Nuoriso häiriköi Juhan ja Maaritin kotia
Kommentit (534)
Vierailija kirjoitti:
Niin olikos ne savolaiset sellaisia lupsakoita immeisiä..
Jos neljä vuotta kestävät tuollaista kiusantekoa, niin ovat hyvinkin lupsakoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia oli jo 90-luvulla ja varmaan aiemminkin. Tuskin vanhemmat edes tiesivät mitä penikat puuhasivat ulkona.
Muistan että omalla kotipaikkakunnalla oli eräs erakkomies joka asui ränsistyneessä talossa. Siitä kiersi kaikenlaisia huhuja että oli muka tyttöjä napannut sun muuta sontaa. Penskana niihin uskottiin. Itse en ikinä uskaltanut mitään ilkeyksiä tehdä kun olin niin mammari ja kiltti ja hyvä niin. Aikuisena sitten kuuli oikean tarinan siitä miehestä ja eihän se ikinä ollut kenellekkään pahaa tehnyt. Oli vain yksinäinen, erakoitunut vanhus. Hirveää se pentujen häiriköinti varmasti ollut.
Eikös se risumies tms. ollut myös kohteena ja sitten kuolikin tavallaan kiusaamisen johdosta?
Kyllä, ja vain kuvaaja sai tuomion, eivät ne lapsi- ja nuorisolaumat jotka kiusasivat miehen hengiltä.
Miksi typerien POIKIEN vanhemmat eivät puutu asiaan?
Pieni paikkakunta, sekopäisten miespuolisten mopoääliöiden pitäisi jättää pariskunta rauhaan ja korvata heille kammottavat tekonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime pääsiäisenä tehtyä rikosilmoitusta ei ole vieläkään saatu tutkittua? Kuinka hiton kauan noilla Savon poliiseilla kestää?
Vähän tulee vaikutelma että tiedetään oikein hyvin ainakin osa porukasta, ketä ovat. Ja siksi juuri mitään ei tapahdu. Pikkupaikkakunnan huonoja puolia.
Sinun "vaikutelmasi" ovat väärässä. Itse olen tehnyt rikosilmoituksen isossa kaupungissa, ja yli vuosi meni ennen kuin ottivat yhteyttä tekijään, vaikka tekijän henkilöllisyys oli alusta asti tiedossa. Vain henkirikoksissa poliisi toimii nopeammin. Siilinjärvi ei myöskään ole mikään pikkupaikkakunta, vaan keskikokoinen kaupunki.
Vähän yli 21 000 asukasta.
Siilinjärveläoset täällä porukalla puolustavat kotipaikkaansa. Se on nyt vilkas metropoli. Todellisuudessa tuon kokoinen kaupunki on pieni paikka, jossa kaikki tuntevat toisensa.
Ihan varmasti nuoret tietävät , ketä nämä häiriköt on. Homman saisi helposti loppumaan vanhempien yhteistyöllä, jos halua olisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä ampuisin noita värikuula-aseilla. Olisivathan helpompi tunnistaa jos on naama vihreänä päiväsaikaan. Ottaisin sakot. Jos ei auttaisi niin pari kertaa suolapanoksilla.
Erikoista että tämä kommentti saa olla, mutta mun kommentti että teinit (ja vanhemmat!) saisivat sakinhivutusta poistettu? :D
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi asettaa Yksin kotona -elokuvan tyyliin ansoja sinne tänne?
Minä ottaisin kavereita mukaan ja pukeuduttaisiin halloween tyyliin ja mentäisiin pihalle odottamaan ja tultaisiin puskista isolla porukalla, se olisi hieno yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ottaisin kavereita mukaan ja pukeuduttaisiin halloween tyyliin ja mentäisiin pihalle odottamaan ja tultaisiin puskista isolla porukalla, se olisi hieno yllätys.
Voisi nuoret pelästyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi nuoret pelästyä.
Ottaisin myös isot koirat mukaan ja päästäisin ne hihnasta vapaaksi.
Ilmestyttäisiin puskista pihalla, siinä olisi nuorille yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi nuoret pelästyä.
50 aikuisen porukka puettu halloween tyyliin ja ilmestyy puskista ja puiden takaa ja dobermannit juoksevat pihalla vapaina.😱😱😱😱😱😱
Oltaisiin pihalla nuoret ja aikuiset.
Laittaisin sellaiset punaiset silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi nuoret pelästyä.
50 aikuisen porukka puettu halloween tyyliin ja ilmestyy puskista ja puiden takaa ja d
Nuoret tulisivat ikkunan taakse pelottelemaan ja yhtäkkiä alkaa pihalla puskista ja puiden takaa ilmestyä halloween asuihin puettuja aikuisia jotka puhuat outoja. 50 aikuista ja koirat mukana.
Eikö olisi hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kasvot on blurrattu?
Jokuhan saattaisi vahingossa tunnistaa tekijät, sen vuoksi.
Voi oikein toivon, että noi tulisivat pihaani....nam nam ...en voi kirjoittaa mitä tekisin. Joutuisin vaikeuksiin.
"Kotirauha" käsitteenä pelkkää sanahelinää, kun kotiaan ei saa voimakeinoin kuitenkaan puolustaa. Tekijän saa verekseltään ottaa kiinni mutta jos mitään aseentapaista käytät niin se on suurempi rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi nuoret pelästyä.
50 aikuisen porukka puettu hallowe
Mun kaverilla on pari rorweileria ja ne saisi juosta pihalla, päästää ovesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä haluaisin tietää tuohon syyn. Tosin itse pikkupaikkakunnalla lapsuuteni asuneena, koulukiusattuna ja vanhempiakin kiusattiin, voi olla että vihaavat vain heitä. Meillä koputeltiin ikkunaan, meinattiin sytyttää navetta tuleen, laitettiin postilaatikko lunta täyteen yms. Joitakin vain vihataan.
Tuli sama mieleen. Itsekin olin kiusattu ja myös vapaa-ajalla sai pelätä, kun tuli ikäviä tyyppejä vastaan. Asiaa helpotti myöhemmin se, kun meille tuli pk-rotuinen koira. Sen jälkeen kukaan ei lenkillä ollessa pahemmin uskaltanut huudella mitään. Sitten alettiin kuitenkin puhumaan kuinka meille on otettu vaarallinen tappa*ja koira ja puhuttiin pahaa. Se ilmiö syntyi sitten, vaikka koiramme oli aina kiinni ja hallinnassa kaduilla yms. Vain aidatussa pihassa vapaana. Koiraa ei myöskään otettu sen vuoksi, että se oli ns pelottavan rotuinen vaan minulla oli oikeasti mielenkiintoa rotuun ja sen kouluttamiseen. Lenkkikaveriksi meille tuli ja minulle ns ystäväksi ikävien aikojen keskelle.
Myöhemmin tuo ikävä touhu taas paheni ja esim mopoilla ajettiin perässä, kun yritin koirani kanssa lenkillä käydä. En kulkenut enää yksin ja toinen vanhempi yleensä lenkeillä mukana. Koiralle stressaavaa. Näin myöhemmin muutto pois ja takaisin en kaipaa.
Jos mun kersa olis tuollaisen takana... kyllä lasua pukkais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi nuoret pelästyä.
Nuoret luulevat ettei talossa ole koiraa ja yhtäkkiä yön pimeydessä ilmestyy kaksi rotweileria ja muutama dobermanni.
Kunpa joku tulisi kiusaamaan minua niin järjestettäisiin kavereiden kanssa halloween ylläri ja ehkä yllätyskoirat vapaana pihalla yö.
Olisi huisin hauskaa.
Päästää koirat ulos ja menee itse tunnin päästä katsomaan. Oho, koirat livahti ovesta, hups, en huomannut.
Se risumiehen kuvannut henkilö tuli ilmi myös ja sai maistaa sitten omaa lääkettään.
Onneksi.