Tuttava on vaihtanut nimeä, muuttanut toiselle paikkakunnalle ja salannut osoitteen. Onko mitään mahdollisuutta saada uusia tietoja tietoon.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin tämän poliisille, ilmiselvä stalkkaaja on ap. Kuvakaappaukset on.
Ihan rauhassa. En minä mitään laitonta ole tehnyt :D.
Ap
https://juristiuutiset.fi/stalkkaus-on-nyt-rangaistavaa/
Stalkkaus on rangistavaa joten lopeta ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vielä, kun et tiedä osoitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vielä. Siksihän sinä kyselet että pääsisit vainoamaan.
Itse ainakin olen ihan tarkoituksella "kadoksissa" ja tekemisissä vain niiden ihmisten kanssa, jotka haluan elämääni.
Omg, tainut tulla tarpeeseen tuo muutto ja tietojen salaisiksi muuttaminen. Jospa hankkisit jotain ammattiapua itsellesi ja antaisit tuttavasi olla?
Hän ei halua tulla löydetyksi. Jos haluaisi, hän olisi ilmoittanut sinulle nuo tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Noin kriminaalit sanoo.
Noita katoamistemppuja tekevät ihmiset, joilla viiraa päässä, ja jotka kuvittelevat kaikenlaisia vaaroja ympärillään. Niitä pitää sitten paeta uuden nimen ja osoitteen kanssa.
Noista ongelmistaan johtuen tällainen ihminen on todennäköisesti ajautunut myös umpikujaan ihmissuhteissaan, siis useammassa tai kaikissa ihmissuhteissaan. Hakee uutta alkua ilman vanhoja painolasteja. Valitettavasti tuollaisen ihmisen ongelmat eivät katoa karkuun juoksemalla, joten pian on uuden nimen ja uuden paikkakunnan kanssa samoissa ongelmissa.
Voit ap lohduttautua sillä, että ei tuollaista ihmistä pysty auttamaan. Jos hän ei itse näe todellisia ongelmiaan, niin ei hän niitä päähän takomallakaan ala näkemään. Joten siinä mielessä on aivan sama oletko hänen elämässään vai et. Hänen elämänsä tulee menemään samoja ratojaan riippumatta siitä oletko sinä siinä elämässä mukana vai et.
Vierailija kirjoitti:
Smooth. Stalkkeri kyselee vauviksella ohjeita.
Miksi ap leimataan stalkkeriksi? Voi etsiä vaikka vanhaa lapsuusystävää, eikä salaisen osoitteen tartte liittyä ap:hen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Smooth. Stalkkeri kyselee vauviksella ohjeita.
Miksi ap leimataan stalkkeriksi? Voi etsiä vaikka vanhaa lapsuusystävää, eikä salaisen osoitteen tartte liittyä ap:hen mitenkään.
Eikö se ole jo päivänselvää, että ap olisi tiedot saanut, jos hänen olisi niiden haluttu saatavan. .......... On parempi antaa olla sen rauhassa.
Ja meillä on etsitty sellaisten ihmisten yhteystietoja, jotka eivät ole maksaneet laskujaan. Ei kaikilla pakenijoilla ole puhtaat jauhot pussissaan. Huijarit haluavat totta kai salata tietonsa ja jättävät vastaamatta puheluihin.
Juuri eilen saatiin yhdestä laskusta vihdoin maksu, kun otettiin yhteyttä toiseen ihmiseen, jota tuo lasku myös koski. Ihan sattumalta oli tuon toisen ihmisen puhelinnumero tiedossa, niin asian sai hoidettua kuntoon. Varsinainen laskun maksaja ei vastannut puheluihin, vaikka eri aikoihin yritettiin ja eri numeroistakin soitettiin. Viestillä väitti, että on jo maksanut. Mutta rahoja ei vain tullut tilille...
Joten minulla ei ole sympatiaa pakoilijoita kohtaan. Ei rehellisen ihmisen tarvitse pakoilla.
Onko stora enson toimitusjohtaja ottanut rintsikat pois?
Tässä vanhempi keskustelu:
https://www.vauva.fi/keskustelu/938012/ketju/miten_mikkeli_on_toipunut_…