Ne jotka väittää, että euron Pirkka-voiteella saa saman lopputuloksen kuin kalliilla seerumilla
Eivät ole koskaan kokeilleetkaan kunnon tehoaineita sisältäviä kalliita uuden teknologian ihonhoitotuotteita. Minäkin luulin, ettei merkillä tai hinnalla ole väliä, kunnes sain testipakkauksen luksustuotteesta ja totesin olleeni täysin väärässä. Merkkiä en kerro, koska tämä ei ole mainos.
Kommentit (69)
Kai se perusvoide kosteuttaa siinä missä kalliskin. Mutta ei se niitä tehoaineita sisällä. Tehoaine sekin, että ihon pinta turpoaa tms niin, ettei ryppyjä näy.
Vierailija kirjoitti:
Kai se perusvoide kosteuttaa siinä missä kalliskin. Mutta ei se niitä tehoaineita sisällä. Tehoaine sekin, että ihon pinta turpoaa tms niin, ettei ryppyjä näy.
Tämä. Iho on pinkeä sen aiheuttamasta turvotuksesta, mutta kun lopetat tuotteen käytön, iho on entistä ryppyisempi.
Kaikki eivät edes halua ostaa niitä kalliita merkkejä tai eivät voi ostaa. On tyydyttävä edullisempiin tuotteisiin. En itse koe edes tarvitsevani sellaisia koska ei ole varaa enkä nyt niin pahaksi ole iholtanikaan mennyt, onneksi. Aika näyttää mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Iho on pinkeä sen aiheuttamasta turvotuksesta, mutta kun lopetat tuotteen käytön, iho on entistä ryppyisempi.
Miksi se muka olisi ryppyisempi sen jälkeen? Ei me niin pinkeä ole, että iho venyisi.
Kaikki on kosmetiikkateollisuuden sumutusta jolla vaan huijataan naisilta rahat pois.
Kaikista nuorekkaampana pysyy kun ei tunge iholleen yhtään mitään.
Joo en ole tuonkaan mainoksen jälkeen tulossa kalliiseen liikkeeseesi ostamaan yhtään mitään🤣
Mä en saa noista kalliista tuotteista muuta kuin näppyjä ja ihottumaa.
Markettivoiteella menty koko elämä ja erittäin sileä ja hyvä iho näin vanhanakin.
Ehkä juuri siksi!?
Kaipa tässäkin on oleellisinta, että löytää ne omalle iholle sopivimmat tuotteet. Ei minullekaan mikään Pirkka-voide sovi, mutta ihan kohtuuhintaisista tuotteista olen löytänyt itselleni sopivan voiteen. Tärkeämpää oman ihoni hyvän kunnon kannalta on terveellinen ruokavalio ja riittävä uni. Väsyneenä ja stressaantuneena ihoni alkaa kukkimaan, eikä siihen auta mitkään huipputuotteetkaan silloin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on kosmetiikkateollisuuden sumutusta jolla vaan huijataan naisilta rahat pois.
Logiikka ontuu. Nykypäivän vanhukset eivät ole tunkemeet iholleen mitään. Keski-iässä he olivat kyllä vanhemman näköisiä kuin tämän päivän keski-ikäiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole pelkästä ryppyjen siloittelusta vaan iho on nyt todella kuulas ja tasaisen värinen ja atopian runtelemat silmänalusetkin terveen näköiset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät edes halua ostaa niitä kalliita merkkejä tai eivät voi ostaa. On tyydyttävä edullisempiin tuotteisiin. En itse koe edes tarvitsevani sellaisia koska ei ole varaa enkä nyt niin pahaksi ole iholtanikaan mennyt, onneksi. Aika näyttää mitä tapahtuu.
Se taas on asia erikseen, jos ei ole varaa.
Ap
Naurattaa joka kerta kun ryppyvoidemainoksissa mainitaan "teknologia".
Vierailija kirjoitti:
Ihan yksilöllistä tuokin kuka pysyy minkäkin näköisenä.
Eikä tässä nyt pointtina ole nuorekkaana pysyminen, vaan hyväkuntoinen iho. Rypyt eivät haittaa, mutta kuiva ja hilseilevä, tai toisaalta öljyinen ja näppyinen iho tuntuu inhottavalle. Monet meistä tavoittelevat hyvää oloa, eivätkä koe ikäätymistä (joka on maailman luonnollisin asia) ongelmana.
Ap ei ole kokeillut kuinka oikea ravinto saa ihon hehkumaan.
Mä haluaisin tietää, minkä pirkka-voiteen saa yhdellä eurolla?
Oon käyttänyt sekä kalliita että halpoja erot ei ole kummoisia. Nyt on pakosta halvat.
Kyllä halvemmillakin tuotteilla joissa on samoja aktiiviaineita kuin kalliissa brändeissä saa yhtä hyviä tuloksia aikaan. Eihän se hinta kaikkea kerro.
Outo ketju. Ap on löytänyt avun iho-ongelmiin jostain tietystä tuotteesta, ja ketjussa yritetään a) vähätellä hänen kokemustaan b) saada hänet luopumaan ko tuotteesta. Antakaa nyt hyvät ihmiset toiselle vapaus toimia, kuten hän haluaa. Ei hän edes valita hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole kokeillut kuinka oikea ravinto saa ihon hehkumaan.
Olen elänyt jossain vaiheessa ihan superterveellisesti enkä huomannut mitään eroa vähän rennompaan linjaan verrattuna. Kasviksia syön vähintään sen puoli kiloa päivässä, huolehdin riittävästä rasvahappojen saannista, juon runsaasti vettä, ruokin suoliston mikrobikantaa hapatetuilla tuotteilla ja herkuttelen harvoin.
Ap
Perusrasvalla saa.