Se olisi taas aika painella salille ennen työpäivää, jotta deittailu helpottuisi tulevaisuudessa
Vuoden päästä rasvaprosentti tarkoitus olla alle 15 (mies siis olen). Hirveästi tekee mieli alkaa dieetille, mutta pakko olisi saada lihasta ensin. Ei ole helppoa hommaa!
Kommentit (341)
Olen eri, mutta toivon vain ettet joudu pe
Mutta minä en halua naista, joka tykkää minusta ilman lihaksia ja kaljuna. Haluan naisen, joka on kaunis ja arvostaa samaa miehessä.
Jännää. Haluat yltiöpinnallisen bimbon joka ei halua olla just sun kanssa vaan lihaksikkaimman komistuksen jonka sattuu löytämään. Mikäpä olen tuomitsemaan, mutta kuulostaa aika riskaabelilta pariutumisstrategialta. Lähtökohtaisesti tuolla tavoin asettaa itsensä kilpailuun jota ei voi voittaa, koska aina on se komeampi tai isompi tai rahakkaampi köriläs joka vie misun.
"Jos siitä treenaamisesta tulee koko elämän sisältö, se myös näkyy ja kuuluu ulkopuolisille. Kaikki elämässä, niin tekemiset kuin puheet, pyörii treenaamisen ympärillä. Siitä tulee helposti hiukan yksinkertainen vaikutelma, jos ihminen ei pysty puhumaan muusta kuin yhdestä aiheesta, vaikka kyseessä olisi kuinka älykäs kaveri. Siksi."
Mulla menee treenaamiseen viikossa 7-8 tuntia. Kroppa on tässä kuudenkympin korvilla kuten Daniel Craigilla bondin rantakuvassa. Ei mulla ole mitään syytä kertoa kenellekään mitään treenaamisesta, jos ei joku kysy. Omaisuuden hoitoon menee saman verran eikä myöskään ole tarvetta kertoa salkun kokoa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa työtä, valitettavasti, koska harva nainen pitää lihaksista. Mutta jos itse tykkäät, niin mikäs siinä.
Niin, mutta ne naiset joita AP mahdollisesti haluaa, tykkäävät lihaksista.
Tämä on sellainen itsensä nurkkaan maalannut tautologia. Toki saa valita millä kriteerein haluaa, mutta kuulostaa tosi erikoiselta rajata kohderyhmäksi sellainen marginaali johon ei itse luonnostaan osu vaan pitää nähdä kauhea vaiva muuttumisleikkiin voidakseen edes yrittää ja sillä välin ehkä menee aikaa ja mahdollisuuksia peruuttamattomasti hukkaan.
Painatko salilla jotain kilttimiestä?
Vierailija kirjoitti:
Nämä salimakeista puhuvat naiset eivät ole kuntosalia nähneetkään. Niiden mielikuvissa siellä kaikki on mentuloita tai tapeja (T.Jylhän mies). Oikeasti noita on ehkä 2 prosenttia maksullisilla ketjusaleilla ja sitten 10-20% kuntien ilmaisilla punttikellareilla.
Niin niin, mutta se Ryan Gosling hankki ne lihaksensa ihan tekemällä puutarhatöitä vain ja ehkä, siis vain ehkä, kävi kerran keilaamassa.
Naisten harhaluulot miesten vartaloiden suhteen on jotain käsittämätöntä. Totaalista pussypleining tason horinaa.
Goslingilla on ihanteellinen vartalon malli ilman minkäänlaisia lihaksia. Ja sitähän ei salimake saa, vaikka kävisi salilla joka päivä, ellei hänellä sitä jo ole.
Vierailija kirjoitti:
"Jos siitä treenaamisesta tulee koko elämän sisältö, se myös näkyy ja kuuluu ulkopuolisille. Kaikki elämässä, niin tekemiset kuin puheet, pyörii treenaamisen ympärillä. Siitä tulee helposti hiukan yksinkertainen vaikutelma, jos ihminen ei pysty puhumaan muusta kuin yhdestä aiheesta, vaikka kyseessä olisi kuinka älykäs kaveri. Siksi."
