Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi koti vuokralla?

Vierailija
18.08.2024 |

Kannattaako muuttaa vuokralle? Miten vuokrat, nouseeko ne huikeesti tulevaisuudessa? Arvio. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on harvinainen tilanne, että vuokra-asuminen on kannattavampaa jopa pääkaupunkiseudulla verrattuna omistusasumiseen. Vuokrat eivät juuri nouse kun ylitarjontaa vuokra-asunnoista, kuten myös omistusasunnoista. Omistusasuntoa taas hieman hankala hommata korkojen takia. Eli kannattaa.

Vierailija
2/7 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin? Ei vuokramarkkinat ole samanlaisia ympäri Suomea. Yhden tehtaan rakentaminen tai sulkeminen, aivan kuin vuokratalon rakentaminen tai purkaminen voi muuttaa pienen kunnan vuokramarkkinat aivan toisenlaisiksi. Helsigissä taas on rakennettu viime vuosina niin paljon, että vuokra-asunnoista on jo ylitarjontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun myyn tämän asunnon, aion asua pari vuotta vuokralla ja miettiä minne päin maailmaa asettuisin.

Vuokrakämpän saa nopeasti mielen muuttuessa irtisnaottua

T. Omistusasuntoa 9kk yrittänyt myydä

Vierailija
4/7 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään järkeä omistaa kämppää pk-seudulla, kun nämä ruskettuneet valtaa kovaa vauhtia ihan kaikkia asutusalueita.

Mä oon muuttamassa pois jonnekin, jossa voi suomalainen asua.

Vierailija
5/7 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mitään järkeä omistaa kämppää pk-seudulla, kun nämä ruskettuneet valtaa kovaa vauhtia ihan kaikkia asutusalueita.

Minä maksoin tästä asunnosta vuonna 2008 269.000€. Nyt naapuri myi samanlaisen 520.000€:lla. Vaan järjetöntähän tämä omistaminen on. Ei kun...

Vierailija
6/7 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä maksoin tästä asunnosta vuonna 2008 269.000€. Nyt naapuri myi samanlaisen 520.000€:lla. Vaan järjetöntähän tämä omistaminen on. Ei kun...

Voi sitä sijoittamista tuolla tavallakin tehdä. Itse etsin ensisijaisesti kotia, jossa viihdyn, ei niitä rahoja saa mukanaan taivaaseen.

Vierailija
7/7 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä sijoittamista tuolla tavallakin tehdä. Itse etsin ensisijaisesti kotia, jossa viihdyn, ei niitä rahoja saa mukanaan taivaaseen.

Kodiksi tämäkin on ennen kaikkea ostettu. Tosin mietimme myös taloudellista puolta, kun edellinen asunto piti myydä tappiolla. Rahoja ei saa taivaaseen, mutta niillä voi saada esimerkiksi hoivapalveluita vanhana. Tai voihan sitä saada potkut vaikka huomenna ja ilmeneekin rahantarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi