Mitä te poikien äidit ajattelette tästä kasvavasta miesvihasta?
"Törmäisin mielummin karhuun kuin mieheen metsässä"? Jne jne...
Kommentit (289)
Some ja internethän tämän miesten ja naisten välisen taistelun on saanut aikaan. Se mahdollistaa sen paskanjauhamisen ja kuppikuntien muodostumisen ja toksisten ajatusten ja -mielipiteiden vaihdon. Se viha kypsyy ja kasvaa siellä samanmielisten liioittelijoiden keskuudessa, onhan se nähty monessa muussakin asiassa, some voimistaa kaikkia reaktioita ja johtaa yliläikkymiseen.
Minulla on viime aikoina tullut mieleen, kenen intresseissä olisi saada länsimaiden naiset ja miehet keskenään sotajalalle ja sitä myöden syntyvyys romahtamaan? Kiina ja Venäjä. Tik tok on kiinalainen alusta joka hiljalleen myrkyttää ja koukuttaa länsimaisia käyttäjiään, samalla kun pitävät omia kansalaisiaan tarkassa kontrollissa. Venäjän kyvyt propagandaan nyt tietää kaikki. En pitäisi mahdottomana ajatuksena sitä että siellä tietoisesti kylvettäisiin sukupuoltenvälistä eripuraa toiveena länsimainen rappeutuminen. Siihen riittää se että saadaan se siemen kylvettyä ja kaikki pahimmat vauhkoilijat kyllä pitää huolen lopusta.
Oletteko miettineet että jauhaessanne tätä eripuraa saatatte kaikki olla venäläisen propagandan uhreja? Tämä älytön eripura on lähtenyt niin pahasti käsistä ja niin lyhyessä ajassa, että se tuskin on syntynyt ihan itsestään.
"On hieman eri asia olla tietoinen historian vääryyksistä kuin tulla vastuutetuksi siitä."
Näinhän sen pitäisi olla, mutta nykyään riittää niitä, joiden mielestä toisen sukupuolen/valkoisten/heteroiden/milloin keidenkin pitää tuntea syyllisyyttä menneisyydessä aivan toisten ihmisten tekemistä asioista ja pyydellä niitä anteeksi ja käyttäytyä ikään kuin ne teot olisivat omia. Jotkut taas julistetaan sukupuolensa tai muiden taustaansa ja olemukseensa liittyvien piirteiden perusteella uhreiksi, vaikka eivät olisi eläessään kokeneet vääryyttä tai sortoa. Woke woke.
Vierailija kirjoitti:
Some ja internethän tämän miesten ja naisten välisen taistelun on saanut aikaan. Se mahdollistaa sen paskanjauhamisen ja kuppikuntien muodostumisen ja toksisten ajatusten ja -mielipiteiden vaihdon. Se viha kypsyy ja kasvaa siellä samanmielisten liioittelijoiden keskuudessa, onhan se nähty monessa muussakin asiassa, some voimistaa kaikkia reaktioita ja johtaa yliläikkymiseen.
Minulla on viime aikoina tullut mieleen, kenen intresseissä olisi saada länsimaiden naiset ja miehet keskenään sotajalalle ja sitä myöden syntyvyys romahtamaan? Kiina ja Venäjä. Tik tok on kiinalainen alusta joka hiljalleen myrkyttää ja koukuttaa länsimaisia käyttäjiään, samalla kun pitävät omia kansalaisiaan tarkassa kontrollissa. Venäjän kyvyt propagandaan nyt tietää kaikki. En pitäisi mahdottomana ajatuksena sitä että siellä tietoisesti kylvettäisiin sukupuoltenvälistä eripuraa toiveena länsimainen rappeutuminen. Siihen riittää se että saadaan se siemen kylvett
Kenen intresseissä?
https://www.historicalmaterialism.org/article/intersectionality-and-mar…
Käynnissä on kulttuurivallankumous kohti sosialismia, taas.
Vierailija kirjoitti:
"On hieman eri asia olla tietoinen historian vääryyksistä kuin tulla vastuutetuksi siitä."
Näinhän sen pitäisi olla, mutta nykyään riittää niitä, joiden mielestä toisen sukupuolen/valkoisten/heteroiden/milloin keidenkin pitää tuntea syyllisyyttä menneisyydessä aivan toisten ihmisten tekemistä asioista ja pyydellä niitä anteeksi ja käyttäytyä ikään kuin ne teot olisivat omia. Jotkut taas julistetaan sukupuolensa tai muiden taustaansa ja olemukseensa liittyvien piirteiden perusteella uhreiksi, vaikka eivät olisi eläessään kokeneet vääryyttä tai sortoa. Woke woke.
Väärää syyllisyyttä ei pidä ottaa kantaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen äiti kasvattaa pojistaan naisenhakkaajia? Varmaan alkoholisti ja tai muuten sekava nainen, joka ei ole kuullutkaan ehdottomasta rakkaudesta. Jonka mielialat vaihtelee ennustamattomasti ja jonka pojat joutuu roikkumaan koko ajan löysässä hirressä ja oppivat kaihtamaan naisia eivätkä luota heihin.
Jokaisen incel-miehen takana on itsekeskeinen ja sekava äiti. t. neljän lapsensa huolella kasvattanut äiti
Ehdotonta ja vilpiitöntä rakkautta ei ole kuin lapsilla vanhempiinsa, kunhan todellisuus murtaa senkin idyllin. Mä olen sanonut pojilleni, että jos nainen/tyttö toistuvasti käy päälle, niin kyllä saa lyödä, että rauhottuu.
Siis sinä et rakasta lapsiasi vilpittömästi ja ehdottomasti. Aika surullista. Älä silti yleistä omia traumojasi. Minä rakastan lapsiani vilpittömästi ja moni muukin, esim. oma äitini minua. Sulla on ollut huono tuuri omien vanhempiesi suhteen.
E-pillerit on saaneet naiset vihaamaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku, että tämä kuviteltu miesviha syntyisi ihan itsestään ilman syytä, jos sellaista olisi?
Että joku saa vain päähänsä, että nyt aletaan haukkua miehiä? On teillä typerät ajatukset.
Samat toisinpäinkin!
Mitäpä mieltä nykyinen kilttis- äiskän neuvoilla tuleva incel - pojan äidit kilttimies-vihasta?
Vierailija kirjoitti:
On paljon hienoja ja hyvinkasvatettuja miehiä
Tuskin heidän äidit pelkää.
Näinpä. Itselläni on sekä poika että tytär, aikuisen kirjoissa jo moelmmat ja fiksuja aikuisia olenkin kasvattanut. Olen heistä ylpeä.
Poikani on hieno nuori mies, vakituisessa parisuhteessa ja heillä poika. Tytär on vihitty tänä kesänä, ja pitkäaikainen miesystävä ja nyt aviomies on erittäin hieno ja hyvin kasvatettu. Hänkin yh-äidin poika, jolla kaksi veljeä. Kaikki kohteliaita ja hienoja tyyppejä,
Ei ole mitään syytä olla huolissaan kun tietää että oma poika osaa käyttäytyä, kunnioittaa naisia kuten miehiäkin eikä ikinä alentuisi siihen käyttäytymiseen minkä takia naisten pitää pelätä.
ON olemassa hyviä miehiä, sitä ei kukaan kiistä, mutta kun on myös niin paljon näitä naisia vihaavia arvaamattomia. Naisen on vaikea kulkea turvallisesti yksin ulkona kun ei tiedä kummanlaiseen saattaa törmätä. Itse olen törmännyt montakin kertaa nuorena naisena näihin pelottaviin ja jopa väkivaltaisiin. On lyöty kun en antanut kopeloida, olin silloin 16 ja menossa siskoni ja hänen kavereittensa kanssa elokuviin. Ei paljon luottamusta miehiin kasvattanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon hienoja ja hyvinkasvatettuja miehiä
Tuskin heidän äidit pelkää.
Näinpä. Itselläni on sekä poika että tytär, aikuisen kirjoissa jo moelmmat ja fiksuja aikuisia olenkin kasvattanut. Olen heistä ylpeä.
Poikani on hieno nuori mies, vakituisessa parisuhteessa ja heillä poika. Tytär on vihitty tänä kesänä, ja pitkäaikainen miesystävä ja nyt aviomies on erittäin hieno ja hyvin kasvatettu. Hänkin yh-äidin poika, jolla kaksi veljeä. Kaikki kohteliaita ja hienoja tyyppejä,
Ei ole mitään syytä olla huolissaan kun tietää että oma poika osaa käyttäytyä, kunnioittaa naisia kuten miehiäkin eikä ikinä alentuisi siihen käyttäytymiseen minkä takia naisten pitää pelätä.
