Nuoriso häiriköi Juhan ja Maaritin kotia
Kommentit (534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näytän pelokkaalta olohuoneessa ja sillä aikaa puoliso kaataa yläkerran ikkunasta maalia ulkona olevien päälle.
Kaataminen ei ole tehokas tapa, menee helposti ohi ja sitä on helppo väistää. Ruisku on huomattavasti parempi, osuu varmemmin ja moneen kerralla.
Tuollaiset "Yksin kotona" jekut ne mopopojat kostaisi kivittämällä ikkunat ja autot. Pitäisivät silmätikkuna lopun ikää.
Ja saavat itse rikosmerkinnän mikä takaa etteivät ikinä pääse ammatteihin, missä on turvallisuusselvitys ja niitä on paljon.
Esim. poliisi, palolaitos, armeija, lentokenttä, tulli, valtion vierastot, ei pääse noihin edes remonttia tekemään eikä siivoojaksi
Laittais osoitetta julki niin varmasti löytyisi porukkaa joka laittaisi nuo nippuun ihan omaksi ilokseen.
Jos menet valtion virastoon remonttimieheksi niin sinulle tehdään turvallisuusselvitys ja jos nuorena olet hölmöillyt niin et pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi asettaa Yksin kotona -elokuvan tyyliin ansoja sinne tänne?
Minä ottaisin kavereita mukaan ja pukeuduttaisiin halloween tyyliin ja mentäisiin pihalle odottamaan ja tultaisiin puskista isolla porukalla, se olisi hieno yllätys.
Voisi nuoret pelästyä.
Ottaisin myös isot koirat mukaan ja päästäisin ne hihnasta vapaaksi.
Ilmestyttäisiin puskista pihalla, siinä olisi nuorille yllätys.
50 aikuisen porukka puettu hallowe
Eivät ne sellaisten ikkunoiden taakse tulekaan häiriköimään! Jotka voivat /uskaltaisivat puolustautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näytän pelokkaalta olohuoneessa ja sillä aikaa puoliso kaataa yläkerran ikkunasta maalia ulkona olevien päälle.
Serkku sanoi, että hän voi olla pihalla piilossa ja kaataa mopojen päälle maalia hiljaa.
Mopon satulaan jämäkkää liimaa.
Kahvoihin myös.
Sitten yksi yö lentääkin rappuralli olohuoneen ikkunasta sisään kun oli niin hassu se liimajekku.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään ketään yllytä mihinkään, mutta aikanaan yli 40 vuotta sitten käytiin kavereiden kanssa omenavarkaissa erään isännän pihalla. Toistuvasti ukko tuli mölyämään ja ajamaan pois, mutta eihän tuolla ollut mitään vaikutusta kolleihin.Myöhemmin varastelu loppui kuin seinään. Mies oli erään kerran haulikon kanssa vastassa ja lyijyn sijasta varustettuna karkealla merisuolalla. Kaveri sai selkäänsä osuman ja voi sitä vollotusta. Selkä vereslihalla ja täynnä suolaa.
Meilläpäin omenavarkaudet kuului asiaan. kerran tuli eräs vaari kyselemään huolissaan kun ei sinä syksynä käynyt omenavarkaita. Faija vaan että nuorimmainenkin on jo armeijassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos menet valtion virastoon remonttimieheksi niin sinulle tehdään turvallisuusselvitys ja jos nuorena olet hölmöillyt niin et pääse.
Myös siivoojille tehdään turvallisuusselvitys.
Osa vanhemmista ei edes tajua, että heidän nuori ei koskaan tule pääsemään töihin noihin mihin tehdään turvallisuusselvitys, koska lapsi on 15-vuotiaana hölmöillyt.
Ei tule lapsesta lentäjää eikä palomiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka ehdotatte, että päästää ison koiran puremaan, niin ette varmaan tiedä, että loppujen lopuksi se koira pääsee hengestään. Koira ei saa lain mukaan purra edes sisään murtautunutta varasta, eikä korkean piha-aidan yli tarkoituksella kiivennyttä, kun se varas ei raukka tiennyt moisesta pedosta. Omistaja saa sakot ja vahingonkorvaukset maksettavakseen, kun on jättänyt vaarallisen eläimen valvonnan tekemättä, ja siksi koiralta lähtee henki. Näin se ikävä kyllä on täällä Suomessa. Emme ole Usassa. Kuollutta kolarikuskiakin voidaan epäillä törkeästä liikenteen vaarantamisesta, vaikka epäily ei johdakaan toimenpiteisiin. Toivoisin koiranomistajana, että asia olisi toisin, mutta kun ei ole.
On puhuttu, että koirat päästetään ulos, ei mistään muusta.
Sano lapsillesi, että ei mene yöllä k
Se lukutaito ja luetun ymmärtäminen, jälleen kerran. Minun lapseni ovat jo aikuisia, ja isojen koirien kanssa kasvaneita, ja ymmärtävät kyllä, millainen vastuu sellaisten eläinten kanssa on. He eivät myöskään ole maleksineet kenenkään pihoilla, joten huolesi on turha.
Se, että päästää ison koiran pissalle illalla tai yöllä, varsinkin tietäen, että pihalla on lauma perseilijöitä, on nimenomaan koiran kannalta riski. Ei tää tee mitään -koirat saattavat yllättää omistajan, ja siinähän sitä sitten kaivetaan kuvetta. Olen sitä mieltä, että koira saa, ja sen pitää puolustaa omiaan, enkä olisi periaatteessa ollenkaan pahoillani, jos koirani puree tunkeutujaa. En kuitenkaan halua menettää koiraani, enkä maksaa sentin latia yhdellekään selkärangattomalle nilviäiselle oman tontin puolustamisesta. Muut tehkää, kuten parhaaksi näette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkku sanoi, että hän voi olla pihalla piilossa ja kaataa mopojen päälle maalia hiljaa.
Mopon satulaan jämäkkää liimaa.
Kahvoihin myös.
Sitten yksi yö lentääkin rappuralli olohuoneen ikkunasta sisään kun oli niin hassu se liimajekku.
Ja nuori ei pääse ikinä töihin ja loppuelämä pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaataminen ei ole tehokas tapa, menee helposti ohi ja sitä on helppo väistää. Ruisku on huomattavasti parempi, osuu varmemmin ja moneen kerralla.
Tuollaiset "Yksin kotona" jekut ne mopopojat kostaisi kivittämällä ikkunat ja autot. Pitäisivät silmätikkuna lopun ikää.
Ja saavat itse rikosmerkinnän mikä takaa etteivät ikinä pääse ammatteihin, missä on turvallisuusselvitys ja niitä on paljon.
Ja varmasti myöntävät tehneensä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka ehdotatte, että päästää ison koiran puremaan, niin ette varmaan tiedä, että loppujen lopuksi se koira pääsee hengestään. Koira ei saa lain mukaan purra edes sisään murtautunutta varasta, eikä korkean piha-aidan yli tarkoituksella kiivennyttä, kun se varas ei raukka tiennyt moisesta pedosta. Omistaja saa sakot ja vahingonkorvaukset maksettavakseen, kun on jättänyt vaarallisen eläimen valvonnan tekemättä, ja siksi koiralta lähtee henki. Näin se ikävä kyllä on täällä Suomessa. Emme ole Usassa. Kuollutta kolarikuskiakin voidaan epäillä törkeästä liikenteen vaarantamisesta, vaikka epäily ei johdakaan toimenpiteisiin. Toivoisin koiranomistajana, että asia olisi toisin, mutta kun ei ole.
On puhuttu, että koirat päästetään ulos, ei mistään muusta.

Minun tuttua puri koira kasvoihin ja iso arpi ei lähde ikinä. Ei saanut paljoa korvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varmasti myöntävät tehneensä mitään.
Nykyään on dna testit, jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Meidän okt-alueella oli riesana ovikellon pimputtelijat, jotka tietysti juoksivat heti karkuun. Mies kyllästyi ja asensi halvan ovikameran sekä sellaisen julmetun kovan sumusireenin. Kun sitten pimputtelijat tulivat seuraavan kerran, saivat melkein paskahalvauksen. Loppui pimputtelut.
Tai sitten laittaa 230 siihen nappiin. Meillä yks ukko kusetti koiraansa meidän postilaatikon jalkaan vaikka pyysin häntä tekemään sen muualla. Vedin sitten tolppaan näkyvästi sähköjohdon, mutta kytkin sen vain lehmäaitauksiin tarkoitettuun paimenpoikaansa. Oli hauska katsoa kameranauhoitteesta kun äijä huomasi johdon.
Minun kotikaupungissani poliisi osaa kyllä ratkaista levottomuudet. Riitti ihan kun kävivät partioidessaan silloin tällöin pyörähtämässä ongelma-alueella. Kummasti rauhoitti kun maija saattoi kääntyä kulman takaa milloin tahansa.
Ja jos joku tietää (on edes epäilys) jonkun näiden pentujen henkilöllisyyden jättäkää poliisille nettivinkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin nuo hylkiöt sellaisiin ammatteihin päätyisivät muutenkaan.
Mitä ne naamakuvat, julkisuus, tai osoitetiedot auttavat, jos tässäkin tapauksessa on jo annettu tuomio, mutta sillä ei ole ollut menoon mitään vaikutusta? Tuollaiset tyypit menevät sata lasissa niin pitkään, kunnes häkki heilahtaa. Sitten keski-iässä vingutaan köyhänä työttömänä pummina menetettyä elämää, tai vedetään sata lasissa ennenaikaiseen kuolemaan asti.
Ikävä kyllä provosoitumalla ja möykkäämällä nuorille saat ne todennäköisesti kimppuusi jopa vuosiksi. Nuorilla on tylsää ja ne kaipaa jotain jännitystä. Se on lottovoitto kun joku alkaa jahtaamaan. Youtuubbi on täynnä videoita joita nuoret kuvaa kun joku tulee huutamaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisko kyläläiset tulla apuun? Väijymään puskiin ja tulemaan esiin isolla porukalla kun nää "sankarit" saapuu. Porukassa on voima.
Ei korppi korpin silmää noki.