Mulla menee treenaamiseen viikossa 7-8 tuntia. Kroppa on tässä kuudenkympin korvilla kuten Daniel Craigilla bondin rantakuvassa. Ei mulla ole mitään syytä kertoa kenellekään mitään treenaamisesta, jos ei joku kysy. Omaisuuden hoitoon menee saman verran eikä myöskään ole tarvetta kertoa salkun kokoa kenellekään.
Niin. Sinä ihailet lihaksikkaita miehiä ja olet hyvin perillä heidän rantakuvistaan.
Tämä näissä aina ihmetyttää, itseäni ällöttää seksuaalisessa mielessä mies, joka kyylää toisten miesten rantakuvia ja kehoja noin tarkkaan. Tulee vain ne vibat, jotka joka ainoasta tällaisestä ketjusta täällä aina. Eli että nainen on oikeasti vain kulissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli sikspäkkikunnossa ja nyt lähinnä dadbody enkä ole huomannut juurikaan vaikutusta deittailuun, ihan hyvin se on sujunut kropasta riippumatta.
Dadbody jäisi minulta kertavilkaisulla sivuun
Pahoittelen että menee vähän sivuraiteelle keskustelu, mutta dad bodyjäkin on niin erilaisia. Harteikas, vahva ja nallekarhumainen dadbody on minun silmiini miellyttävä, mutta sellainen "löysä", lihakseton dadbody sen sijaan on kyllä ainakin minulle turn off.
Ja mistä luulet, että ne "nallukarhumiehen" lihakset ovat siihen tulla tupsahtaneet? Hän kävi vähän tekemässä puutarhahommia ja kerran viikossa Maken kanssa sulkista pelaamassa? Ehei, kyllä ne ovat sieltä salilta tulleet (oli sitten kyseessä jonkun
Olen eri, mutta eikö tämä ole jo aikamoista tynnyrissä elämistä kuvitella, että jokaisen miehen lihakset ovat salilta ja toisten miesten kehoja kyylätessä syntyneitä. Kuitenkin valtaosa miehistä tekee aika paljon muutakin kuin kyylää salilla muita miehiä ja heidän rantakuviaan. Käyvät töissä, joista osa on fyysisesti raskaita, urheilevat muita urheilulajeja jne.
Jos moitit naisia, etteivät he tajua mistään mitään, niin ei omassa ymmärryksessäsikään kyllä ole kehumista. Salimaket ovat kuitenkin aika uusi ilmiö, vaikka ne sinulle olisivat koko elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa työtä, valitettavasti, koska harva nainen pitää lihaksista. Mutta jos itse tykkäät, niin mikäs siinä.
Tämä selvä, mutta olisi kiva, jos edes yhden kerran olisi ketju, missä ei väitettäisi kaikkien naisten pitävän lihaksista. Ja ymmärrettäisiin mikä ero on geenikomeudella ja lihaksilla.
Olen eri, mutta eikö tämä ole jo aikamoista tynnyrissä elämistä kuvitella, että jokaisen miehen lihakset ovat salilta ja toisten miesten kehoja kyylätessä syntyneitä. Kuitenkin valtaosa miehistä tekee aika paljon muutakin kuin kyylää salilla muita miehiä ja heidän rantakuviaan. Käyvät töissä, joista osa on fyysisesti raskaita, urheilevat muita urheilulajeja jne.
Jos moitit naisia, etteivät he tajua mistään mitään, niin ei omassa ymmärryksessäsikään kyllä ole kehumista. Salimaket ovat kuitenkin aika uusi ilmiö, vaikka ne sinulle olisivat koko elämä.
