Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet kestävät huonoa suhdetta, kunnes sairastuvat itse?

Vierailija
18.08.2024 |

Yleensä niin kauan että heidän oma käytös alkaa heijastelemaan naisen käytöstä, henkisine väkivaltoineen ja hermoromahduksineen, jolloin helppo osoittaa, että tilanne olisi miehen vika. Onko suurin osa naisista niin narsisteja, että heistä on vaikea irrottautua, ennen kuin mies sairastuu itsekin? Itse sanoisin että kyllä. Kaikissa suhteissa naisten kanssa olen kokenut manipulointia ja henkistä väkivaltaa, ja tuntuu, että se on täysin hyväksyttyä käytöstä naisilta. Suomalainen parisuhdekulttuuri on onneksi tiensä päässä.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain sinun oma kokemukseni, et voi yleistää sitä koskemaan kaikkia.

Voi olla jompikumpi nainen tai miesjoka on jollain lailla vinksallaan ja yleensä suhteessa on joku asia pielessä, joka pilaa sen onnen mikä muuten olisi ollut. Jos ei muu pilaa, niin sitten toinen ainakin sairastuu tai kuolee ennenpitkää.

Vierailija
2/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos miehellä niin tuuri käy että nykymaailmassa naisen saa niin sitä kestetään hinnalla millä hyvänsä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt kaksi viikonloppua manipuloinnin uhri. Onneksi sentään pari ihmistä ollut tukena jotka tuntevat minut hieman paremmin. On tämä järkyttävää ja juurikin käännetty asiat niin päin että aiheutan ongelmia vaikka asia on päinvastoin. 

Vierailija
4/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Naiset voivat huonosti miesten kanssa ja oireilevat sitä. Voi sen henkiseksi väkivallaksikin tulkita. Mutta hyvä, ettet enää yritä suhteita

Vierailija
5/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet toistuvasti ja poikkeuksetta valinnut kumppaneiksi vain vinksahtaneita naisia, olisi ehkä hyvä hakea keskusteluapua.

Vierailija
6/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh. Naiset voivat huonosti miesten kanssa ja oireilevat sitä. Voi sen henkiseksi väkivallaksikin tulkita. Mutta hyvä, ettet enää yritä suhteita

Naiset oireilee yleensä exästään jo suhteen alussa. Kun mies on auttanut naisen jaloilleen, ja sitten jos miehelle tulee hankala elämänvaihe, niin nainen ei ole tukena, vaan syyllistämässä miestä, että miehen pitää "hoitaa itsensä kuntoon", jotta olisi taas naiselle hyödyllinen.

Vierailija
7/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies on itsekäs, joka taas tuo haasteita suhteisiin.

Vierailija
8/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni mies on itsekäs, joka taas tuo haasteita suhteisiin.

Aika moni nainen on moninkertaisesti itsekkäämpi. Mies on 99% tapauksista se, joka joustaa ja venyy. Naisilla on yleensä tarkat kriteerit ja raamit, johon miestä työnnetään vaikka väkisin.

Vierailija
9/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyytesi paljastaa käyttämäsi diagnoosi joka ei liity asiaan millään tavalla.

Vierailija
10/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet toistuvasti ja poikkeuksetta valinnut kumppaneiksi vain vinksahtaneita naisia, olisi ehkä hyvä hakea keskusteluapua.

Jep sitä traumaa toistetaan ja toistetaan kun ei oikeasti tiedä muusta. Pitää hoitaa itsensä ensin kuntoon niin löytyy myöskin tasapainoinen kumppani. 

Vierailija
11/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyytesi paljastaa käyttämäsi diagnoosi joka ei liity asiaan millään tavalla.

Olet narsisti ja tuollaista käytöstä sanotaan projisoinniksi. Todistit vain väiteeni todeksi. -AP

Vierailija
12/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli oikein käsitin syyllistät kaikkia naisia siitä, mitä itse teet suhteessa. Olisiko aika hakea apua ongelmaasi.

Vierailija
13/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep sitä traumaa toistetaan ja toistetaan kun ei oikeasti tiedä muusta. Pitää hoitaa itsensä ensin kuntoon niin löytyy myöskin tasapainoinen kumppani. 

Juttuhan on siis niin, että mä en halua suhdetta tai kumppania. Haluan vain kevyitä tapailuja ja yhden illan juttuja, mutta suhteisiin olen päätynyt juurikin manipuloinnin kautta. Tietysti myös omaa vikaa, mut naiset ovat hyviä manipuloimaan silloin kun he jotain haluavat, esim. parisuhteen.

Vierailija
14/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli oikein käsitin syyllistät kaikkia naisia siitä, mitä itse teet suhteessa. Olisiko aika hakea apua ongelmaasi.

Et käsittänyt oikein. -AP

Vierailija
15/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttuhan on siis niin, että mä en halua suhdetta tai kumppania. Haluan vain kevyitä tapailuja ja yhden illan juttuja, mutta suhteisiin olen päätynyt juurikin manipuloinnin kautta. Tietysti myös omaa vikaa, mut naiset ovat hyviä manipuloimaan silloin kun he jotain haluavat, esim. parisuhteen.

Aa trollihan tää olikin.

Vierailija
16/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa trollihan tää olikin.

Hyvä että myönsit olevasi. -AP

Vierailija
17/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei valitse vaan tyytyy siihen mitä saa. Joko olet sen vinksahtaneen naisen kanssa, että saat edes joskus läheisyyttä, tai sitten olet yksin. Itselleni ei ainakaan muita ole tarjolla.

-eri

Vierailija
18/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä juttu muuten toi on että parisuhde olisi jotenkin vakiona tavoiteltava tilanne? Miksi pitäisi sitoutua yhteen kumppaniin loppuelämäksi? En näe järkeä myöskään avoimessa suhteessa, koska se toisi vain turhaa säätöä entisestään. -AP

Vierailija
19/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikeaa on, jos ei osaa sanoa naiselle ei ja estää naista kaikissa viestimissä, jonka seurauksena joutuu pakolla parisuhteeseen :D

Vierailija
20/54 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset sitä ja tätä. Niin kuultu ja nähty. Miten yksi maailman viattomin yksilö onnistuukin aina törmäämään vain hirviöihmisiin 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän