Miksi olet kateellinen arvokellon omistajalle?
Kommentit (144)
Teinit eivät osaa edes käyttää kelloa. Naurettavaa.
Haluaisin hienon kellon mutta en mitään automaattiromua. Kvartsi se olla pitää.
Mulla ei ole aavistustakaan, millaisia kelloja ihmisillä on.
En oikeastaan tiedä henkilökohtaisesti ketään arvokellon omistajaa, en ole koskaan tuntenut, ihmisillä on kyllä ollut hienoja kelloja, mutta ihan tavallisia.
Nyt on mennyt ihan toiselle tasolle ökyily kun arvokellot maksavat suhteettomasti. Jos on mielettömät tulot ja rahaa jää reilusti yli niin voi sijoitella niihin kelloihin, mutta tavis ei.
Monet kellopalstoilla riemuitsevat kun tulee osinkotuottoja ja voi laittaa ne "voitot" taas uuteen kelloon - tuhansia tai kymmeniä tuhansia euroja sijoituskelloon.
Itse haaveilen ränsisyneestä vanhasta Rolexista joka kuitenkin olisi juuri huollettu ja toimisi vuosia eteenpäin ilman huoltoa ja senkin jälkeen voisi huoletta painaa menemään kellon kanssa, kunnes aika jättää itsestä.
Olin aika lähellä ostaa Kellotori -nimisestä paikasta 1300 euron Rolexin, joka oli ehkä 50-luvulta ja korvakettakin johon ranneke kiinnittyy oli vähän hopeajuotettu ja oli vain nahkarannekkeella, mutta juuri huollettu, on halvin Rolex (liikkeestä) jonka olen nähnyt, mutta en silloinkaan raaskinut ostaa haaveeni kelloa.
Minulle on varmaan ollut liika järkytys Rolexin isot mainokset Helsingin Sanomissa aikoinaan, on jäänyt naparetkeilijän ja muun seikkailijan kellona haaveiden kelloksi, ikuiseksi ajaksi, mutta en ole kateellinen kenellekään jolla on Rolex, kilpailen tässä asiassa oman pihiyteni kanssa :)
Rolex Day-Date President olisi tavoitteena. Sitten joskus. :/
Ei kai kukaan enää mitään kelloa käytä, miksi kukaan olisi kateellinen?
En kiinnitä huomiota kelloihin. Monikaan ei niitä noteeraa.
Se on sellainen pieni piste iin päälle. Jos on hienosti pukeutunut ja sitten kello on joku sekunda, niin se pudottaa vaikutelman. Stubbia arvosteltiin kellopiireissä kun hän käytti Suunto-urheilukelloa puvun kanssa, en ole nyt katsonut onko ostanut jo oikean kellon :)
En ymmärrä miksi joku idiootti maksaa maltaita jostain vit*n viisari kellosta kun ajan näkee kännykästäkin
Omega Speedmaster gold/green. Ihan kiva on kyllä.
Miksi haluaisit jonkun olevan kateellinen?
Pitäisi löytää uusi hieno kello. Ehdotuksia?
En harrasta kelloja. Joten kun joku tulisi esittelemään kallista kelloaan, niin en tunnistaisi sitä kalliiksi ellei henkilö erikseen mainitse että kyseessä on kallis kello.
Oletan, että suurin syy arvokellon ostamiseen on tehdä muut kateelliseksi.
Eli siinäpä menee rahat hukkaan. Ostaisin niilläkin rahoilla mieluummin vaikka hyviä kenkiä suutarilta. Ei ole sekään halpaa.
Miksi olisin kateellinen arvokellon omistajalle? Ei mua kiinnosta muiden kellot ym. En edes seuraa yhtään että onko jollain kello vai ei ja minkälainen jos on koska mua ei kiinnosta.
Kysyykö tätä se avustusjärjestön vetäjä jossa Pekka juttu meni puihin? Yllättäen näillä vetäjillä hienot kellot.
Kaikki mittatilausvaatteeni on mitoitettu ilman kelloa.
Haluaisin Rolexin. Ei vaan ole rahaa. :(