Se olisi taas aika painella salille ennen työpäivää, jotta deittailu helpottuisi tulevaisuudessa
Vuoden päästä rasvaprosentti tarkoitus olla alle 15 (mies siis olen). Hirveästi tekee mieli alkaa dieetille, mutta pakko olisi saada lihasta ensin. Ei ole helppoa hommaa!
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli sikspäkkikunnossa ja nyt lähinnä dadbody enkä ole huomannut juurikaan vaikutusta deittailuun, ihan hyvin se on sujunut kropasta riippumatta.
Dadbody jäisi minulta kertavilkaisulla sivuun
Pahoittelen että menee vähän sivuraiteelle keskustelu, mutta dad bodyjäkin on niin erilaisia. Harteikas, vahva ja nallekarhumainen dadbody on minun silmiini miellyttävä, mutta sellainen "löysä", lihakseton dadbody sen sijaan on kyllä ainakin minulle turn off.
Dad bodyjä yhdistää vatsa. Vartalomallilla ei ole minulle merkitystä, vaan sillä etten haluaisi vyötärölihavaa miestä. Moni on tottunut näkemään lihavia ihmisiä, eikä ymmärrä minkä verran rasvaa on jo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoista miestä ei halua kukaan.
Eikä kukaan tarvitse sinun näköisten naisten neuvoja, jotka eivät ole kiinnoistuneita miehen ulkonäöstä. Ne naiset, joita miehet haluavat, ovat kiinnostuneita miehen ulkonäöstä.
Ulkonäössä kiinnostaa lähinnä genetiikka. Luuston jar akenteen tasapainoisuus, terveys, estetiikka. Päälle liimattu lihas ei sitä paranna
Ikävä kyllä näin se ainakin omalla kohdalla on. Sitä en ole nuorempana tiedostanut tai vaatinut, mutta niin vain kävi. Mutta aivan nuoresta teinistä asti inhosin lihaksia ja kehittyi vastenmielisyys urheilijamiehiä kohtaan. Ehkä siksi, kun olin yleisurheiluvalmennuksessa ja noita tuli nähtyä ihan liikaa. Miesmaku kehittyi hyvin urheilijavastaiseksi, vaikkei kukaan urheilija mitä
Onhan sitä ihmisillä vaikka minkälaisia fetissejä olemassa; yksi kiihottuu kumisaappaista ja toinen kiihottuu vain obeeseista vartaloista. Hyvin sun kiihottuminen skeletor-mallin miehistä mahtuu friikkisirkuksen jatkoksi :)
Toisessa ketjussa naiset huutavat kiimasta että miesten lihakset kiinnostavat vain pientä osaa naisista.
Noh kuitenkin kun on lihasta sopivasti ja näyttää semi hunks-tanssijalta, niin kummasti naiset kiinnnostuvat. Sellaista naista ei olekkaan, joka ei katsoisi perään. Miten muuten voi tuntemattoman naisen huomion saada, kuin lihaksiksilla ja ulkonäöllä? Lihaksilla saa alhaisen rasvaprosentin ja sitä myöten hoikat, kaposet kasvot, jotka ovat pilluolentojen mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kukaan tarvitse sinun näköisten naisten neuvoja, jotka eivät ole kiinnoistuneita miehen ulkonäöstä. Ne naiset, joita miehet haluavat, ovat kiinnostuneita miehen ulkonäöstä.
Ulkonäössä kiinnostaa lähinnä genetiikka. Luuston jar akenteen tasapainoisuus, terveys, estetiikka. Päälle liimattu lihas ei sitä paranna
Tää mamma on useassakin samoja aiheita sivuavissa ketjuissa spämmäämässä Diobolos-patsastaan. Hänellä tuntuu olevan jonkinlainen erittäin harvinainen fetissi pitkiin miehiin ja luonnostaan leveisiin hartioihin, mutta samalla jonkinlainen inho miesten lihaksia kohtaan. Eli pitää olla täysin latta rintakehä, spakettikädet ja muutenkin keskitysleirimainen vartalo ilman lihaksia,
Se on Diskobolos :) En ole tuota kommentoimaasi viestiä kirjoittanut enkä pidä keskitysleirivartalosta, olet ilmeisesti sekoittanut eri kommentoijia keskenään. Mitäs jos kaltaisiani naisia on useampi, jotka pitävät pitkistä ja luonnostaan raamikkaista miehistä? Meneekö maailmankuvasi ihan sekaisin? Tässäkin ketjussa on useampi itseni lisäksi.
Mutta varmaan lihaksikkaiden miestenkin ihailijoita löytyy. On kuitenkin väärä oletus, että kaikki sporttiset naiset heistä pitäisivät. Kuten moni on tässä ketjussa sanonut. Täällähän keskustelee monta ihmistä, ei vain yksi "mamma" sinulle vastailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa naiset huutavat kiimasta että miesten lihakset kiinnostavat vain pientä osaa naisista.
Noh kuitenkin kun on lihasta sopivasti ja näyttää semi hunks-tanssijalta, niin kummasti naiset kiinnnostuvat. Sellaista naista ei olekkaan, joka ei katsoisi perään. Miten muuten voi tuntemattoman naisen huomion saada, kuin lihaksiksilla ja ulkonäöllä? Lihaksilla saa alhaisen rasvaprosentin ja sitä myöten hoikat, kaposet kasvot, jotka ovat pilluolentojen mieleen.
Kieltämättä jotain häikkää täytyy ajattelussa olla, jos ei ymmärrä miksi pystyvän ja terveen näköinen ihminen on monien suosikki. Niin kuin kuuluisikin olla. Harva lapsi kiittelee sitä jos toinen vanhempi on lisääntynyt lihavan ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän poikamaisista kasvoista miehellä. Ja saa olla vähän iskämahaa. Minä en todellakaan kiinnitä huomiota yhteenkään lihaskimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä kuinka moni täällä asettaa älyn ja voimaharjoittelun vastakkain. Omien havaintojeni mukaan taas älykkäät ja menestyvät ihmiset ovat yleensä juuri niitä jotka liikkuvat monipuolisesti. Kai te ymmärrätte, kuinka tärkeä asia lihaskunto on yhtään kenellekään, joka harkitsee esimerkiksi ikääntyvänsä? Ei meidän nykyinen elämäntapamme valtaosalla riitä ylläpitämään sopivaa lihasmassaa ilman tietoista voimaharjoittelua.
No, ap ei ole menestyvä ja älykäs.
Siinä tapauksessa luulisi, ettei haittaa jos on edes hyvä kroppa
Haittaa se, jos se vie ajan itsensä kehittämiseltä henkisesti.
Meinaat että ap lukisi tänään filosofian merkk
Meinaat että vain filosofian merkkiteoksia lukeneet miehet saavat naisseuraa? "No voi ne saada, mut vaan niitä wt-pissiksiä!" sanot ja kelluskelet itsetyytyväisenä verbaalisen sivalluksesi mielihyvän keinuttamana. Sori, mutta uskallan kyllä väittää ettei 90% suomalaisista naisista lue mitään filosofian merkkiteoksia vapaa-ajallaan ja silti ovat oikein passelia deittiseuraa sille vastaavalle 90% miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää mamma on useassakin samoja aiheita sivuavissa ketjuissa spämmäämässä Diobolos-patsastaan. Hänellä tuntuu olevan jonkinlainen erittäin harvinainen fetissi pitkiin miehiin ja luonnostaan leveisiin hartioihin, mutta samalla jonkinlainen inho miesten lihaksia kohtaan. Eli pitää olla täysin latta rintakehä, spakettikädet ja m
"Mutta varmaan lihaksikkaiden miestenkin ihailijoita löytyy"
Outo kommentti. Vihjailet ikään kuin että nainen joka pitää lihaksista miehellä, olisi jonkinlainen poikkeus normaalista. Vaikka todellisuudessahan tässäkin ketjussa usein mainitut ihannevartalot miehillä (uimari, futari, hunks, kreikkalainen patsas) ovat kaikki nimenomaan lihaksikkaita, joskin osa noista myös hoikkia, vartalotyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää mamma on useassakin samoja aiheita sivuavissa ketjuissa spämmäämässä Diobolos-patsastaan. Hänellä tuntuu olevan jonkinlainen erittäin harvinainen fetissi pitkiin miehiin ja luonnostaan leveisiin hartioihin, mutta samalla jonkinlainen inho miesten lihaksia kohtaan. Eli pitää olla täysin latta rintakehä, spakettikädet ja m
Huokaus. Kai sinä ymmärrät, että se patsaan mies on liikkunut ja harjoittanut lihaksiaan? No et varmaan, se mieshän urheilee siinä patsaassakin. Olkapäiden ja rintakehän lihakset erottuvat selkeästi, muun muassa. Ei niitä saavuta harjoittelematta tai tekemättä todella fyysistä työtä, patsaan mies ei ole ainoastaan luonnostaan raamikas.
"Onhan sitä ihmisillä vaikka minkälaisia fetissejä olemassa; yksi kiihottuu kumisaappaista ja toinen kiihottuu vain obeeseista vartaloista. Hyvin sun kiihottuminen skeletor-mallin miehistä mahtuu friikkisirkuksen jatkoksi :)"
Enpä ole itse tuohon kommentoijaan törmännyt, joka pitää hyvin pitkistä ja laihoista miehistä. Minä olen se, joka pitää raamikkaista eli painavista miehistä. Oma mies painaa yli sata kiloa ja on lähemmäs kaksimetrinen korsto eli luonnostaan leveäharteinen ja juurikin tuon Diskobolos-patsaan mallinen.
Itse asiassa tuo patsas mainittiin täällä mulle, kun kerroin miesihanteeni. Lieneekö mainitsija ollut saman miesihanteen omaava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa työtä, valitettavasti, koska harva nainen pitää lihaksista. Mutta jos itse tykkäät, niin mikäs siinä.
Harva nainen pitää lihaksista? Minä olen sitten lukenut ihan toisia tilastoja. Siis nyt ei kyse ole mammapalstan siiderivalaista, vaan normaaleista naisista. Itsellä ainakin enemmän kysyntää kun on timmissä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän poikamaisista kasvoista miehellä. Ja saa olla vähän iskämahaa. Minä en todellakaan kiinnitä huomiota yhteenkään lihaskimppuun.
Lihaskimppu? Niin kuvittelet että kun mies käy salilla muutaman kerran niin näyttää hormoonihirviöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä kuinka moni täällä asettaa älyn ja voimaharjoittelun vastakkain. Omien havaintojeni mukaan taas älykkäät ja menestyvät ihmiset ovat yleensä juuri niitä jotka liikkuvat monipuolisesti. Kai te ymmärrätte, kuinka tärkeä asia lihaskunto on yhtään kenellekään, joka harkitsee esimerkiksi ikääntyvänsä? Ei meidän nykyinen elämäntapamme valtaosalla riitä ylläpitämään sopivaa lihasmassaa ilman tietoista voimaharjoittelua.
No, ap ei ole menestyvä ja älykäs.
Siinä tapauksessa luulisi, ettei haittaa jos on edes hyvä kroppa
Haittaa se, jos se vie ajan itsensä kehittämiseltä henkisesti.
<
Olet nyt lukenut vain osan tuosta langasta tai käsittänyt väärin
Huokaus. Kai sinä ymmärrät, että se patsaan mies on liikkunut ja harjoittanut lihaksiaan? No et varmaan, se mieshän urheilee siinä patsaassakin. Olkapäiden ja rintakehän lihakset erottuvat selkeästi, muun muassa. Ei niitä saavuta harjoittelematta tai tekemättä todella fyysistä työtä, patsaan mies ei ole ainoastaan luonnostaan raamikas.
