Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka jouduit elämään karmean lapsuuden: mietitkö koskaan, miksi vanhempasi hankkivat sinut?

Vierailija
18.08.2024 |

?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissit

Vierailija
2/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista paska ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti. Heillä oli syynsä. Päästän irti tuollaisista vatvomisista.

Vierailija
4/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mun vanhempien ei olisi ikinä pitänyt alkaa olemaan yhdessä, eikä kummankaan hankkia lapsia. Täysin kelvottomia vanhemmiksi, en ymmärrä miksi edes luulivat mitään muuta.

Vierailija
5/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vahinkolapsi, koska vanhempani eivät tajunneet käyttää ehkäisyä.

Vierailija
6/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 3 olimme vahinkoja. Se myös kuultiin teini ikään saakka, ku nes pystyimme lähtemään. 

Vierailija
7/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkivat? 

Vierailija
8/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen epäillyt, että juuri minä olin se ei suunniteltu ns.vahinkolapsi, mutta en tiedä totuutta. 

Vierailija
9/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta. Vanhemmuus on vaikeaa.

Vierailija
10/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja myöskin epäillyt olleeni vahinkolapsi.

Vierailija
11/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudesta. Vanhemmuus on vaikeaa.

Silloin kun se on niin vaikeaa, ettei voi olla ryyppäämättä, raivoamatta ja uhkailematta lapsia, kannattaa antaa lapset huostaan. 

Vierailija
12/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niin "kuului tehdä". Todellisuudessa olisi ollut parempi jättää lapset tekemättä, niin maailmassa olisi kaksi vaurioitunutta ihmistä vähemmän.

Vierailija
13/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet lasten vaikeudet ovat ihan vain osa ihmisenä olemista eikä vanhempia saa niistä syyllistää.

Vierailija
14/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi hirveästi tietää mitä äiti ajatteli äitiydestään. Ei ole mikään paha ihminen, mutta tunne-elämä jäänyt monella tapaa pikkulapsen tasolle. Pelkäsikö hän että hänestä tulee huono äiti, mitä hän lasten saamisesta ylipäätään ajatteli? Kuinka paljon hän niitä lapsia halusi? Millaista hän kuvitteli lasten kasvattamisen olevan?

Vierailija
15/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapsia kuuluu tehdä. Ei muita syitä. Tai ehkä tietoisesti vanhempien terapeuteiksi, joihin voi siirtää kaikki omat traumat. 

Vierailija
16/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja keskustelimme siitä. Sittenhän mulle pommin mätkäs kun sanoivat, että olivat hyvin todennäköisesti muuttamassa Ruotsiin kun olin vielä pieni, mutta peruivat kun sukulaiset käänsivät pään jäämään. Siinä meni minun mahdollisuudet kunnon elämään, nyt joudun kärsimään ja kestämään täällä ihme hihhulien vihervassareiden ja kommarien ym ry zzien vaikutuksen alla jotka kutsuvat itseään suomalaiseksi, kilinvitut.

Vierailija
17/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska niin "kuului tehdä". Todellisuudessa olisi ollut parempi jättää lapset tekemättä, niin maailmassa olisi kaksi vaurioitunutta ihmistä vähemmän.

Mä oikeasti luulen että 80-luvulla meidänkin vanhemmat on vaan menneet autopilotilla. Ja varmaan vielä silloin lapsetonta naista pidettiin hyvin traagisena hahmona, lapsia vaan yksinkertaisesti kuului tehdä ja piste.

Vierailija
18/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👧🏻: YYYHYYY NIIN KAUHEAT LAPSUUEN TRAUMAT YYYHYYY😩

Vierailija
19/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua hankittu, äiti tuli tahtomattaan raskaaksi.  Yritti aborttia kaikin mahdollisin keinoin, jotka kuvili minulle tarkasti, mutta minä saatana se vaan pysyin sisällä. Tätäkö sä kysyit?

Vierailija
20/41 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallintaongelmaisilla vahinkolapsia yleensä tulee. Ei kai siinä mitään sen kummempia hankkimispäätöksiä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän