Yhä suurempi joukko tilaa tavaraa ulkomailta.
Kommentit (89)
Ulkomaalaisissa verkkokaupoissa on yleensä laajempi ja monipuolisempi tarjonta.
Koska kotimaan liikkeissä ei ole sitä mitä kulloinkin etsin.
Tilasin sunnuntaina kotimaisesta verkkokaupasta tuotteen jota tarvitsisin nopeasti. Löytyi varastosta ja edelleen ne jotain tumputtelee siellä kun tilausta käsitellään vieläkin. Kertokaa yksikin hyvä syy miksi tukisin tällaisia aikaansaamattomia lusmuja kun ei edes saa tavaraa nopeammin kuin ulkoimailta. Temusta saattaa tulla tilaus viikossa.
Gigantista katsoin hiustrimmereitä ja halvin n. 15 euroa joku kullattu pötkylä. Katsoin huvikseni aliexpressistä ja kas, täsmälleen sama kone ja maksoi n. euron.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hinnoittelu pielessä täällä? Olen todella iloinen, että voin valita mistä ostan tavaroita.
Säästä on tuhansia euroja vuodessa.
Kuinka paljon oikein ostelet jos pelkkä säästö on tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elektroniikka, auton varaosat, vaatteet, alkoholi..siinä nyt alkuun mitä ostan nykyään ulkomailta.
Olet köyhä isänmaan petturi.
Minkä isänmaan? Emmekö kuulu suureen eurooppaan? Ainakin päätökset tehdään jossain muualla.
Ja Nallea lainatakseni...rahalla ei ole kotimaata.
Nallen tapaiset tyypit eivät isänmaata arvosta muutenkaan. Heillä on vain raha. Itse ostan ulkomailta tietysti kanssa, jos kotimaasta ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet köyhä isänmaan petturi.
Isäntämaa sopimuksen myötä isänmaa Suomea ei enää ole. Isäntämaa on USA, johon suuntaan valtionjohto rähmällään. Ei ole epäisänmaallista ostaa mistä tahansa.
No voi lessun lessun. Älä viitsi valehdella.
Olen jo kymmeniä vuosia tilannut ulkomailta tavaraa, kun jotain harrastuksiin liittyviä juttuja ei vaan Suomesta saa. Barbourit ja muut oli aikanaan Briteissä halvempia, ennen kuin menivät eroamaan EU:sta. En tilaa mistää Kiinan halpiskaupoista kyllä mitään. Suomesta tilaan, jos on mahdollista ja hinta max. parikymppiä kalliimpi, kuin muualta tilattu. Jossain tuotteissa säästää satasia tai tonneja, kun tilaa Saksasta.
En kannata nykyistä hallintoa. Suuntaan kulutukseni pääosin ulkomaille.