Sanoinkin ekassa kommentissani, että ilman noita erottuvia lihaksia. Kai sinä ymmärrät, että tuollaista kehoa ei saa harjoittamalla lihaksia? Kyse on vartalon mittasuhteista aivan kuten pötkön mallinen nainen ei muutu tiimalasiksi, vaikka kuinka treenaisi.
Väitän, että tuon mallinen mies on valtaosan naisista mielestä miellyttävän näköinen eivätkä lihakset siinä ole se pääasia. Itseltänikin pääsee välillä huokaus näissä keskusteluissa, kun kerta toisensa jälkeen esitetään kuva jostain lihaksikkaasta miehestä (esim leffatähti) jolla on kyseiset vartalon mittasuhteet ja väitetään, että hän on komea lihasten takia.
Tämä ketju on kyllä aivan läpeensä täynnä räikeää valehtelua.
Jos kirjoitat googleen "the most preferred male body type according to females", tulee hakutuloksena läjä kyselyitä ja tutkimuksia, joissa poikkeuksetta tuloksina on ollut että naiset preferoivat yleisimmin vahvaa, lihaksikasta ja solakkaa miesvartaloa.
"Outo kommentti. Vihjailet ikään kuin että nainen joka pitää lihaksista miehellä, olisi jonkinlainen poikkeus normaalista. "
Tässähän se asia taas tuli. Ilmeisesti miesten on vaikea nähdä miesten geenikomeutta, he sekoittavat sen lihaksiin. Naiset arvostavat geenikomeutta siinä missä miehetkin arvostavat geenikauneutta, mutta treenaamisella sitä on saatavilla vain rajallisesti.
Kyllä treenaamalla voi saada etua, jos on hyvin kapeaharteinen tai jos on lihava, voi urheilemalla saada paremman ulkonäön, mutta valitettavasti asia ei ole mitenkään ratkaiseva ihmelääke. Kuten jo kirjoitettiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on kyllä aivan läpeensä täynnä räikeää valehtelua.
Jos kirjoitat googleen "the most preferred male body type according to females", tulee hakutuloksena läjä kyselyitä ja tutkimuksia, joissa poikkeuksetta tuloksina on ollut että naiset preferoivat yleisimmin vahvaa, lihaksikasta ja solakkaa miesvartaloa.
Eli miestä, jolla on sama ruumiinrakenne kuin esimerkiksi tuolla urheilijapatsaalla. Pitkät jalat ja käsivarret, kapea lantio ja leveät hartiat. Vahva, terve, voimakas, isokokoinen.
Vierailija kirjoitti:
"Outo kommentti. Vihjailet ikään kuin että nainen joka pitää lihaksista miehellä, olisi jonkinlainen poikkeus normaalista. "
Tässähän se asia taas tuli. Ilmeisesti miesten on vaikea nähdä miesten geenikomeutta, he sekoittavat sen lihaksiin. Naiset arvostavat geenikomeutta siinä missä miehetkin arvostavat geenikauneutta, mutta treenaamisella sitä on saatavilla vain rajallisesti.
Kyllä treenaamalla voi saada etua, jos on hyvin kapeaharteinen tai jos on lihava, voi urheilemalla saada paremman ulkonäön, mutta valitettavasti asia ei ole mitenkään ratkaiseva ihmelääke. Kuten jo kirjoitettiinkin.
Jos on saanut aivan skeidat ulkonäkö geenit, niin treenaamisella ei sitä enää voi pelastaa.
Mutta jos olet vähintään normotasoa geeneiltäsi, niin treenaamisesta on merkittävä hyöty: matala rasvaprosentti parantaa kasvojen estetiikkaa paljon, ja lihakset yleisesti, ja näkyvät vatsalihakset erityisesti, lisäävät myös pisteitä ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihaskimppu? Niin kuvittelet että kun mies käy salilla muutaman kerran niin näyttää hormoonihirviöltä.
No minä en jaksa yhtään salimiehiä missään muodossa. Normaali arkiliikunta riittää aivan hyvin (kävely, portaiden nousu läähättämättä yms).
Miten niin poika? Olen pyllynainen. Eikö nainen saa ihailla hyvää mieskroppaa?