Nuoriso häiriköi Juhan ja Maaritin kotia
Kommentit (534)
Vierailija kirjoitti:
Kovia uhoajia tämäkin ketju täynnä ja mitä mielikuvituksellisimpia tapoja millä muka kurmuuttaisitte näitä nuoria. Totuus on vaan ikävä kyllä se, että olette oikeassa elämässä ihan paskahousuja pelkureita, jota ei uskalla kuin verhojen välistä kurkkia. Nähty niin monta kertaa.
Kyllä minunkin nuoruudessa uhoajia kyllä riitti paikallisessa Suomi 24ssä, mutta ihan rauhassa sai mopoilla ja kaljoitella.
Tervetuloa kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan maalla on kylähulluja härnätty! Soiteltiin ovikelloa ja heiteltiin kiviä katolle. Huru-ukko tuli kalsareissa ja kumisaappaissa ulos huutamaan, otti heinähangon käteen ja lähti perään juoksemaan. Meillä oli hauskaa kun juostiin karkuun. Uutenavuonna ukon postilaatikko aina pasahti päreiksi! Tämä joskus ysärillä.
Näiden penskojen vanhemmat leimaa toisia aikuisia kylähulluiksi ja siitä saa jälkikasvu ikään kuin luvan alkaa kiusaamaan ja häiriköimään. Ties monennesako polvessa ollaan perseilty. Meillä ei vanhemmat puhuneet ilkeästi niistä omintakeisesta naapureista vaan heitä jopa autettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi asettaa Yksin kotona -elokuvan tyyliin ansoja sinne tänne?
Minä ottaisin kavereita mukaan ja pukeuduttaisiin halloween tyyliin ja mentäisiin pihalle odottamaan ja tultaisiin puskista isolla porukalla, se olisi hieno yllätys.
Jotenkin näin se homma loppuis. Ensimmäiseltä kun vetää golf-mailalle legot sisään tai polven paskaks niin eiköhän nuo rauhoitu.
Mulla on pojalta jääneet pesäpallomailat ulko-ovilla. Omenavarkaat lähti kun rakensin pieniä miinantapaisia paukkuja puutarhaan. Saattoi mennä kakka housuun pikkuisilla.
Ota uusi hörppy oluesta ja keksi sitten lisää satuja. Miinantapaisia = varmaan lahkeestasi valunutta ripulia johon liukastuvat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ottaisin kavereita mukaan ja pukeuduttaisiin halloween tyyliin ja mentäisiin pihalle odottamaan ja tultaisiin puskista isolla porukalla, se olisi hieno yllätys.
Jotenkin näin se homma loppuis. Ensimmäiseltä kun vetää golf-mailalle legot sisään tai polven paskaks niin eiköhän nuo rauhoitu.
Ja sitten makselisit korvauksia ja nuo mopojonnet luultavasti lopuksi vielä kostaisivat.
Tuskin. Kukaan ei tiedä kuka kolkkasi.
Itse löytäisin ratkaisun jos osuisi omalle kohdalle...sanonpahan vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa joku tulisi kiusaamaan minua niin järjestettäisiin kavereiden kanssa halloween ylläri ja ehkä yllätyskoirat vapaana pihalla yö.
Olisi huisin hauskaa.
Päästää koirat ulos ja menee itse tunnin päästä katsomaan. Oho, koirat livahti ovesta, hups, en huomannut.
Viikonpäästä onkin sitten ylläri myrkkysyöttejä nurmikolla ja youtubessa kohta hassunhauska video missä koira kierii tuskissaan nurmikolla ja oksentaa verta.
Samalla tavalla noita paskojakin pitää kohdella. Naamat nettiin
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa ehdottamaan samaa.
Jos omalle pihalle eksyisi säännöllisesti nuorisoporukoita häiritsemään, "unohtaisin" pihalle kaikenmoista jäynää. Mielellään jotain, joka pilaisi vaatteet kelvottomiksi ja värjäisi naamaan ja hiuksiin jotain. Ehkei tyylitietoisia nykynuoria sit enää kiinnostaisi kun pitää kylillä mennä permatussia naamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten makselisit korvauksia ja nuo mopojonnet luultavasti lopuksi vielä kostaisivat.
Paitsi ne puolenkymmentä kaveria jotka kuvaa sivusta kun toiset härkkii ykää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pojalta jääneet pesäpallomailat ulko-ovilla. Omenavarkaat lähti kun rakensin pieniä miinantapaisia paukkuja puutarhaan. Saattoi mennä kakka housuun pikkuisilla.
Ota uusi hörppy oluesta ja keksi sitten lisää satuja. Miinantapaisia = varmaan l
Ne oli joskus intistä jääneitä TJ-pateja. Tiedäks sää pskahousu mitä ne on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ne puolenkymmentä kaveria jotka kuvaa
Ei nuo pihalla juoksentelevat naperot näytä siltä että jäisivät kuvailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän nuo verisuret ja muut vartiointipalvelut? Jos sellaisen ostaisi niin eikö ne vartijat tulisi apuun? Niillä on käsittääkseni oikeus kantaa pippurikaasua ja oikeus pistää kaveri nippuun odottamaan poliisia. Vähän jos kolahtaisi poika ovenpieleen kiinniottotilanteessa.
Nää asuu jossain Siilinjärvellä. Veikkaan että poliisin tulokin kestää tunnin tms.
