat olleet valaisevia.

Vierailija
340/341 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätoivoista miestä ei halua kukaan.

Eikä kukaan tarvitse sinun näköisten naisten neuvoja, jotka eivät ole kiinnoistuneita miehen ulkonäöstä. Ne naiset, joita miehet haluavat, ovat kiinnostuneita miehen ulkonäöstä.

Ulkonäössä kiinnostaa lähinnä genetiikka. Luuston jar akenteen tasapainoisuus, terveys, estetiikka. Päälle liimattu lihas ei sitä paranna

En ole lihava, minulla on vain isot geenit. 

Geenit eivät ole isoja ja lihavia, mutta geenit kyllä vaikuttavat lihomiseen. Eli toiset lihovat herkemmin, vaikutukseksi muistaakseni on annettu 30 prosenttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan