Coop tuotteista kokemuksia?
Ovatko hyviä? Ainakin mainoksessa saksalainen mummoksi pukeutunut nuorimies kehuu kovasti niitä maukkaiksi.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Romuttaa kuvitelman suomalaisesta laadusta. Kaikki mitä olen ostanut ovat olleet vähintään samalla tasolla tai parempia. Coopi sinappi ja curry silliin syttyi rakkaus kun maistoin ensimmäisen palan.
Se curry silli on oikeesti hirmu hyvää. En edes ennen tiennyt, että semmoista on olemassa.
Eikä ole hinnalla pilattu. Uskallan suositella epäilijöillekin.
>simiti<
Mä en voi sietää sitä YouTubessa pyörivää Coop-mainosta. Ärsyttävä kuin mikä.
Coopin vege nuudelit pesee maman tuotteet mennen tullen. Coopin wc-paperi onkin sitten lähes pahvia.
Pirkkaan verrattuna paljon parempaa ja vieläpä edullisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin töissä Ruotsissa söin joka päivä Coopin raejuustoa. Toivottavasti se tuotaisiin sellaisenaan myös Suomeen.
Se oli taivaallista. Olin koukussa jo ensimmäisestä rasiasta.
Totta. Ruotsalaiset ovat saaneet nauttia tätä maukasta herkkua jo vuosikaudet.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin uudistukset parempaan suuntaan menevät. Eli sieltä voi tulla ihan ok tuotetta ja täyttä pommia.
Joo. Uudistukset on pahasta. Paljon parempi olisi palata aikoihin, jolloin elintarvikkeita ja esim niiden kylmäketjua jne ei valvottu ollenkaan.
Kyllä ennen oli kaikki paremmin. Jep jep.
Tuo Coopin raejuusto on varmaan jo jokin legenda. Itse ostin sitä Ruotsissa käydessä monta pakkausta. :D
Nämä ns halpamerkit valmistetaan samoissa tehtaissa kuin nuo merkkituotteetkin.
Markkinoinnin, pakkaussuunnittelun jne kautta samasta tuotteesta tulee ns parempaa ja toisaalta sitä halvempaa.
Coop eli x-tra on nyt niitä normaalihintaisia tuotteita, kaikki muu on kallista premiumia
Vierailija kirjoitti:
Nämä ns halpamerkit valmistetaan samoissa tehtaissa kuin nuo merkkituotteetkin.
Markkinoinnin, pakkaussuunnittelun jne kautta samasta tuotteesta tulee ns parempaa ja toisaalta sitä halvempaa.
Juuri näin. Noista halvoista saadaan katetta, koska moni ostaa niitä halvan hinnan vuoksi.
Katetta saadaan myös, kun moni ostaa sitä kallimpaa, koska haluaa "laatua".
Coopin vessapaperista menee sormet läpi. Ei kannata ostaa.
-Paskasormi-
Vierailija kirjoitti:
Pirkkaan verrattuna paljon parempaa ja vieläpä edullisemmin.
Ei ole.Ihan kuraa.Rainbow tuotteet oli hyviä,mutta Coop ei.
Kilo coop pastaa 1,65e mutta ei se kyllä oikein kurkusta mene alas.
Coop cookies soft caramel and milk chocolate sekä triple chocolate ovat todella hyviä. Löytyy muitakin makuja, en ole maistanut.
Täysin samaa mieltä! Makukin on ihan erilainen. Suosikkipastillini on törkeästi PILATTU!
Nimi on surkeampi kuin rainbow. Toivottavasti vaihtuu pian yhtä surkeaan nimeen
Chilikastike on hyvää ja parempaa kuin paljon kalliimmat vastaavat tuotteet. Pullo on tosin hankala ja sotkee helposti.
Halvalla ei saa hyvää. Halvimmat elintarvikkeet on tyyliä "saattaa sisältää lihaan verrattavia ainesosia" ja ostit jauhelihaa.
S-ryhmällä on myös Kotimaista-tuoteryhmä, jonka tuotteet on suomalaisia. Coop-tuotteiden ei ole tarkoituskaan olla kotimaisia, vaikka jotkut tuotteet niistäkin on valmistettu suomessa.