Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tapahtui pahin painajaiseni kun minua luultiin mieheksi :(

Vierailija
18.08.2024 |

Kotona tuijotin itseeni peilistä enkä mitenkään uskonut, mutta näytän mieheltä ja niin miehiseltä ettei uskoa saata. Itkettää.. Kokonaisuus on kaukana feminiinisestä ja naisellisesta.

Mitä tehdä naisellisuuden eteen? Huulitäytteitä ja tekokynsiä en halua eikä muutakaan muovista ja keinotekoista mutta tänne nyt kaikki tipsit kuinka luoda naisellinen lookki. Aloitin heti siivoamaan pois kaapista reikäiset farkut. Ap pyytää nöyrästi apua.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosta näihin: 

1. Hiukset. Vaaleampi tai ainakin raidoitettu näyttää naisellisemmalta. Jos on vähintään olkapäille tai lapaluihin yltävät puolipitkät hiukset, voi olla tummempikin, koska pitkä tukka on naisellinen. Kihara on naisellista. 

2. Vartalon muoto. Rinnat-vyötärö-lantio. Riippuu vartalon muodosta miten tätä kannattaa lähteä työstämään, mutta valitse mikä näistä kolmesta on sinulla se paras juttu ja korosta sitä. Rinnat tietysti, jos niitä on, voi helposti tuoda esille hyvin istuvilla liiveillä ja vähän tiukemmalla puserolla tai ihan vähän isommalla kaula-aukolla, mutta jos on isot rinnat niin ehkä pelkät liivitkin riittää, ettei vaikutelmasta tule tyrkky. Vyötärökin on kyllä supernaisellinen, vyöllä sen saa yleensä hyvin esiin. Lantion saa esiin sopivasti leikatuilla farkuilla tai levenevähelmaisilla hameilla. 

3. Sääret. jos sinulla on kauniit sääret niin näytä ne. Ihan juuri

Tämä oli hyvin kirjoitettu (toivottavasti ei haittaa, että lainaan). Näin sivusta sanoen lisäisin tähän vielä;

- huolitellut kynnet. Ei tarvitse olla tekokynnet, mutta vaikka siisti lakkaus lyhyeenkin mittaan.

- kevyt meikki. Korosta kasvoissasi olevia naisellisuutta tuovia piirteitä. Ihan jo pelkästään ihon värin tasaisuus ja siistityt kulmakarvat (niiden muoto!) vaikuttavat yleisilmeeseen saaden usein esimerkiksi silmät näyttämään suuremmilta, joiden korostamiseen saattaisin itse panostaa tosi kevyin ripsienpidennyksin. Ymmärrän tietysti, että ei ole mitenkään kaikkien juttu. Meikissä en muutoin käyttäisi mitään räikeitä luomivärejä tai kovin paljoa kontrastia tuovia huulipunia, koska ne saattavat terävöittää miesmäisiä piirteitä ja tuoda ristiriitaa.

- hajusteet. Löydä joku itseäsi miellyttävä tuoksu, joka tuo naisellisen olon.

Vierailija
42/50 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko nyt ymmärtäväsi paremmin, miltä sukupuolivähemmistöistä tuntuu kun heidän sukupuolensa käsitetään väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulijalla on saattanut olla vaikka huono näkö, niin turha siihen on takertua. Nyt huomaat peiliin katsoessa enää vain miestä jotenkin muistuttavat piirteet itsestäsi. Paljon sitäpaitsi voi riippua asenteesta. Jos satuit olemaan itsevarma sillä hetkellä, sekin on voinut vaikuttaa yllättävän paljon tuohon luulemiseen. Naisen kuuluu koko ajan ikäänkuin pyydellä anteeksi olemassaoloaan, ainakin jos kysytään asiaa vanhoilta mummoilta. 

Itseäni luultiin kerran mieheksi liikuntapaikassa ja sain avaimen miesten pukuhuoneeseen, koska kassa oli lasikopissa, jossa oli ikkunoiden välinen metallinen vaakasuora osa juuri silmien korkeudella ja peitti kasvoni. Myöhemmin tajusin väärinkäsityksen johtuneen siitä, että samassa liikuntapaikassa kävi yleensä nuori mies, jolla oli samanlaiset pitkät hiukset kuin minulla ja kieltämättä vähän samanlainen ruumiinrakenne ylävartalossa bodaamisen takia eli isot rintalihakset. Eli erehdys johtui urheilullisuudestani ja yhdennäköisyydestä vakioasiakkaan kanssa. 

Vierailija
44/50 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetko nyt ymmärtäväsi paremmin, miltä sukupuolivähemmistöistä tuntuu kun heidän sukupuolensa käsitetään väärin?

Ap:lla on hieman eri asenne.. uhriutumisen sijaan miettii nöyrästi miten voisi itse toimia elämän realiteettien rajoissa

Vierailija
45/50 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luultiin teininä pojaksi kun oli lyhyet hiukset. Oli ymmärrettävä moka kun olin aika poikamaisesti pukeutunut :)

Hame/mekko yleensä mielletään feminiiniseksi. Ja pitkät letit/muu kampaus. Pitkät hiukset voi olla myös hevarimiehellä. Naiselliset värit myös, ei tarvi olla pinkkiä mutta mieluummin vaikka nätti sininen kuin ankea tummanharmaa jne.

Vierailija
46/50 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on huono asia?

Vierailija
47/50 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin on joskus luultu mieheksi, tai sit se myyjä vaan ilkeyttään vittuili. Oltiin avomiehen kanssa ostamassa stereoita veikon koneesta, odotettiin aika kauan sitä palvelua kun tää palveli kaikki meidän jälkeenkin tulleet ensin. Sitten kun liike oli tyhjä niin tuli että mitäs pojat.

No, sitten kun sanottiin että mietitään vielä niin flippas ihan täysin, että jos tosta ovesta kävelette niin tarjous ei ole enää voimassa, ja perään kuului vielä että "mähän arvasin ettette te mitään oo ostamassa kuitenkaan". 

Mentiin toiseen paikkaan ja saatiin samat stereot halvemmalla.

Mutta niin, on jäänyt kaivelemaan tuo "pojaksi" sanominen. Ihan oli pitkä tukkakin, mutta vähän erähenkisesti pukeuduin silloinkin. Eikä tarvinne ihmetellä ettei miehiä juurikaan kiinnosta, että ehkä sitten olen aika miehekkään näköinen.

Vierailija
48/50 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku ransu poraa kun muu maailma ei hiffaa ap:n naiseutta

Vierailija
49/50 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos joku luulee mieheksi? 

Vierailija
50/50 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua luultiin romaniksi...

Minua on luultu monta kertaa, nimenomaan romanit ovat luulleet, että olen heikäläisiä. Ei kuulemma valkolaisilla ole tämmöisiä (ruskeita) silmiä.