ON olemassa hyviä miehiä, sitä ei kukaan kiistä, mutta kun on myös niin paljon näitä naisia
Älä viitsi. Olen 50v eikä koskaan ikinä ole tuntematon mies ole minua lyönyt vaikka on torjunnan saanut.
Laitanpa helpommassa muodossa: mitä mieltä incel - poikien äidit incelvihasta?
Minun poikani ei koe miesvihaa, koska hän on hyväkäytöksinen ja älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä agitaattori kommunistisesta vallankumouksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen äiti kasvattaa pojistaan naisenhakkaajia? Varmaan alkoholisti ja tai muuten sekava nainen, joka ei ole kuullutkaan ehdottomasta rakkaudesta. Jonka mielialat vaihtelee ennustamattomasti ja jonka pojat joutuu roikkumaan koko ajan löysässä hirressä ja oppivat kaihtamaan naisia eivätkä luota heihin.
Jokaisen incel-miehen takana on itsekeskeinen ja sekava äiti. t. neljän lapsensa huolella kasvattanut äiti
Ehdotonta ja vilpiitöntä rakkautta ei ole kuin lapsilla vanhempiinsa, kunhan todellisuus murtaa senkin idyllin.
Mä olen sanonut pojilleni, että jos nainen/tyttö toistuvasti käy päälle, niin kyllä saa lyödä, että rauhottuu. Miestäkin sattuu, kun naistakin. Ei miehenkään pidä hyväksyä väkivaltaa missään muodossa tai jäädä nyrkkeilysäkiksi.
Onneksi ovat järkeviä naisia löytäneet. Eikä hakeneet mitään lähipubirotkoja.
Jospa olisit sanonut pojillesi, että poistuvat paikalta, jos joku hyökkää heidän kimppuunsa. Olisi ollut paljon fiksumpi neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä agitaattori kommunistisesta vallankumouksesta?
Vaikeat kysymykset kiellettävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotonta ja vilpiitöntä rakkautta ei ole kuin lapsilla vanhempiinsa, kunhan todellisuus murtaa senkin idyllin.
Mä olen sanonut pojilleni, että jos nainen/tyttö toistuvasti käy päälle, niin kyllä saa lyödä, että rauhottuu. Miestäkin sattuu, kun naistakin. Ei miehenkään pidä hyväksyä väkivaltaa missään muodossa tai jäädä nyrkkeilysäkiksi.
Onneksi ovat järkeviä naisia löytäneet. Eikä
"aion nyt lyödä sua, mutta poistu vain vapaasti jos tahdot" -millä planeetalla näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku, että tämä kuviteltu miesviha syntyisi ihan itsestään ilman syytä, jos sellaista olisi?
Että joku saa vain päähänsä, että nyt aletaan haukkua miehiä? On teillä typerät ajatukset.
Sanoisitko samaa mihinkään muuhun ihmisryhmään kohdistuvasta vihasta? Oletko kuunnellut yhdelläkään historiantunnilla koulussa mitään?
Naisvihaahan ei edes pidetä vihana vaan normaalitilana, joten kun naiset sen seurauksena "vihaavat" miehiä, se tuleekin sitten aivan tyhjästä ja ilman syytä.
Ensinnäkään naiset eivät pääsääntöisesti vihaa miehiä. Tällä palstalla vaikuttava äänekäs vähemmistö naisista viha
Mnun rakas poikalapseni on suurin turvani.
"Luuleeko joku, että tämä kuviteltu miesviha syntyisi ihan itsestään ilman syytä, jos sellaista olisi?
Että joku saa vain päähänsä, että nyt aletaan haukkua miehiä? On teillä typerät ajatukset."
Ok, kunhan myönnät, että tuolla samalla logiikalla (kuviteltu) naisvihakaan ei silloin synny itsestään ilman syytä.
Minusta netin keskustelupalstoilla olevat mielipiteet eivät vastaa todellisuutta. Niissä kärjistetään tarkoituksella asioita tai sitten ne ovat mieleltään hauraiden ihmisten mielipiteitä. Ikäväksi asian tekee se, että osa saa vaikutteita näistä eikä pysty suhteuttamaan niitä ns. oikeaan maailmaan.
Onneksi ovat järkeviä naisia löytäneet. Eikä hakeneet mitään lähipubirotkoja.