Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä takia haluan aina provosoida ja olla eri mieltä kuin enemmistö?

Vierailija
18.08.2024 |

Haluan aina jonkun uude mielipiteen. kaikki saman asian länkyttäjät ärsyttää

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Onko sinulla antaa jotain esimerkkejä?

Vierailija
2/7 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Onko sinulla antaa jotain esimerkkejä?

en jaksa nyt :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä oot fiksumpi ku enemmistö. Moni oikeasti fiksu ihminen on ihan pienestä saakka häirikkö tai omanlainen eikä kuulu joukkoon 

Millo viimeks enemmistö ihmisiä olis vaikuttanu tähän maailmaan positiivisella tavalla? Mä en edes tiedä onko sellasta asiaa olemassakaan

Se on aina se 1 tai 2 tai muutama muu, ketkä luo sen muutoksen tai keksii jonkun uuden tärkeän asian yhteiskunnalle. Se ei ole koskaan enemmistö. 

Sen takia ihmisten kannattais kans alkaa miettimään mitä populaa kukin edustaa.

Vierailija
4/7 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häirikkö olen enkä kuulu joukkoon. Noh, on minulla yksi hyvä ystävä, joka on samanlainen autisti kuin minä. Vastustaa aina kaikkea. Kummatkin ollaan akateemisia, mutta nekin piirit tuntuvat lattealta 

Vierailija
5/7 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ei kannat kauheasti miettiä mitä muut ajattelevat. eivät he kuitenkaan ymmärrä. keskity omaan juttuusi ja pura tuo energiasi siihen

Vierailija
6/7 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotus: Enemmistö yleensä toistaa sille tehokkaasti syötettyä mantraa, olipa siinä sitten järkeä tai ei. Enemmistö ei varsinaisesti ajattele mitään. Mistään. Itse, sitä on helppo viedä mihin suuntaan tahansa kuin litran mittaa, eikä se itse edes tajua sitä. Hyvä, jos pystyt lyömään tähän väliin kiilaa ja haastat tämän mallin. Vaikka älä odota muutosta. Se enemmistö pysyy sellaisena kuin se on. Ainakin Suomessa sen takaa epäonninen geenilotto.

Vierailija
7/7 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaushan se on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan