Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coop tuotteista kokemuksia?

Vierailija
18.08.2024 |

Ovatko hyviä? Ainakin mainoksessa saksalainen mummoksi pukeutunut nuorimies kehuu kovasti niitä maukkaiksi.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin töissä Ruotsissa söin joka päivä Coopin raejuustoa. Toivottavasti se tuotaisiin sellaisenaan myös Suomeen.

Se oli taivaallista. Olin koukussa jo ensimmäisestä rasiasta.

Vierailija
22/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyviä kokemuksia ja hinta kohdallaan.

Laatukamaa halvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin uudistukset parempaan suuntaan menevät. Eli sieltä voi tulla ihan ok tuotetta ja täyttä pommia.

Vierailija
24/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Private label är för hjärndöda.

Varhvöör tenker dyy so. Äär dyy inte hjerne soppa ven?

Vierailija
25/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coopin tomaattimurska on todella hyvää. Ostin, kun olin käyttämässä iäkästä äitiäni kaupassa. Itse en edes ole mikään S-marketin asiakas, mutta käyn hakemassa tuota tomaattimurskaa.

Vierailija
26/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin uudistukset parempaan suuntaan menevät. Eli sieltä voi tulla ihan ok tuotetta ja täyttä pommia.

Täh? Jos mitään uudistuksia ei olisi tapahtunut, niin järsisit raakaa lihaa pusikossa.

Vierailija
27/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuupi lakeri on kyllä erinomaisen hyvää kaljaa, lähiömme alan asiantuntijat jo ylistävät. 

Vierailija
28/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ruo'at mitä minä olen ostanut, ovat hinta/laatu suhteeltaan hyviä.

Poikkeuksena ranskanperunat. Ensin ne ovat puolituntia valkoisia ja lötköjä. Sitten kun käyt pikaiseen vessassa, niin ovat muuttuneet hiilenmustiksi.

Rainbow/extra tuotteitahan ne ennen olivat. Kahvi on vähän halvempaa laatua ja jopa minä huomaan, ettei ole Juhla Mokan veroista. Mutta 3x halvempaa ja ihan juotaavaa.

Coop Ceylon tee on tosi hyvää ja eurolla 100 teepussia. Muistaakseni.

>simiti<

Vierailija
29/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin perustat ensimmäisen lauseen?

Vierailija
30/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coopin dippi mix jauheet, olin niin pahan makuisia ettei vaan voinut käyttää :(

Vierailija
31/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romuttaa kuvitelman suomalaisesta laadusta. Kaikki mitä olen ostanut ovat olleet vähintään samalla tasolla tai parempia. Coopi  sinappi ja curry silliin syttyi rakkaus kun maistoin ensimmäisen palan. 

Vierailija
32/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coopin "Pringlesit" on käytännössä samaa kamaa mutta halvemmalla.

Vierailija
33/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paseerattu tomaatti oli kammottavaa lirua, taisi olla 95% vettä ja 5% tomaattimehua.

Wc-paperi on ihan hyvää, vähän kovaa mutta paksua, ei mitään höttöä niin kuin joku väitti. Talouspaperi myös hyvää.

Vierailija
34/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coop mysli on hyvää. Samoin ne pakaste valkosipulipatongit.

Talouspaperi huonoa. On olevinaan kaksikerroksinen mutta sen kaksi kerrosta vastaa lähinnä pelkkää yhtä kerrosta, niin ohutta.

Vierailija
35/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä tuotteita ja hinta kohdillaan 

Vierailija
36/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin töissä Ruotsissa söin joka päivä Coopin raejuustoa. Toivottavasti se tuotaisiin sellaisenaan myös Suomeen.

Se oli taivaallista. Olin koukussa jo ensimmäisestä rasiasta.

Jos sellaista raejuustoa saisi Suomesta, olisin heti valmis vaikka maksamaan enemmän.

Vierailija
37/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow juustonaksut jotka maksoi 1.65 muuttui coopiksi ja samalla ilmeisesti valmistaja muuttui ja ne coop juustonaksut ovat todella pahoja. Maistoin muutaman ja heitin sitten roskiin. Ne ovat aika suolaisia lisäksi.

Vierailija
38/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coopin tomaattimurska on todella hyvää. Ostin, kun olin käyttämässä iäkästä äitiäni kaupassa. Itse en edes ole mikään S-marketin asiakas, mutta käyn hakemassa tuota tomaattimurskaa.

Aivan ylivoimaista verrattuna Pirkan tomaattimurskaan.

Vierailija
39/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coopin mentholIn makuiset xylitol-pastillit ovat huonompia kuin aiemmat Rainbow merkkiset. Hajoavat melkein heti suussa. En aio ostaa toista kertaa. 

Vierailija
40/104 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romuttaa kuvitelman suomalaisesta laadusta. Kaikki mitä olen ostanut ovat olleet vähintään samalla tasolla tai parempia. Coopi  sinappi ja curry silliin syttyi rakkaus kun maistoin ensimmäisen palan. 

Mitä tarkoitat suomalaisella laadulla? Eihän nämä halpamerkit edes kilpaile "suomalaisen laadun" kanssa, vaan muiden kauppojen omien merkkien kanssa, joista mikään ei ole tae suomalaisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä