Coop tuotteista kokemuksia?
Ovatko hyviä? Ainakin mainoksessa saksalainen mummoksi pukeutunut nuorimies kehuu kovasti niitä maukkaiksi.
Kommentit (104)
Kaurajuoma barista on hyvää. Tykkään myös tonnikalasta (3 pientä purkkia).
Juustonaksuja söin pussillisen, en oikein osaa sanoa mitä mieltä niistä olen, aluksi tykkäsin, sitten alkoi ällöttää, sitten taas tykkäsin. En ehkä osta toista kertaa. Jogurtista en pitänyt ollenkaan, en muista mikä jogurtti oli, mutta se oli koostumukseltaan jotenkin venyvää, liisterimäistä.
Edellinen haukkui jugurtteja, kun olin juuri tulossa kehumaan : D
Banaani- ja mansikkajugurtit todella hyviä; ei mielestäni yhtään liisterimäisiä.
Samaa mieltä, olen todella pettynyt uuteen makuun. Rainbown pastillit olivat todella suosikkejani ja nyt joudun lopettaman niiden käytön :(
Vierailija kirjoitti:
Siinä se näkyy S:än kotimaisuus rummutus. Ulkolaista paskaa.
Leikkeleitä juuri ostin. Valmistaja näkyy olevan Pouttu Oy. Se ovaali EU-tunnus pitää noissa tuotteissa olla oli se valmistuttaja kuka tahansa. Ja toisessa Atria Suomi Oy.
Taisi olla sveitsiläinen, kun COOP on sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sietää sitä YouTubessa pyörivää Coop-mainosta. Ärsyttävä kuin mikä.
Sittenhän mainos on tehnyt tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Nimi on surkeampi kuin rainbow. Toivottavasti vaihtuu pian yhtä surkeaan nimeen
Tulee sanoista co-operation. Tuon yhteishankintaoperaation junailee sveitsiläinen vuonna 1959 perustettu firma COOP. Menepä sanomaan IKEA:lle, että teidän nimi on surkea.
Ne vaaleankeltaiseen (sellainen vaalea sitruunankeltainen) kartonkipakkaukseen pakatut teepussit... Aikani niitä ostin, kun halpoja olivat, mutta sitten en enää... Suussa alkoi maistua teen sijasta viemärivesi...
Pakko ostaa kalliimpia teepusseja, jotta saa edes jonkinlaista teen makua keitettyyn veteen.
Nyt oon ostanut coopin mandariineja, ihan ok, toistaiseksi. Banaanejakin yhdessä vaiheessa ostin, mutta nekin alkoivat pidemmän päälle maistua puulta... joten siirryin toiseen merkkiin.
Todella hyviä tuotteita ja paljon, ostan kaiken mahdollisen cooppina koska on halpaa. Mitään kolmioleipiä tai ranskiksia tai sokerijugurtteja nyt en syö muutenkaan joten niistä en tiedä.
Sipulokeittojauhe pussi. Käytän siis lihapullien tekoon. Tuli hyvin suolaisia ja oudon makuisia.
Ostin kalliimpaa coopin vessapaprua ja oli kyllä ihan kuraa. Näyttää nätiltä, mutta on kovaa eikä pyyhi samalla tavalla kuin vaikkapa Embo. En osta enää toisten.
Ihan kuraa ainakin lasagnette (vertailussa siis Rainbowhun mitä aemmin ostin), nyt on pakko ostaa Pirkkaa tai Knorrin.
Vierailija kirjoitti:
Ne vaaleankeltaiseen (sellainen vaalea sitruunankeltainen) kartonkipakkaukseen pakatut teepussit... Aikani niitä ostin, kun halpoja olivat, mutta sitten en enää... Suussa alkoi maistua teen sijasta viemärivesi...
Pakko ostaa kalliimpia teepusseja, jotta saa edes jonkinlaista teen makua keitettyyn veteen.
Nyt oon ostanut coopin mandariineja, ihan ok, toistaiseksi. Banaanejakin yhdessä vaiheessa ostin, mutta nekin alkoivat pidemmän päälle maistua puulta... joten siirryin toiseen merkkiin.
No kyllä myös pakastemansikat kannattaa ostaa Lidlistä ja mikä tahansa muu maksalaatikko kuin Coop. Mutta Coop merkillä on yksi loistava tuote: Pakastepavut.
Asustellaan kesät Norjassa, ja siellä tulee käytyä paljon Coopissa. Tuotteet eivät ole samoja kuin Suomessa, oletan. Ehdottomat suosikit ovat naudan- ja possunsuikaleet, ilmoitettu rasvaprosentti 400 g:n paketeissa 2%, ja hukkaa 0%, voi huoletta heittää kaiken pannuun. Nuo kun saisi Suomeen.
Pääosin täysin samaa kuin edeltäjänsä Rainbow.
Vierailija kirjoitti:
Romuttaa kuvitelman suomalaisesta laadusta. Kaikki mitä olen ostanut ovat olleet vähintään samalla tasolla tai parempia. Coopi sinappi ja curry silliin syttyi rakkaus kun maistoin ensimmäisen palan.
Coopin sillit ovat varmaan Ruotsista, jossa osataan kalaruuat ja kastikkeet paremmin kuin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä se näkyy S:än kotimaisuus rummutus. Ulkolaista paskaa.
"Kotimaista" tuotesarja on erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Nämä taitaa olla niitä köyhien tuotteita, en osta koskaan halpa tuotteita.
Voisit kaikessa varakkuudessasi käydä vaikka äidinkielen tunneilla opettelemassa yhdyssanoja.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kalliimpaa coopin vessapaprua ja oli kyllä ihan kuraa. Näyttää nätiltä, mutta on kovaa eikä pyyhi samalla tavalla kuin vaikkapa Embo. En osta enää toisten.
Kerran kävin katsomassa talouspapereita, kun olin ostamassa Rainbow hyvää talouspaperia. Tilalle oli tullut Coop ja rullat oli ohentuneet tai kaventuneet niin paljon, että en ostanut. Enää en käytä talouspaperia, kun olen keksinyt tuohon säästökeinon.
Nämä taitaa olla niitä köyhien tuotteita, en osta koskaan halpa tuotteita.