Kerropa sitten muutama urheilulaji, missä kehittyy sopusuhtainen vartalo näkyvien lihaksien osalta? Kyllä lähes kaikissa lajeissa syntyneet näkyvät lihakset ovat pitkälti peräisin voimaharjoittelusta, ei niinkään lajinomaisesta treenistä.
Ja harvassa ovat ne duunit, mitkä ovat niin raskaita, että sieltä kehittyy näkyvät lihakset miehille.
Edelleen seison viestini takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä selvä, mutta olisi kiva, jos edes yhden kerran olisi ketju, missä ei väitettäisi kaikkien naisten pitävän lihaksista. Ja ymmärrettäisiin mikä ero on geenikomeudella ja lihaksilla.
Kelpaako sinulle sellainen väite, missä kerrotaan, että about 80% naisista tykkää enemmän tai vähemmän lihaksikkaista miehistä? Ja ei, nämä lihaksikkaat miehet eivät tässä tapauksessa ole mitään Bull Mentuloita.
Jos keskustelupalstalla sanotaan "naiset tykkää", niin täytyy olla vähän tyhmä, jos luulee sen tarkoittavan konkreettisesti JOKAISTA naista maapallolla. Oletko mahdollisesti tyhmä vai esitätkö vain moista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä salimakeista puhuvat naiset eivät ole kuntosalia nähneetkään. Niiden mielikuvissa siellä kaikki on mentuloita tai tapeja (T.Jylhän mies). Oikeasti noita on ehkä 2 prosenttia maksullisilla ketjusaleilla ja sitten 10-20% kuntien ilmaisilla punttikellareilla.
Niin niin, mutta se Ryan Gosling hankki ne lihaksensa ihan tekemällä puutarhatöitä vain ja ehkä, siis vain ehkä, kävi kerran keilaamassa.
Naisten harhaluulot miesten vartaloiden suhteen on jotain käsittämätöntä. Totaalista pussypleining tason horinaa.
Goslingilla on ihanteellinen vartalon malli ilman minkäänlaisia lihaksia. Ja sitähän ei salimake saa, vaikka kävisi salilla joka päivä, ellei hänellä sitä jo ole.
Kapteeni Amerikka -leffassa oli tietokoneella tehty pääosan esittäjästä Chris Evansista todella laiha, jotta korostuisi hänen muodonmuutoksensa supersankariksi. Kyllä, hän on myös tuossa laihana kasvoiltaan komea, mutta kumman version luulet miellyttävän enemmän naisia, laihan vai treenatun? Uskoisin että 9/10 naisesta valitsisi treenatun version. MOT.
https://qph.cf2.quoracdn.net/main-qimg-a61cfcd1fe2a63606fea713b84e5e325…
Niin. Sinä ihailet lihaksikkaita miehiä ja olet hyvin perillä heidän rantakuvistaan.
Tämä näissä aina ihmetyttää, itseäni ällöttää seksuaalisessa mielessä mies, joka kyylää toisten miesten rantakuvia ja kehoja noin tarkkaan. Tulee vain ne vibat, jotka joka ainoasta tällaisestä ketjusta täällä aina. Eli että nainen on oikeasti vain kulissi.
Tiedätkö että suuri enemmistä missikisojen katsojista on aina ollut naisia. Ovatko nämä naiset siis lesboja kun katsovat näitä naisten kauneuskilpailuja bikinikierroksineen?
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua. Sama kuin väittäisi, että harva mies pitää naisellisista kurveista, pyöreistä pyllyistä ja rehevistä tisseistä. Lopeta jo tuo valehtelu. Olen itse lihaksikas mies ja naiset kyllä siitä pitävät ja sen myös innokkaasti ilmaisevat. Jos taas käsität lihaksilla jotain ihme steroidimyökkyä, toki, ei sellaisista suurin osa tykkää, mutta urheilullisesta ja lihaksikkaasta luomuvartalosta kyllä hyvinkin paljon. Mitä väität seuraavaksi, että naiset eivät tykkää komeista kasvoista? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua. Sama kuin väittäisi, että harva mies pitää naisellisista kurveista, pyöreistä pyllyistä ja rehevistä tisseistä. Lopeta jo tuo valehtelu. Olen itse lihaksikas mies ja naiset kyllä siitä pitävät ja sen myös innokkaasti ilmaisevat. Jos taas käsität lihaksilla jotain ihme steroidimyökkyä, toki, ei sellaisista suurin osa tykkää, mutta urheilullisesta ja lihaksikkaasta luomuvartalosta kyllä hyvinkin paljon. Mitä väität seuraavaksi, että naiset eivät tykkää komeista kasvoista? :D
Tämä ketju on joidenkin naisten osalta ollut kyllä melkoinen älyllisen epärehellisyyden riemuvoitto. Tai ainakin haluaisin uskoa, että kyllä nämä naiset tietävät totuuden, mutta vänkäämisen vuoksi eivät halua antaa miehille periksi tässä asiassa. Paljon huolestuttavampaa minusta olisi, jos nämä naiset oikeasti uskoisivat ettei suurinta osaa naisista miellytä sopivasti lihaksikas mies. Mikäli asianlaita olisi näin, niin tämän perusteella alkaisin jopa kallistua sille kannalle, että äänioikeuden antaminen naisille oli virhe...
Dieetti syö lihaksia, joten suosittelen mieluummin tekemään molempia samaan aikaan, jotta menetät lihaksia mahdollisimman vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on joidenkin naisten osalta ollut kyllä melkoinen älyllisen epärehellisyyden riemuvoitto. Tai ainakin haluaisin uskoa, että kyllä nämä naiset tietävät totuuden, mutta vänkäämisen vu
No naiset nyt aina sanovat yhtä ja tekevät ihan toista. Tosin aika järkyttävää lukea tällaista epärehellisyyttä ANONYYMILLA KESKUSTELUPALSTALLA. Kiinnostaisi tietää, mikä on näiden naisten motivaatio valehdella jopa silloin, kun ei ole mitään sosiaalista julkista painetta olla "poliittisesti korrekti", jos tätä nyt sellaiseksi voi edes kutsua. En pysty käsittämään. Halu lannistaa joitain miehiä kehittämästä itseään?
Vierailija kirjoitti:
Dieetti syö lihaksia, joten suosittelen mieluummin tekemään molempia samaan aikaan, jotta menetät lihaksia mahdollisimman vähän.
Ekaksi lähtee kyllä ne ylimääräiset läskit. Eipä lihas niin nopeasti kulu pois ellei aidosti ole näännyttämässä itseään nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä näissä aina ihmetyttää, itseäni ällöttää seksuaalisessa mielessä mies, joka kyylää tois
Naisetkin ovat varmaan kaikki toistensa haarovälejä nuolevia lepakoita, kun katselevat kuvia naisista naistenlehdissä. Mies ottaa myös kymmenen kullia päivässä peräaukkoonsa, kun kehtaakin verrata itseään toiseen mieheen tai luoja paratkoon pitää toista miestä jonkinlaisena roolimallina.
Rasvaprosentti tippuu paremmin lenkillä. Mutta ei se deittailu siitä parane. Muutama katse enemmän tulee tuntemattomilta muijilta, ja baariin kun menet, niin joku laittaa käden sun rintaan ja pyyhkäisee sormilla alas pitkin sikspäkkiä. Mut treffeillä sitten, sun suusta puhuu se sama sielu, joka siellä läskienkin alla oli. Jos se oli silloin saastaa, nyt vielä enemmän, entistä röyhkeämpänä. Näin kävi mulle. Elämänmuutos jäi pinnalliseksi, ja nyt kaivetaan syvyyttä, kivun kautta. Kaljaa se vaatii. Ja kyyneliä.