Parhaimman tuoksuinen pyykinpesuaine?
Omasta mielestäni Serton kirjopyykille tarkoitettu, violetissa pullossa oleva nestemäinen pesuaine. Tuoksua on vain häivähdys, en tykkää voimakkaan tuoksuisista. Vielä jos kuivattaa ulkona, pyykit ovat aivan ihanan raikkaita. Jos pyykit ovat tosi likaisia, voi sekaan laittaa mitallisen Vanishia, joka ei sekään juuri tuoksu. Huuhteluainetta en käytä. Joskus harvoin käytän pyykkietikkaa.
Mikä susta paras?
Kommentit (22)
Hetki -sarjan kirjopyykki, en enää muuta ostakaan.
Liila Surf. Tuoksuu kuivatessaan voimakkaalta, mutta vaatteen ollessa täysin kuiva jää vain mieto laventelin tuoksu.
Tuoksuton. Silloin kun se toimii hyvin. Miedot tuoksut saa muualle, jos haluaa nuuhkia.
Korjaan; siis Heti -sarjan kirjopyykki!
Vierailija kirjoitti:
Tuoksuton. Silloin kun se toimii hyvin. Miedot tuoksut saa muualle, jos haluaa nuuhkia.
Oisko suositella jotain tiettyä tuoksutonta? Siis pesuteholtaan parasta? Oon nimittäin myös pohtinut kokonaan tuoksuttomaan siirtymistä, koska itselläkin kieltämättä tuoksuyliherkkyyttä on, ja tiedän että moni muu kärsii siitä vielä itseäni enemmän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko suositella jotain tiettyä tuoksutonta? Siis pesuteholtaan parasta? Oon nimittäin myös pohtinut kokonaan tuoksuttomaan siirtymistä, koska itselläkin kieltämättä tuoksuyliherkkyyttä on, ja tiedän että moni muu kärsii siitä vielä itseäni enemmän.
Ap
Neutral! Ja siinä ei ole myöskään mitään kammottavaa raaka-aineen hajua. On pärjännyt testeissäkin hyvin. Mutta hajusteellisista paras on Method orchard fruit. Mehukas päärynä + rouskuva omena. päälle tuulahdus valkoisia nuppuja. orchard fruit tuoksuu niin taivaalliselta, että se saa sinut repimään vaatteet yltäsi ja ryhtymään pyykkipuuhiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Neutral! Ja siinä ei ole myöskään mitään kammottavaa raaka-aineen hajua. On pärjännyt testeissäkin hyvin. Mutta hajusteellisista paras on Method orchard fruit. Mehukas päärynä + rouskuva omena. päälle tuulahdus valkoisia nuppuja. orchard fruit tuoksuu niin taivaalliselta, että se saa sinut repimään vaatteet yltäsi ja ryhtymään pyykkipuuhiin.
Okei, kiitos, otan Neutralin testiin. Jälkimmäisestä en ole ihan varma.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen käyttänyt ihan Rainbown sensitive color nestemäistä pesuainetta. Lähtee kyllä kaikki lika, mustikkatahrat ym.
Vaikeisiin tahroihin (esim tomaattikastike) hankaan ennen koneeseen laittoa sappisaippuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen käyttänyt ihan Rainbown sensitive color nestemäistä pesuainetta. Lähtee kyllä kaikki lika, mustikkatahrat ym.
Vaikeisiin tahroihin (esim tomaattikastike) hankaan ennen koneeseen laittoa sappisaippuaa.
Kiitos, testaan tätäkin!
Ap
Vältän tuoksuja, en halua hajuveden kilpailevan pyykkiaineen ällömakean kukkaistuoksun kanssa.
Mutta vahingossa tulee ostettua. Lidlin kirjopesuaine Formil oli melko miellyttävä.
Semmoinen mikä ei tuoksu millään tavalla. Kaikki hajusteet on kamalia ja pitäisi lailla kieltää.
LV hajusteeton pyykinpesuneste ja väkiviinaetikka itsellä käytössä, kun ei iho eikä nenä tykkää hajustetuista pesuaineista. Suht edullisia ja mielestäni hyvin toimivia. Jos haluan tuoksua, laitan ihan hajuvettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ostin Neutralia ja se on aivan parasta! Kiitos! Pyykki ei oikeasti tuoksu millekään ja pesutulos on tosi hyvä. Ja ulkona kuivattaessa pyykit on entistäkin raikkaampia.
Ap
Ostin Omon pyykinpesuaineen ja haju on ihan hirvittävän voimakas. Koko asunto haisee sille, kun on yhden koneellisen pessyt pyykkiä, ohjeen mukaisella annostuksella. Jää nyt käyttämättä tuo aine.
Bio Luvil