Jos tuolleen vuosikausia häiriköity, niin maksaisin itse sen 500e/yö/vartija joka perjantai kunnes tyypit saatu kiinni. Hakisin sitten sen häiriön aiheuttamana haittakuluna oikeudessa tekijöiltä itseltään. Eihän tuollaisilla tissiposkilla ole varaa maksaa, joten aloittavat sitten elämänsä rikosrekisterillä ja kunnon perintäveloilla.
Se on aina helppo uhota netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan maalla on kylähulluja härnätty! Soiteltiin ovikelloa ja heiteltiin kiviä katolle. Huru-ukko tuli kalsareissa ja kumisaappaissa ulos huutamaan, otti heinähangon käteen ja lähti perään juoksemaan. Meillä oli hauskaa kun juostiin karkuun. Uutenavuonna ukon postilaatikko aina pasahti päreiksi! Tämä joskus ysärillä.
Näiden penskojen vanhemmat leimaa toisia aikuisia kylähulluiksi ja siitä saa jälkikasvu ikään kuin luvan alkaa kiusaamaan ja häiriköimään. Ties monennesako polvessa ollaan perseilty. Meillä ei vanhemmat puhuneet ilkeästi niistä omintakeisesta naapureista vaan heitä jopa autettiin.
Minä ottaisin 50 kaveria mukaan ja pukeuduttaisiin halloween asuihin pihalle puskiin ja puiden taakse odottamaan nuoria ja kun ne pelottelisi ikkunoiden takana niin ilmestyttäisiin puskista ja puhuttaisiin outoja.
Yksi mun kaveri haluaisi kaataa punaista maalia mopojen ja mopoautojen päälle. Maali ei lähde vaatteista pesemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän on syy että juuri he ovat joutuneet nuorten silmätikuksi? Ettei vaan olisi itse alatyylisesti joskus arvostellut nuorten häiritsevää mopoajelua tai muuta nuorten ajanviettoa.
Ja sillä perusteellako nuoriso alkaa räjäyttelemään pommeja ja tekemään ilkivaltaa? Eihän tässä maassa pystyisi edes elämään, jos jokaisesta ärsyyntymisestä alettaisiin käyttäytymään noin.
Saatko sinä myös raivokohtauksia ratissa? Toivottavasti korttisi otetaan kuivumaan
No meilläpäin mopopojat otti heti silmätikuksi tyypin joka tuli harjan hanssa heilumaan tielle, kun toiset vähän yöllä temppuili mopoilla koulun parkkipaikalla. Eipä se paljon muuta tarvitse. Pienikin väkivallan uhka saa nuoret oikein innostumaan. Ei niinkään jos asiallisesti pyyttää että voisivatko mennä muualle ajelemaan kun ei saa nukuttua. En tiedä mistä tuo uutisen pariskunta on teinien huomion saanut.
Kertoo kyllä jotain lainvalvonnasta maassa, että tässäkin ketjussa näin moni on turvautumassa oman käden oikeuteen tai mopojengeihin. Kuitenkin virallisissa kyselyissä luotto poliisivoimiin on tapissa. Näinköhän sitten kuitenkaan on kovin korkealla, täytyy kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän nuo verisuret ja muut vartiointipalvelut? Jos sellaisen ostaisi niin eikö ne vartijat tulisi apuun? Niillä on käsittääkseni oikeus kantaa pippurikaasua ja oikeus pistää kaveri nippuun odottamaan poliisia. Vähän jos kolahtaisi poika ovenpieleen kiinniottotilanteessa.
Nää asuu jossain Siilinjärvellä. Veikkaan että poliisin tulokin kestää tunnin tms.
Jos tuolleen vuosikausia häiriköity, niin maksaisin itse sen 500e/yö/vartija joka perjantai kunnes tyypit saatu kiinni. Hakisin sitten sen häiriön aiheuttamana haittakuluna oikeudessa tekijöiltä itseltään. Eihän tuollaisilla tissiposkilla ole varaa maksaa, joten aloittavat sitten elämänsä rikosrekisterillä ja kunnon perintäveloilla.
Se on aina helppo uhota netissä.
No toihan on se laillinen ja pehmein keino. Helpoin räkänokkienkin kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän on syy että juuri he ovat joutuneet nuorten silmätikuksi? Ettei vaan olisi itse alatyylisesti joskus arvostellut nuorten häiritsevää mopoajelua tai muuta nuorten ajanviettoa.
Ja sillä perusteellako nuoriso alkaa räjäyttelemään pommeja ja tekemään ilkivaltaa? Eihän tässä maassa pystyisi edes elämään, jos jokaisesta ärsyyntymisestä alettaisiin käyttäytymään noin.
Saatko sinä myös raivokohtauksia ratissa? Toivottavasti korttisi otetaan kuivumaan
No meilläpäin mopopojat otti heti silmätikuksi tyypin joka tuli harjan hanssa heilumaan tielle, kun toiset vähän yöllä temppuili mopoilla koulun parkkipaikalla. Eipä se paljon muuta tarvitse. Pienikin väkivallan uhka saa nuoret oikein innostumaan. Ei niinkään jos asiallisesti pyyttää että voisivatko men
Odottaisin maalipurkin kanssa ikkunassa ja kaataisin sitä päälle. Maali ei lähde vaatteista pesemällä.
Vierailija kirjoitti:
Itselläkin tuli mieleen, ettei kaikkea ole syistä kerrottu. Ei se silti oikeuta tuollaiseen häiriköintiin.
Punaista maalia Levi's farkuissa.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